P2P via benzaldehyde en MEK

PolandoEmingarnte

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 30, 2023
Messages
72
Reaction score
19
Points
8
is sneller manier beter op grote schaal de samw zoals gebruik mexico guys
 

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
17
Points
3
Het spijt me, maar dat bericht slaat nergens op
 

ItsMee

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 15, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Ik vond dit artikel ook en het ziet er veelbelovend uit. Het klinkt alsof deze route is geverifieerd door forensische chemici. Maar ik heb nog nooit gehoord van resultaten uit de praktijk. Ik hoopte dat deze procedure zou kunnen helpen om onafhankelijk te worden van P2NP Fe/HCl of nitroethaan in het algemeen.
Heeft iemand hier succes mee gehad?
 

Raz

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2022
Messages
17
Reaction score
25
Points
3
Hier is een link naar de volledige paper van deel 1. Het is een beetje vervelend omdat elke pagina ontgrendeld moet worden door de 10 seconden durende advertentie af te wachten of je aan te melden. Ik merkte op mijn smartphone dat de paginablokkering per ongeluk tussen elke pagina verscheen. Een smartphone kan dus een manier zijn om te kijken zonder 10 seconden te wachten op elke pagina. Maar vergeet niet dat er een deel 2 is

 

ItsMee

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 15, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
maar een gemakkelijke manier om toegang te krijgen tot onderzoekspapers is sci-hub.wf, de meesten van jullie zouden dat moeten weten.
Kopieer gewoon het DOI-nummer van het artikel en de pdf wordt geopend.
Zoals deze link hier. https://sci-hub.wf/10.1016/j.forsciint.2016.03.034

Als dit zou werken zoals in het artikel, kun je ca. 75 g P2P uit 100 g benzaldehyde.
MEK is spotgoedkoop, en ik denk dat je de 6-10x molaire overmaat die je na de reactie gebruikt ook kunt destilleren en opnieuw gebruiken in de volgende batch. Alles behalve benzaldehyde is OTC, wat ik het leukst vond.
 

waltjr5858

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 5, 2024
Messages
26
Reaction score
12
Points
3
Is het iemand opgevallen dat in elk van de eerdere stappen de forensische jongens er wat benzaldehyde ingooien, niet alleen bij de eerste condensatiereactie, maar ook bij andere verderop in de lijst? In elke beschrijving die ik heb gevonden over deze reactie die niet van professionals is, wordt nooit benzaldehyde gebruikt in meerdere stappen, maar de opbrengst is ook veel lager. De forensische jongens hebben veel betere opbrengsten lijkt het wel. Ik denk dat als je dat forensische artikel tot op de letter volgt, de opbrengst veel beter zou zijn, ook al verbrand je wat benzaldehyde.
 
Top