METHODEN VERZENDEN BRAZILIË NAAR EUROPA (IM UIT BRAZILIË)

guccimannh

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 31, 2024
Messages
9
Reaction score
6
Points
3
Hey family im from Brazil, Looking for methods to send fish scales to Europe or countries, anyone looking for a good partnership or a real job, let's get to work!
 

Idontcarethatmuch

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 17, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
HOE?
Coke uit Brazilië klinkt leuk, maar als je het gewoon per post wilt doen ook graag een instant buste bij de Europese douane
 

guccimannh

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 31, 2024
Messages
9
Reaction score
6
Points
3
Vriend i need news methods, i no post is not the better choice !!!
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
437
Reaction score
675
Points
93
Er zijn geen nieuwe methoden. Je hebt partners in Europa nodig die de goederen naar het bedrijf kunnen brengen, onder het mom van legale valse posities.
 

Idontcarethatmuch

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 17, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Naar mijn mening is kleinschalige cokesmokkel van SA naar de EU voorlopig niet haalbaar. Je connectie hier zal snel verbroken worden. Er is een reden waarom de kartels stinkend rijk worden en er niet veel kleinschalige smokkelaars zijn.

Als je het toch wilt proberen moet je geen kleine pakketjes versturen via express, private looking, met een opgegeven waarde van minder dan 150€. Ook niet vloeibaar maken en dan herkristalliseren in stof of iets dergelijks of vloeibaar versturen want dan zou het nog meer gecamoufleerd zijn.

Als je er een grotere operatie van wilt maken, wat ik ook niet aanraad, zou ik nooit proberen om een dakloze in Europa online een bedrijf te laten registreren (zou in de meeste Europese landen mogelijk moeten zijn) inclusief een EROI-nummer waarvoor je waarschijnlijk ook het belastingnummer van de persoon nodig hebt. Doe niet hetzelfde. Neem niet van die CC-fraudeurs in dienst die echte online bankrekeningen verkopen omdat ze hun weg weten door de mogelijke identiteitscontroles. Stuur nooit houten kisten met typisch Braziliaanse spullen naar Europa via een vrachtbedrijf. Want dan hoeft je Europese partner "alleen maar" een vrachtwagenbedrijf in dienst te nemen (dat hij moet betalen met een bankrekening van die online jongens) die de kisten aflevert op een plek waar een vrachtwagen met laadkisten in past (bijv. groothandelsmarkt).Het zou erger zijn om er wat technische spullen in te stoppen zodat je kunt controleren of de kist gehard is. Gegevens moeten ook altijd rechtstreeks naar jou worden verzonden en niet naar een obscuur Twitter-account...

IK ZOU HET DOEN! HET IS EEN GOED IDEE!
Honi soit qui mal y pense
 
Top