MDMA/ecstasy zuiveringsmethode

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1

Inleiding.

Zoals we allemaal weten, kunnen ecstasypillen een enorm aantal drugs en versnijdingsmiddelen bevatten. In het ecstasy beoordelingsprotocol dat ik heb beschreven, kun je ze leren kennen.
Om te beginnen wat achtergrondinformatie over de zuiverheid van MDMA. De kristalvorm van MDMA die we allemaal kennen is MDMA.hcl (d.w.z. het is een zout van MDMA). Een veel voorkomende misvatting die ik op forums tegenkom, is dat als het bruin is en naar anijs/zoethout ruikt, het pure MDMA is - Dit is onjuist, want pure MDMA*HCl is een reukloos wit transparant kristal. Dit bruine uiterlijk en de soms olieachtige textuur, in combinatie met de kenmerkende anijsachtige geur, zijn eigenlijk precursors en bijproducten die na de synthese niet zijn verwijderd. Ik zal niet in detail treden over wat ze zijn, maar sommige, zoals safrol, zijn potentiële kankerverwekkers, terwijl andere een onbekende activiteit hebben. Een ander probleem dat dit veroorzaakt is dat deze onzuiverheden een aanzienlijk deel van het gewicht van het monster kunnen uitmaken (tot wel 50% onzuiverheden!) en dus een vertekend beeld kunnen geven van wat mensen als een goede dosis beschouwen. Omdat het niveau van onzuiverheden van monster tot monster verschilt, wordt het vermogen om consistent een goede dosis voor jezelf te bepalen aangetast, wat natuurlijk zeer problematisch is in termen van veiligheid en het hebben van een bevredigend effect.
Het hieronder beschreven proces zal je drugs ontdoen van onzuiverheden en versnijdingen zoals cafeïne, kleurstof en andere vervelende verontreinigingen. Het moet duidelijk zijn dat dit proces bedoeld is om het polaire materiaal te scheiden van het apolaire materiaal. Als er polaire vervuilers bij je MDMA zitten (andere amfetaminen bijvoorbeeld), zullen deze achterblijven bij de gereinigde MDMA. Hoewel het nuttig is voor inactieven en cafeïne, betekent het niet dat je het niet hoeft te testen. Dat gezegd hebbende, als je MDMA hebt gewassen en getest, kun je zo zeker zijn van je dosis als maar mogelijk is (afgezien van laboratoriumtests natuurlijk). Dit proces werkt ook voor het extraheren van MDMA uit ecstasypillen.

Het wassen met aceton is hierna heel eenvoudig.

Voor het wassen met aceton heb je nodig:
  • Pure aceton (cruciaal niet gemengd met water of iets anders zoals in sommige nagellak removers) - Dit kan gemakkelijk en goedkoop worden gekocht op amazon zonder verdenking.
  • Epsomzout - Dit zijn watervrije magnesiumsulfaatkristallen en kun je gemakkelijk en goedkoop kopen bij je plaatselijke drogist zoals Boots (ik zal verderop uitleggen waarom deze nodig zijn).
  • Een klein bekerglas (50 ml is goed) maar als dat niet beschikbaar is, kan een gewoon keukenglas worden gebruikt (een kort en dun glas is goed)
  • filtreerpapier (koffiefilterpapier is hier ook prima voor)
  • iets om het mengsel mee te roeren (een glazen staafje is ideaal, maar een eetstokje of metalen mes is ook prima, zorg er alleen voor dat als je mes een plastic handvat heeft, het niet in contact komt met de aceton)

Zuiveringsprocedure.

