• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Cocaine MDMA Marijuana Methamphetamine Vragenlijst voor Amerikanen

Have you or someone who isn't you but you know bought drugs from a dark market vendor in the past?

  • NO

  • Yes, it was from an individual who contacted me via the internet

  • Yes, it was from an individual who I contacted via the internet

  • Yes, it was from a dark marketplace that had several vendors of drugs ( ie Silk Road, Alpha bay, ect

  • Yes, it was from a website offering research chemicals or scheduled drugs

  • Yes it was from a P2P selling site like Craigslist, Etsy, Ebay, ect.

  • I have tried but my money was stolen / no one ever responded.


Results are only viewable after voting.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Ik probeer een marktanalyse te maken voor de verkoop van drugs op de zwarte markt in de Verenigde Staten. Ik kan wat informatie krijgen van overheidsgroepen en websites, zoals schattingen van de waarde van transacties op de zwarte markt in de Verenigde Staten en markten die in beslag zijn genomen en of vervolgd, maar dat vertelt me alleen wat basisinformatie en voor een marktanalyse is heel specifieke informatie nodig.
In de loop van deze enquête zal niemand worden onderzocht op basis van hun antwoorden of informatie die ze willen delen. Ik log de antwoorden niet op of categoriseer ze niet verder dan wat je hier kunt zien. Ik ben op zoek naar manieren om de functionaliteit van deze site voor Amerikanen te verbeteren en elke vooruitgang die wordt geboekt om dat doel te bereiken zal iedereen op deze site ten goede komen. Als je een verhaal te vertellen hebt of een ervaring te delen hebt, voel je dan vrij. Ik zou het graag willen weten;
Was u tevreden over uw aankoop?
Vond je de prijs laag, eerlijk, duur?
Welke marktsite heb je gebruikt?
Welke medicijnen heb je gekocht?
Wat zijn volgens jou de obstakels om het dark web te gebruiken voor het kopen en verkopen van drugs?
Wat zou ervoor kunnen zorgen dat je je meer op je gemak voelt bij het kopen of verkopen van drugs op deze manier?
Deze enquête en alle informatie of ervaringen die je wilt delen, zijn natuurlijk anoniem en vrijwillig. Ik ga eerst
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Heb je in het verleden drugs gekocht van een dark web markt?
Ik heb cocaïne, ecstasy, alprazolam, methamfetamine en oxycodon van deze site gekocht. Ik heb ook een paar keer crack gekocht van iemand op Reddit en harmaline hcl van Amazon.

Vond je de prijs laag, redelijk, duur?
Meestal laag, sommige zou ik redelijk noemen

welke marktsite heb je gebruikt?
Zie vraag 1
Welke drugs heb je gekocht?
Zie vraag 1
Wat zijn volgens jou de hindernissen... ?
Het feit dat er geen normen zijn voor de verpakking van post. Een fout van iemand anders kan me mijn vrijheid kosten. Niet genoeg weten over cryptovaluta en hoe het anoniem en veilig te gebruiken.
Hoe zou je je comfortabeler kunnen voelen als je op deze manier drugs koopt of verkoopt?
Dode druppels zeker. Een betere opleiding over het donkere web.
 

VeniuviusVespa

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 30, 2023
Messages
13
Reaction score
8
Points
3
Ik heb alles overal vandaan gekocht.
De prijzen van DNM's zijn over het algemeen redelijk of laag en elders redelijk tot schandalig.
Wat zijn volgens u de hindernissen... ?
Voornamelijk het feit dat het vrijwel onmogelijk is om te zeggen of kleine verkopers die niet veel wapens hebben nu opeens politie zijn of niet.
Wat zou jou een comfortabeler gevoel kunnen geven over het kopen of verkopen van drugs op deze manier?
Ook ik zou graag meer dead drops willen, ondanks het feit dat er geen enkele binnen een uur bij mij in de buurt is.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Dat is zeker een serieuze zorg, maar je moet je hierop voorbereiden. Je hebt een plaats nodig om het te versturen die niet naar jou herleidbaar is. Er zijn een paar manieren om dat voor elkaar te krijgen. Ik wil je nu nog niet vertellen hoe ik dat doe, ik moet goed nadenken over de taal. Maak het vaag maar interpreteerbaar.
 

zaners

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 13, 2023
Messages
45
Reaction score
7
Points
8
Heb je drugs gekocht van een dark web markt in de...ja, research chems zoals diclauzapam, clonzolam, eitzolam...verschillende steroïden...gebruikte sponsors van de sites op brotherhoodofpain, en een paar e-mails die raws verkochten....de research chem sites die ik gebruikte draaiden uit op scams zoals gulfchems


Denk je dat de prijs laag, eerlijk, duur was...ja van de meeste leveranciers.



