• Bienvenido a la parte española del foro. ¡Recuerda que publicar tus contactos (Jabber, Telegram, Signal, etc.) resultará en un baneo permanente! Si decides comprar o vender algo sin usar una cuenta escrow y pierdes dinero, no podremos ayudarte.

DMT Dat een Dmt trip zonder het nemen van Dmt, de pder van de Dmt.OjO Spoilers Waarom synthetiseren Trip beter dan afentas

Que!

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
10
Reaction score
6
Points
3
Jammer dat we niet kunnen communiceren met de Mexicanen of met die uit India of Pakistan.
Overtreft wie weet
Gelijk is mogelijk
Dichterbij komen, geen twijfel mogelijk.
Maar ik denk dat het de meest betrouwbare definitie is van wat een trip is, echt, zonder naar die pijp te kijken jongens, kijk naar die pijp.
Dat daar een liter dmt in zit.
Hoe dan ook, ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken, maar het leek me een vrij betrouwbare manier om de trip beter te synthetiseren dan de afnetas.
Natuurlijk heeft die psocnauta een achtergrond gehad en ongetwijfeld ook omdat het tegenwoordig dankzij internet vrij eenvoudig is om het spoor te volgen en ja, in het geval van deze persoon, vrijwillig, is zijn boodschap duidelijk.
Maar het effect is echt, die verbondenheid, die onthechting, die onthechting, al dan niet maatschappelijk gezocht, is belangrijk en we zijn dankbaar dat ze ons hun nalatenschap hebben nagelaten.
Uiteindelijk
Bravo voor deze dappere man
 

Que!

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
10
Reaction score
6
Points
3
opp,perdon
dmt is dit
Ole!!!
 

ireshop

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 14, 2024
Messages
65
Reaction score
35
Points
18
Iedereen opstaan!
 
Top