Question Anoniem China-bestelling ontvangen.

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 4, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
Hallo, ik kom uit Spanje en ik bestel al een paar jaar in China en ik weet niet wat de beste manier is om anoniem bestellingen te ontvangen.
Kan iemand mij adviseren wat de beste manier is om Chinese bestellingen te ontvangen?
Ik denk dat het mogelijk is om alles in lockers of Shipping Point winkels te ontvangen, maar ik heb het nog niet geprobeerd.
Enige aanbeveling voor dit doel?
Dank u.
 

Eve5586

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 11, 2023
Messages
32
Solutions
1
Reaction score
20
Points
8
Deals
57
Je kunt lockers gebruiken om goederen te ontvangen. Het is veilig.
Normaal gesproken hebben we onze eigen speciale luchtvaartmaatschappij, u hoeft zich geen zorgen te maken over de overdracht.

Als u nog vragen hebt, kunt u PM sturen.
 

firskycindy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 8, 2024
Messages
19
Reaction score
11
Points
18
Deals
11
Je kunt de goederen ontvangen in een locker of een verzendpuntwinkel. Je hebt alleen een locatie, een valse naam en een vals telefoonnummer nodig, en dan krijg je een trackingnummer en kun je de hele leveringsinformatie volgen.
We hebben speciale lijn kan dat doen om u 100% ontvangen de goederen
 

ketamineleader

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2024
Messages
6
Reaction score
12
Points
3
Deals
3
Ik ben ook in Spanje en een pakket anoniem uit china krijgen is 100% onmogelijk.
verzending kan niet worden doorgestuurd naar locker omdat ze altijd geld vragen bij levering + handtekening
ups en dhl hebben allebei geen kluisje in Spanje (seur en inpost hebben er wel een paar maar super vol met camera's)
Degene die ems heet en correos in Spanje aflevert, wordt aan de deur bezorgd of je moet het direct bij het postkantoor ophalen met alle risico's van dien als ze je niet thuis vinden.
Je kunt een postbus huren of een airbnb huis of aan een Pakistaanse winkel vragen of ze je een plezier kunnen doen maar anoniem zijn is bijna onmogelijk.
Houd je telefoon en laptop altijd versleuteld en geef geen pincode of info.
dan zijn er tenminste geen bewijzen in het geval van slechte dingen.
als je info nodig hebt vraag het gewoon
 
Top