Wat zou je comfortabeler kunnen maken over het kopen of verkopen van drugs op deze manier...dead drops is waarschijnlijk de beste manier voor mij
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Vond je de prijs laag, redelijk, duur?
De prijs was wat ik verwachtte, maar de kwaliteit, klantenservice en stealth waren geweldig. Het was wel moeilijk om alles te leren.
Welke marktsite heb je gebruikt?
Mijn eerste markt was Agora in 2014 denk ik.
Welke drugs heb je gekregen?
Geperste adderall en soms benzo's of opiaten
Wat zijn volgens jou de obstakels om het dark web te gebruiken voor het kopen en verkopen van drugs?
Het leren van crypto, zoals kopen en verzenden. PGP en Tor in het algemeen. Het is moeilijk om alle moeilijkheden te herinneren, maar ik herinner me dat het moeilijk was in het begin.
Wat zou ervoor kunnen zorgen dat je je meer op je gemak voelt bij het kopen of verkopen van drugs op deze manier?
Ik loop al een tijdje mee. Ik voel me op mijn gemak. Ik wou dat ik toen ik begon op de hoogte was van de beschikbare gidsen.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Ik leerde over markten toen ik bitcoin leerde kennen. In die tijd was de silkroad een van de top zoekresultaten als je bitcoin googlede. Mijn eerste perchase was van Agora in de jaren 20. Ik kreeg een paar percs. Ik kreeg een paar percs. Naast wat wiet die ik lokaal haalde en een korte periode waarin ik tramadol uit India kocht, heb ik altijd gebruik gemaakt van darnet markets.
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Mijn antwoorden zullen zijn voordat ik de Breaking Bad-site vond:

Was u tevreden over uw aankoop? Soms absoluut! Andere keren word ik volledig opgelicht.
Vond u de prijs laag, redelijk, duur? De prijs was altijd redelijk tot duur. Nooit goedkoop
Welke marktsite heb je gebruikt? Man, ik weet het niet eens meer. Het was nadat Silk Road was gesloten.
Welke drugs heb je gekocht? Coke, speedpasta, MDMA
Wat zijn volgens jou de obstakels om het dark web te gebruiken voor het kopen en verkopen van drugs? Ik hou van deze vraag. TOR was een frustrerend kreng. VPN's zijn zo traag. Instagaram is gewoon veel "makkelijker", hoewel ik nog nooit met succes drugs heb gekocht via Instatagram, ondanks alle nieuwsberichten.
Hoe zou je je comfortabeler kunnen voelen over het kopen of verkopen van drugs op deze manier? Escrow is dus HEERLIJK!!! Dat is voor mij het echte verschil.

De laatste keer dat ik werd opgelicht, zei ik: NOOIT MEER. Toen besloot ik zelf MDMA te gaan maken. Wat een reis. Respect voor alle chemici die er zijn, dat ik mezelf nu kan beschouwen als een van de laagste regionen.

Nu na het vinden van de Breaking Bad site:

