Protonitazene, Metonitazene & N-Desethylisotonitazene

Chuan

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 3, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik heb online een goede leverancier van alle 3 deze chemicaliën gevonden en ik krijg van een paar gratis 3-4 monsters, wat te gek is om te bedenken.

Kan iemand informatie delen zodat ik niet eindig met een overdosis, ik wil gewoon de best mogelijke manier weten om deze chems af en toe te doseren. Ik gebruik Suboxone 8 tot 16 mg per dag. Ik weet zeker dat dat een beetje zal helpen als het gaat om de potentie van deze chems, om ze als het ware tegen te gaan. Ik weet dat deze vragen vaak gesteld worden, maar de antwoorden variëren.

Ik ben van plan om een soort oplossing te maken en het dan op te snuiven, en uiteindelijk te proberen om een beetje van de oplossing in te nemen.

Alle ideeën of wijze woorden van de community zijn welkom.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Q0RUBxeMNS
Q0RUBxeMNS
Q0RUBxeMNS
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Dus ec50 vertegenwoordigt 50% van het volledige agonistenpotentieel. Je kunt het vergelijken met Fenton/morfine, er een breuk van maken en het dan omrekenen naar een decimaal getal en dat getal gebruiken als vermenigvuldiger van een dosis fentanyl die je zou nemen om een ruwe conclusie te krijgen.
 

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
256
Reaction score
279
Points
63
Hallo!
Schrijf alsjeblieft specifiek de namen op van de psychoactieve stoffen die je wilt gebruiken, evenals de exacte manier waarop je ze wilt gebruiken.
Ik wil graag praten over veilige doses en alles uitleggen.
 

lilred1227

Don't buy from me
Member
Joined
Nov 15, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Ik moet echt een goede verkoper vinden die consequent is en niet oplicht.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Ik denk dat deze chemicaliën niet gekocht, verkocht of verhandeld mogen worden op deze site. Dan zou ik me wel twee keer bedenken voordat ik ermee ga knoeien. Je gaat je moeder, vrouw en kinderen erg verdrietig maken als je sterft.
 
View previous replies…

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Weet je wanneer dat verbod werd uitgevaardigd? Want ik ben er 99% zeker van dat ik hier verkopers heb gezien die het eerder aanboden, of andere zones. Het kan echter veranderd zijn sinds ik voor het laatst keek.
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
200
Reaction score
66
Points
28
Ja. Het wordt aangeboden door ten minste Precursor-leverancier op de pagina Verkopers van chemicaliën.
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
45
Points
18
Is verbieden de juiste manier?
Het gevaar komt in de eerste plaats van de gebruiker, niet van de stof.
 

Marc-BenzoScam

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 1, 2023
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Hallo, weet iemand hier wat persers gebruiken om hun M30's rookbaar te maken? Is het een van de zene's?
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
45
Points
18
Gewoon een idee: als je geen idee hebt hoe je medicijnen moet doseren, bijvoorbeeld door een oplossing te maken, kun je beter niet beginnen met dergelijke stoffen.
 
Top