Methylamine van polymethylamine?

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Mar 24, 2023
Messages
44
Reaction score
19
Points
8
Hallo allemaal, sinds ik op het forum ben en naar alle drugssynths ben gaan kijken en wat voor spullen ze nodig hebben, zoals chemicaliën en reagentia, heb ik de gewoonte gekregen om op de verpakking te kijken van alle schoonmaak- of ontstoppingsproducten, enzovoort. Onlangs kwam ik in een supermarkt een nogal interessant product tegen dat dienst doet als antivriesmiddel. Op de verpakking stond dat het 100% zuivere polymethylamine is. Als het waar is wat er staat, en meestal is dat zo, is het dan mogelijk om het polymerisatieproces om te keren of niet? Ik heb niet veel bestudeerd over polymeren, en ik weet niet eens zeker of polymerisatie van methylamine mogelijk is, evenals een omkeerbaar proces, op iets dat gepolymeliseerd is.
Sorry als de naamgeving niet klopt of als er spelfouten in staan! Maar chemische namen hebben hier verschillende namen en ik ben niet zeker van de vertaling vanwege de alfabetten enz.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,472
Solutions
4
Reaction score
1,002
Points
113
Deals
1
Ik denk het niet. De correctere naam voor polymethylamine is ethanolaminepolymethylaat en de formule is.
O98wgd4sL0
wat er niet uitziet als iets waar je efficiënt CH³NH² uit kunt halen
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,472
Solutions
4
Reaction score
1,002
Points
113
Deals
1
Wees niet verdrietig. Maak wat methylammoniimchloride (methylamine HCL) van ammoniumchloride en formaldehyde of hexylaminebrandstoftabletten of een van de verschillende routes.
 

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Mar 24, 2023
Messages
44
Reaction score
19
Points
8
Haha maak je geen zorgen, ik was gewoon geïnteresseerd. Ik was niet echt van plan om iets te proberen. Ik heb nog wat meer gestudeerd en probeer P2NP en daarna amfetaminiet te synthetiseren. Maar in ieder geval bedankt, ik waardeer het!
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,472
Solutions
4
Reaction score
1,002
Points
113
Deals
1
Methylamine verandert ketonen in cathinonen (bijna allemaal) maakt amfetamine, methamfetamine en nog 10 andere dingen. Het is een methyl en een amine, een CH³ gekoppeld aan een NH². Als er magie is in de synthese van drugs, dan is het methylamine. Je hebt alleen een fenyl en een koolwaterstofketen nodig en je kunt beginnen met 10 drugs. Iets om over na te denken
 

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Mar 24, 2023
Messages
44
Reaction score
19
Points
8
Ik weet wat het is, maar ik wist niet dat het zo kapot was.
 
Top