meth mengen met marihuana

trackzz

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 29, 2021
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Is er een manier om meth marihuana te mengen en het dan te roken? Zou het vermalen tot poeder en vrij baseren zoals coke en wiet werken of kan ik het gewoon vloeibaar maken en de wiet erin doen om op te nemen en op te drogen?
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Er zijn handleidingen over hoe je synthetische cannabinoïden op wiet kunt spuiten.

Als het de bedoeling is om je wiet sterker te maken, dan is dit de beste manier. Sommige van de noïden zijn verslavender dan meth zelf (check 5CL-ADB-A).

Meth heeft hogere doseringen nodig om je high te maken en mensen zullen het ruiken (je hebt minstens 10 mg nodig om het ook maar een beetje te voelen), het ruikt naar ammoniak (kattenpis) als je het rookt.

Terwijl 5cladba slechts 0,1 mg nodig heeft om het te voelen en 1-2 mg je naar de maan schoppen. Het is niet mogelijk om er 1 mg van te ruiken. En het is dezelfde receptor in je hersenen aka. dezelfde drugscategorie dus het resulteert in min of meer dezelfde "soort high". Meth verkloot je slaap dus de gebruiker zal het merken.

Hoe wordt synthetische cannabinoïde op cbd budz gespoten?

Begin met ongeveer 0,5mg/budz voor een sterke high. Je kunt het poeder niet gewoon "op de budz doen", je moet het oplossen in ethanol. De concentratie (mg/ml 5cladba/ethanol) hangt af van hoe dun/hoeveel ethanol er in één keer gespoten zal worden. Je spuitflesje moet een klein oppervlak kunnen besproeien en het moet heel dun zijn. Parfumflesjes zijn hier perfect voor. Als je te vaak plastic sprays gebruikt, zullen ze uiteindelijk veel meer vloeistof spuiten dan normaal.

Een praktisch voorbeeld: Je wilt maar één keer per gebied sprayen*. Laten we zeggen dat je sprayflesje een cirkelvormig gebied van 10cm^2 besproeit en laten we zeggen dat er ongeveer 10g wiet op dat gebied past. Als je doel 1mg/g wiet is, dan is de laatste stap om uit te vinden hoeveel ml je per keer sproeit. Dus je vult je flesje met bijvoorbeeld 10 ml ethanol en je telt hoe vaak je moet spuiten om het leeg te krijgen. Laten we het eenvoudig houden en zeggen dat je 5 spraybeurten nodig had om 10ml ethanol te legen. In dit geval moet één spray ongeveer 10mg synthetische cannabinoïden bevatten om onze 10g cbd toppen op een oppervlakte van 10cm^2 te vullen. Je hebt een mengsel van 5mg/ml 5cladba/ethanol nodig en spuit het één keer.

Droog het daarna (duurt niet zo lang) en rook het, veel plezier. 0,5mg 5cladba/bud is ongeveer een gemiddelde dosering en ongeveer net zo sterk als normale wiet.

* Je wilt één keer per gebied spuiten omdat ethanol de wiet zal uitdrogen en mogelijk de geur zal veranderen. Je kunt dit ondervangen door aroma te gebruiken zoals terpines van echte wiet die erg duur zijn, goedkoper is het om citroenaroma te gebruiken (en het te verkopen als lemon haze). Als je aroma gebruikt, moet je natuurlijk tellen "hoe vaak moet ik spuiten om 10 ml leeg te maken" bij dezelfde concentratie. Je kunt de vloeistoffen niet mengen omdat 10ml water misschien meer of minder verstuivingen nodig heeft om leeg te raken dan 10ml ethanol. Dit geldt ook voor 8ml ethanol+2ml aroma die misschien meer of minder spray nodig heeft om leeg te raken dan 9ml ethanol+1ml aroma.
 
Last edited:

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
Een stimulerend en een kalmerend middel mengen is ongeveer hetzelfde als een slaappil en een laxeermiddel mengen. Als je de inname van marihuana wilt verhogen, bestudeer dan het mechanisme van het effect op het lichaam.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18

Daar ben ik het mee eens. In principe zeggen methgebruikers dat het veilig is om wiet te roken, maar de effecten zijn niet hetzelfde.

Ik denk dat hij de potentie van zijn wiet wil verhogen met een goedkopere toevoeging, dan zijn synthetische cannabinoïden de manier om te gaan.
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
De effecten van marihuana zijn sterk afhankelijk van de plantensoort en de gebruikservaring. Vroeg of laat zijn alle variëteiten te zwak voor een bepaald lichaam. Daarna is er meestal niets goeds meer.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
50
Points
18
Ik heb ervaren dat Ritalin de high abnormaal verhoogt.

Ritalin is geen meth, maar wie weet zijn de effecten vergelijkbaar.

Ik heb Ritalin ongeveer 5 weken gebruikt tijdens mijn examenvoorbereidingen (nam elke ochtend een pil van 20 mg). En na ongeveer 1d de wiet die ik rookte was veel sterker dan normaal en ik had verschillende mensen melden dezelfde ervaring met ritalin + wiet.
 

House M.D.

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 28, 2021
Messages
18
Reaction score
47
Points
3
Het mengen van marihuana en methamfetamine tot één component is een irrationele actie. Het is veel gemakkelijker om een solocombinatie te maken met elk van de drugs. Maar je moet niet vergeten dat de combinatie van stimulerende middelen en cannabis paranoïde toestanden veroorzaakt, en de effecten van wiet zullen veranderen. Het is beter om wiet 3-4 uur na het einde van de belangrijkste effecten van meth te roken om slechte psychische toestanden te voorkomen.
 
Last edited by a moderator:

House M.D.

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 28, 2021
Messages
18
Reaction score
47
Points
3
Bijna alle noradrenaline / dopaminerge stimulerende middelen versterken de effecten van marihuana. De tolerantie voor cannabis neemt aanzienlijk toe door dit soort gebruik, dus het is het beste om de chronische combinatie van stimulerende middelen en marihuana te vermijden. Als je een stimulerend middel dat ook de serotonerge transmissie beïnvloedt, mengt met cannabis, dan zijn psychische bijwerkingen mogelijk door een verhoogde stimulatie van 5-HT receptoren.
 

CapeDave

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 2, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Wiet is geclassificeerd als een stimulerend middel
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
221
Reaction score
228
Points
43
In welke classificatie? De actieve bestanddelen van cannabis zijn eerder psychedelica dan stimulerende middelen.
 

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
264
Reaction score
282
Points
63
Er is nog steeds geen algemeen aanvaarde classificatie van psychoactieve stoffen, maar wiet is zeker geen psychostimulant.
 
Top