Question Smelteloidine

Zoashin

Don't buy from me
New Member
Joined
May 17, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Ik vraag me af of iemand ideeën heeft over het synthetiseren van Erythroxylum australe, aangezien de alkaloïde vergelijkbaar zou zijn met cocaïne, zoals beschreven in dit artikel.

Bedankt

 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Als je iets wilt maken dat kan concurreren met cocaïne, maak dan mephedrone. We hebben ooit een kleine partij mephedrone van hoge kwaliteit naar onze Mexicaanse vrienden gestuurd, we worden daar nog steeds herinnerd en zijn welkom.
 

Zoashin

Don't buy from me
New Member
Joined
May 17, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Ik probeer niet echt te concurreren met cocaïne, maar ik ben op zoek naar een stimulerend middel dat kan worden gesynthetiseerd uit planten of chemicaliën die beschikbaar zijn in Australië, waar de meeste chemicaliën die nodig zijn om dingen als meth of mephedrone te maken sterk beperkt zijn en niet beschikbaar zijn voor het publiek, in tegenstelling tot Erythroxylum austral , dat legaal is om te bezitten/te kweken in alle staten behalve NSW.



 
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Ik weet zeker dat we alles kunnen leveren wat nodig is om mephedrone of a-pvp te synthetiseren in Australië. Als je geïnteresseerd bent, neem dan contact op met @HIGGS BOSSON, hij kan helpen met het regelen van leveringen.
 

Zoashin

Don't buy from me
New Member
Joined
May 17, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Bent u of ct @HIGGS BOSSON in staat om te leveren van mensen binnen Australië, omdat onze grenscontrole voor dingen die Australië binnenkomen van internationale afzenders ongelooflijk streng is en waarschijnlijk in beslag zou worden genomen?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Ik denk dat we de taak aankunnen.
 

prockey1

Don't buy from me
Member
Joined
May 23, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Daarom vraag ik me af hoe het zit met al die verkopers op bb die opscheppen over het succespercentage van 100% voor chemische voorvertalingen naar Australië vanuit het buitenland. Is het oplichterij?
 

hubei hange chemical

Don't buy from me
New Member
Joined
May 24, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
hi averything zijn oplichterij, niemand kan zeggen 100% slagingspercentage, wordt tegengehouden douane, ze niet opnieuw te verzenden
 

weeds

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
Het zou geen slecht idee zijn als ik naar Australië verhuis om mephdrone te verkopen.
Is 4-methylpropiofenon, de voorloper van mephdrone, legaal in Australië?
 

Zoashin

Don't buy from me
New Member
Joined
May 17, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Je zou redelijk wat geld kunnen verdienen met de verkoop van mephdrone in Australië, maar helaas is 4-methylpropiofenon illegaal in Australië, net zoals alle chemicaliën die nodig zijn om 4-methylpropiofenon te maken ook illegaal zijn.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,405
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Wat ik las, had het over tropaanalkaloïden vergelijkbaar met sopolamine, hyoscamine en atropine. De SAR van de chemische stof suggereert dat je jezelf gaat vergiftigen. Geniet van je delerium!
 
Top