RCH21 cannabinoïde van Chinese leverancier, heeft iemand daar info over?

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Ze hebben geen IUPAC of CAS weet iemand of dit goed is? twijfel het heeft Cb1 actie vanwege ban.Its wit in tegenstelling tot andere nieuwe gele inactieve degenen, maar zijn sketchy.anyone geprobeerd?
OiBzTxOl1w
 

halohydrin

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 22, 2022
Messages
21
Reaction score
22
Points
3
Ik kan niet precies zeggen wat het is, maar ik ben er vrij zeker van dat het een van de methyl-spacer indole/indazole cannabinoïde analogen of hydrazide-gekoppelde is. Na het Chinese algemene verbod op gangbare cannabinoïdestructuren waren bijna alle geïmporteerde cannabinoïden die we analyseerden methyl-gebrugde cannabinoïden. Ze lijken bijna op klassieke indool/inda*****l cannabinoïden, hebben een hoge CB1 affiniteit en zijn makkelijk te produceren. Bijvoorbeeld - ADB-FUBIATA, ook bekend als AD-18
 

Attachments

  • 1tLiZbEKuD.jpeg
    1tLiZbEKuD.jpeg
    9.8 KB · Views: 508

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Het heeft Cb1 affiniteit niet alleen Cb2? Ik dacht dat alle Cb1 affiniteit chems werden verboden niet alleen de structuur van noids is dat waar? Ook heb ik gehoord rapporten over AD-18 en dat het inactief is als alle nieuwe Chinese ones.Might krijgen een monster van deze om te zien.
 

halohydrin

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 22, 2022
Messages
21
Reaction score
22
Points
3
China heeft alleen deze structuurklassen verboden, voor zover ik weet. Ik zag dat sommige media het publiceerden als 'catchall clause', schijnbaar zonder enige chemische kennis. Uit korte experimenten met methyl spacer cannabinoïden blijkt dat ze een enigszins sterke affiniteit hebben met beide receptoren, maar iets minder krachtig zijn dan niet-gebrugde equivalenten. Ik heb ook gehoord dat sommige nieuwe cannabinoïden/cathinonen veel minder krachtig zijn dan eerdere - nu verboden - cannabinoïden. We hebben veel geïmporteerde materialen geanalyseerd met GC/MS en veel daarvan zijn versneden met niet-verwante verbindingen of zijn structureel anders. Ik denk dat dit een reden kan zijn voor de verminderde potentie en activiteit. Sommige recente RC-winkels kunnen tegenwoordig behoorlijk schetsmatig zijn. Beetje triest.
 

Attachments

  • xVRvedtC0o.png
    xVRvedtC0o.png
    106.8 KB · Views: 508

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Ja, het lijkt een standaardpraktijk voor een lange tijd voor RC shops.Thank u voor uw waardevolle inzicht ik waardeer het.Ook als iemand heeft getest deze RCH21 in vivo en hebben alle informatie en vergelijkingen met verboden degenen die zou geweldig zijn.
 

Jester8

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ik heb een monster

5g gemengd met 48g gram blad.
Had geen effect. Hetzelfde als elke andere noid uit China het afgelopen jaar.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Het is eerder een niet-psychoactieve CB2 receptor agonist.
 

Jester8

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Juiste partner. Geen recreatief effect
 
Top