Question Diethylether gebruiken bij de synthese van cocaïne.

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
89
Reaction score
38
Points
18
Ik ga cocaïne maken, maar ik weet dat ze jaren geleden Diethylether gebruikten in het syntheseproces omdat het dan veel zuiverder wordt, maar daar zijn ze mee gestopt omdat het erg gevaarlijk is, maar kan iemand me uitleggen hoe ik dit op een veilige manier kan doen? @GhostChemist
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
De diethylether is gewoon het extractiemiddel dat ze gebruikten. Gebruik het in plaats van het niet-polaire oplosmiddel dat ze gebruiken om de basiscocaïne uit het reactiemengsel te extraheren. Ook het synthetiseren van een drug is iets anders. Je extraheert en zuivert gewoon een drug die door een plant werd gesynthetiseerd.
 

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
89
Reaction score
38
Points
18
Ja, je hebt gelijk, het is geen synthese maar een extractie en ze gebruiken aceton, dus ik vervang het gewoon door diethylether?
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Aceton mengt zich met water en is moeilijk te scheiden. Diethylether niet
Chloroform niet. Hexaan heptaan xyleen tolueen kerosine octaan iets dat niet mengt met water is wat het vervangt. Cocaïne HCL is nauwelijks oplosbaar in aceton. Aceton wordt gemengd met cocaïne en vervolgens gefilterd. De cocaïne zit in het filter en de aceton loste enkele versnijdingsmiddelen op, waardoor deze uit de cocaïne worden verwijderd.
 

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
89
Reaction score
38
Points
18
Ja, ik heb ether en chloroform besteld, ik ga de ether gebruiken om de basis van de cocaïne te extraheren, deze drogen en weer oplossen in chloroform en filteren om de onzuiverheden te verwijderen!
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Werk voorzichtig met chloroform. Bij exp ontploft het wanneer het in contact komt met een sterke alkali.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Ik heb mijn cocaïne een paar keer door chloroform gehaald, maar ik heb er nooit veel uitgehaald. De beste methode die ik heb bedacht is om het in ijskoud water te doen en het te laten bezinken. Je moet voorzichtig zijn met cocaïne en hitte. Alle cocaïne die ik ooit in mijn leven heb gezien, bevat een soort suiker (mannitol misschien), maar als je de cocaïne heet maakt, smelt het in iets dat het midden houdt tussen heldere laffy taffy en karamelsiroop. Het kost veel moeite om het te maken
 

SG1234

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 23, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hoe zou je dan de cocaïne uit het water halen? Ik ben van plan om een zuiveringsproces uit te voeren, maar het is al een paar jaar geleden dat ik een "acetonwassing" wilde uitvoeren, maar IV heeft de ethanol- en ijskoudwatermethode onderzocht.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Je kunt de hcl neutraliseren en neerslaan als vrije base. Dat is de ENIGE manier die ik ken om de cocaïne uit het water te krijgen. Je kunt het zeker niet gewoon verdampen. Nadat je een a/b-extractie hebt gedaan en vervolgens hcl door watervrije aceton of je favoriete ether hebt laten borrelen om de hcl neer te slaan, kan dat worden verdampt.
 

SG1234

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 23, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Ik denk erover om watervrije isopropylalcohol of ethanol te gebruiken voor herkristallisatie, omdat die gemakkelijker te zeven zijn waar ik ben.
 
Top