[TUTORIAL] Het persen van LSD Microdots (en alle pillen die een laag gedoseerd ingrediënt bevatten door een homogeen pillenmengsel te maken)

sierraleone

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 20, 2022
Messages
23
Reaction score
33
Points
18
LSD Microdots / Tabletten / Pillen persen

In dit voorbeeld persen we 1000 x 100mg pillen, elk gedoseerd met 100ug LSD.

Je hebt nodig:
1: 100mg LSD kristal
2: 9.9g Mannitol poeder
3: 90g Direct Compression Binder (Microkristallijne Cellulose of andere)
4: 1l 95V Everclear / Spiritus Alcohol
5: 10ml Injectiespuit
6: 500ml beker / glas
7: Grote rechthoekige pan / bakplaat (teflon of glas)
8: Stamper en vijzel
9: TDP X Tablettenpers

Stap 1: Neem 100mg LSD kristal + 9,9g mannitol en meng dit met de hand in een bekerglas of een groot glas.Stap 2: Voeg vervolgens langzaam de 95V Everclear toe met de spuit totdat al het poeder is opgelost in de vloeistof en er een homogene oplossing ontstaat.Giet deze oplossing vervolgens in je pan en laat het verdampen bij kamertemperatuur. Dit zal ongetwijfeld even duren, maar geduld is hier de sleutel.Zodra de Everclear verdampt is, zal er een poeder achterblijven op het oppervlak van de pan met een absoluut gelijke verdeling van LSD-kristallen in de mannitol bij 1% LSD en 99% mannitol.Dit betekent dat 10mg poeder 100ug LSD-kristal zal bevatten, en dat je in totaal 10g poeder in de pan hebt.Stap 3: Gebruik een creditcard om het poeder van het oppervlak van de pan te sch*****n, en hak het fijn met de creditcard zodat het een fijn poeder wordt. Neem hier de tijd voor, want het moet heel goed verpoederd zijn om een zo gelijkmatig mogelijke verdeling te hebben in het bindmiddel in de volgende stap.Stap 4: Vervolgens moeten we een droge mix maken van de 10 gram LSD/Mannitol mix die we zojuist gemaakt hebben, met 90 gram binder. Doe eerst de 90 gram bindmiddel in de stamper en vijzel en meng er dan ongeveer 1 gram van de LSD/Mannitol mix door terwijl je met de stamper en vijzel maalt.Nogmaals, neem de tijd, want een gelijke dispersie is essentieel voor nauwkeurig gedoseerde tabletten. Bij grotere hoeveelheden, zoals 10.000 pillen, moet je een V Mixer gebruiken.Als het mengen klaar is, heb je 100 gram poeder, waarmee je 1000 pillen kunt persen.Elke pil bevat dan 100ug LSD, 9,9mg Mannitol en 90mg binder, met een totaal gewicht van 100mg per pil.Stap 5: Doe deze laatste 100 gram LSD/Mannitol/Bindmiddel in de trechter van de TDP X pillendrukpers en druk op de aan/uit-knop.Er zal ongetwijfeld wat gemorst/verspild worden tijdens het hele proces en dit zal een aanzienlijk percentage uitmaken van de gewenste 1000 pillen. Daarom is het het beste om 10.000 pillen te maken.

Verder raad ik geen enkele tdp pillenpersmachine aan voor deze taak vanwege het toevoersysteem waardoor zwaardere deeltjes naar beneden bewegen.
Ik raad ten zeerste roterende machines aan met een speciaal systeem dat onze mix homogeen houdt.
 

Wario

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 16, 2023
Messages
43
Reaction score
32
Points
18
Komt het van de wiki van de stam?
 

sierraleone

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 20, 2022
Messages
23
Reaction score
33
Points
18
De meeste tutorials hier zijn gekopieerd uit andere bronnen, voornamelijk uit rhodium en de hive archieven.
 

Wario

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 16, 2023
Messages
43
Reaction score
32
Points
18
Dit is geen probleem, maar vertel alsjeblieft dat jij het niet bent.
 
Top