Potentie met fenylefrine tot methamfetamine?

mxtlrr_chem

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 29, 2022
Messages
18
Reaction score
5
Points
3
Zou dit gebruikt kunnen worden in plaats van efedrine, aangezien efedrine niet langer vrij verkrijgbaar is (en als dat wel zo is, is er een licentie voor nodig, tenzij je het zelf maakt)?
Fenylefrine is een decongestivum voor de neus met de chemische formule C9H13NO2. De formule ziet er als volgt uit:

Ecmx06drGu


Zijn hier mogelijkheden voor of is het te inefficiënt om in plaats van efedrine te gebruiken?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,472
Solutions
4
Reaction score
1,002
Points
113
Deals
1
Uhhg, mijn fout, ik dacht dat je fenyaniline zei. Nee, die Oh op de ring is klote. Je kunt hem er niet afhalen zonder de hele dunne te vernietigen. Je kunt het vervangen en dan de sub eraf slaan, maar de prijs is te hoog.
 
Last edited:

pseudorando

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
Als je een manier weet, moet je de mogelijkheid verder uitwerken. Of het al dan niet onpraktisch zou zijn, is irrelevant. Een proces met fenylefrine als precursor voor amfetaminen is zeer gewenste kennis en wordt schijnbaar niet mogelijk geacht. Voor de kennis, en misschien een buitenkans om de rot*****i van de varkens in hun gezicht terug te gooien, zou alle informatie die je hebt zeer gewaardeerd worden.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,472
Solutions
4
Reaction score
1,002
Points
113
Deals
1
Pseudoefedrine hcl werd vroeger geleverd in generieke pillen van 60 mg. Fylefrine wordt geleverd in pillen van 10 mg, dus je hebt er 100 nodig voor een gram van het spul.
YiFkhJIlMf

Dit is het idee. Het lijkt erop dat er een paar manieren zijn om het aan te pakken. Mogelijk 1 zou zinkpoeder of 0,7-1,0% zwavelzuur kunnen zijn. Je dehydroxyleert de 5 positie op de fenolring van een fenyethlamine. Vervolgens wil je de 2 positie van de propylgroep dehydroxyleren. Het uiteinde van de propyl heeft al een methyl, 3hydrogenen, dus een primair amine. Dan hoef je alleen nog maar de alfa positie van de ethyl functionele groep te methyleren. Het is afhankelijk van wat je hier gebruikt of je D, L-meth, L-meth of D-meth hebt. Ik stel D voor. Het hoeft niet in die volgorde, het moet gewoon allemaal gebeuren. Ik heb uitgetypt wat elk ding was, zodat je UTFSE kunt gebruiken of op google kunt zoeken om een specifiek plan te maken wat betreft reactanten en oplosmiddelen ;0
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
160
Points
43
Tijdens mijn recente zoektochten naar E of PSE ter plekke, ben ik alleen deze 10mg Phenylephrine-pillen tegengekomen, die meestal acetaminophen + andere 'rot*****i' bevatten. Het praktische aspect is voor mij ook irrelevant, als het mogelijk is en de middelen uit de winkelschappen kunnen worden gehaald, ben ik zeer geïnteresseerd. De soldaat achter de vijandelijke linies kan niet zomaar de precursoren bestellen, dus deze kennis is van vitaal belang. Misschien neem ik dit op als huiswerkopdracht en probeer ik UTFSE dat plan te laten maken. Ik heb natuurlijk wel wat hulp nodig, als iemand wil DM-en en aantekeningen vergelijken. Ik veronderstel dat ik ondertussen wat ma huang zal moeten bestellen om mijn onderzoeksdoeleinden te dienen. Hartelijk dank.
 
Top