Was je tevreden over je aankoop? Weer hit or miss. Op dit moment ben ik aan het afkicken van een kleine partij MDMA die geproduceerd is in de goede oude VS. De persoon daarvoor moest ik genoeg nemen om een paard te doden om iets te voelen.
Vond je de prijs laag, eerlijk, duur? extreem eerlijk.
Welke marktsite heb je gebruikt? Voorlopig alleen BB.
Welke drugs heb je gekocht? Ik hou van MDMA. Dat gezegd hebbende, zat ik vandaag naast iemand die zeurde dat hij geen goede cocaïne kon krijgen. Ik zei, geef me je nummer, misschien kan ik je helpen.
Wat zijn volgens jou de obstakels om het dark web te gebruiken voor het kopen en verkopen van drugs? Ik denk dat je het zo fool-proof en stap voor stap mogelijk moet maken. Neem een VPN, neem TOR, gebruik bitcoin. Deze site is daar geweldig voor, maar ik denk niet dat het alles heeft gebundeld in een echt overzichtelijke stap-voor-stap checklist, met links.
Hoe kun je je comfortabeler voelen als je op deze manier drugs koopt of verkoopt? Het draait allemaal om de Escrow. Dat is de spelwisselaar. Plus het anoniem testen van "betrouwbare verkopers" en de realtime reacties op vragen en zorgen. De BB admin is altijd zeer responsief en menselijk geweest.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Ik wilde dit terugbrengen naar de recente onderwerpen omdat 7 reacties niet wetenschappelijk significant zijn en het al 6 weken geleden is dat er een reactie is geweest.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Zeker, ik heb cola, xans, H, Ice gekocht. De prijzen waren meestal redelijk, afhankelijk van de kwaliteit. De H is altijd te duur geweest op deze markt en Torzon voor de VS en veel ervan was of niet van geweldige kwaliteit, of zoals in het geval van Torzon testte helemaal niet positief op H, en de meeste hadden fent. De enige echte Xans die ik heb gevonden, en mijn definitie van echt is iets uit een echte apotheek en door de werkelijke definitie van farmaceutische kwaliteit betekent dat het voldoet aan bepaalde citeria, iets waarover meer onderwijs nodig lijkt te zijn. Dit is waar een hindernis in mijn gedachten om de hoek komt kijken. De VS en een groot deel van de wereld zijn op dit moment in oorlog (die ze in principe zelf zijn begonnen) met in laboratoria gemaakte producten zoals fent en geperste medicijnen, of ze het nu bevatten of niet, omdat het negatieve aandacht vestigt op elke plek waar het wordt gekocht en verkocht. Nu maakt echt of nep niet meer uit. Iedereen die een product koopt van een verkoper op een markt zoals BB zou LE kunnen zijn op zoek naar het benodigde bewijs om langzaam alle markten neer te halen, net zoals silkroad, nemesis, enzovoort. Er is ook niet genoeg educatie beschikbaar voor degenen die veilig producten willen kopen. De informatie is er wel, maar omdat iedereen nieuw kan kopen, heeft een verkoper geen idee of ze überhaupt onderzoek hebben gedaan of dat ze BC rechtstreeks hebben verzonden vanaf een crypto.com account dat ze 10 minuten geleden met hun pinpas hebben gekocht. Hierdoor wordt het toestaan van BC twijfelachtig. Als XMR de gebruikte crypto was, dan zou de koper op zijn minst de basis moeten leren van het veilig verkrijgen en gebruiken van XMR en dat hij op zijn minst de tijd heeft genomen om genoeg te leren om het risico te verminderen, zou mij een veiliger gevoel geven. Ook voorlichting over het gebruik van tails os, whonix en andere veiligere systemen om toegang te krijgen tot het darkweb. Wat verkopers betreft, zoals Frit hierboven al zei, zouden standaarden voor verpakking voor iedereen van het grootste belang moeten zijn. Waarom extra betalen voor stealth? Stuur het onzichtbaar of verstuur het helemaal niet, het enige wat dat mij zegt is dat je hebzuchtig, lui of beide bent en het je niet kan schelen of de koper risico loopt zolang jij als verkoper maar veilig bent. Dan zijn er nog de gegevens. DM is versleuteld, maar waarom niet ook privésleutels gebruiken bij het doen van een aankoop en het invoeren van adresgegevens? Als het 90 dagen lang niet wordt gewist, zou dat een voorzorgsmaatregel moeten zijn. Ik heb BB en Torzon gebruikt en Torzon heeft een fatsoenlijke standaard voor gevoelige informatie zoals het adres waar het product naartoe wordt gestuurd. Laatste gedachten over de vraag waardoor ik me veiliger zou voelen boven dit alles? Als na de afronding van een deal beide partijen tevreden zijn met het resultaat en de deal is gesloten, WAAROM dan überhaupt de gegevens bewaren? Opsec concern, deal made, deal done, dit bericht zou zichzelf moeten vernietigen. Ik schrijf geen gegevens op van degenen die van mij kopen en als ik een pakket ontvang, wordt het verbrand en niet in de vuilnisbak gegooid. Ik hou echt van BB als forum en markt, maar er kunnen altijd verbeteringen worden aangebracht als dat nodig is om iedereen hier zo veilig mogelijk te houden.
 
Top