Ten eerste moet je watervrije aceton maken [let op: aceton is extreem ontvlambaar, dus houd het uit de buurt van ontstekingsbronnen]. MDMA is zeer goed oplosbaar in water en aceton is hygroscopisch, wat betekent dat het water aantrekt. Je zult een zeer grote hoeveelheid van je monster verliezen als je aceton niet watervrij is voor gebruik. Hier komen de Epsomzouten van pas: eerst bak je je Epsomzouten (je zult een vrij grote hoeveelheid willen gebruiken) in de oven op 200-250 graden Celsius gedurende 2-3 uur. Dit levert een stoffig wit poeder op dat watervrij magnesiumsulfaat is. Vervolgens voeg je het watervrije magnesiumsulfaat dat je hebt gemaakt toe aan je aceton totdat er een soort sneeuwboleffect ontstaat als je de vloeistof ronddraait (de aanwezigheid van vrij stromend magnesiumsulfaat geeft aan dat de aceton droog is, als er water in je aceton zit zal het magnesiumsulfaat samenklonteren en naar de bodem van de oplossing zinken). Als je dit punt bereikt hebt, schud je de aceton goed en koel je het een paar uur in de vriezer voor gebruik. Dit zou ervoor moeten zorgen dat het droog is voor gebruik.

Belangrijk.
Na verloop van tijd zal watervrije aceton vocht uit de lucht absorberen. Dit is vrijwel onvermijdelijk, maar je kunt altijd meer magnesium toevoegen om het weer goed te maken. Laat de aceton nooit blootstaan aan de lucht. Houd de pot, het filter en de fles zoveel mogelijk afgedekt.

Stap 1: Vermaal je MDMA/ecstasy tablet tot stof - dezelfde procedure als wanneer je er een lijntje van zou nemen, hoe fijner je het vermaalt hoe beter de acetonspoeling zal werken om onzuiverheden te verwijderen. Hier is een foto van mijn monster om je een idee te geven van hoe fijn het moet zijn.
18EwUDBWTV
3PbrIQwN9L
Het monster dat je hier ziet is getest met reagentia en de EZ semikwantitatieve kit en heeft een zuiverheid van ongeveer 60-70%. Het voelt een beetje olieachtig aan en heeft een zeer sterke anijsgeur.

Stap 2: Giet MDMA in een bekerglas en giet vervolgens de watervrije aceton erbij die je eerder hebt gemaakt. Gebruik een hoeveelheid die je een behoorlijke hoeveelheid oplosmiddel geeft dat je kunt afgieten zonder ook je MDMA uit te gieten. Roer krachtig gedurende twee minuten en laat het bezinken tot het residu is verkregen (je kunt zachtjes op de zijkant van het bekerglas tikken om dit te versnellen). Je zou nu de MDMA naar de bodem moeten laten zinken en een laag verkleurde aceton aan de bovenkant moeten hebben die de onzuiverheden bevat zoals hier te zien is.
SPZiuYBqXj
Giet nu voorzichtig de vuile aceton af zonder de MDMA erbij uit te gieten (dit gedeelte wordt makkelijker gemaakt door een pipet, maar is niet noodzakelijk). Herhaal deze stap totdat de aceton op de bovenste laag helder blijft (meestal ongeveer 3-5 wasbeurten).
Hi4lmqxz13
Stap 3: Filter de MDMA uit de aceton met filterpapier. Vouw je filterpapier 4 keer dubbel en vouw het dan uit tot een kegelvorm (3 van de vouwen zitten aan 1 kant en 1 aan de andere kant), giet dan je mengsel door het papier. De makkelijkste manier om dit te doen is door de oplossing te roeren, zodat de kristallen met aceton rondstromen en het mengsel dan snel in het filtreerpapier te gieten. Dit maakt het makkelijker om de MDMA uit het bekerglas te krijgen zonder het eraf te hoeven sch*****n. Overgebleven MDMA in het bekerglas kan op deze manier worden gemobiliseerd met een kleine hoeveelheid aceton en wordt dan in het filtreerpapier gegoten. Zorg ervoor dat het filtreerpapier tijdens het gieten stabiel wordt gehouden door jou of door een filtertrechter! Je kunt het filterpapier niet per ongeluk laten vallen en al je harde werk verliezen.
WJajEu4pVP
Stap 4: Droog je kristallen. Aceton is erg vluchtig (verdampt gemakkelijk), dus dit kan gemakkelijk gedaan worden met een haardroger. Wikkel je kristallen gewoon in het filterpapier, zodat de kristallen nergens uit kunnen waaien, en droog met een föhn tot het papier en de kristallen binnenin droog aanvoelen en niet meer naar aceton ruiken. Als je daarna gaat herkristalliseren met isopropanol, hoeven je kristallen niet helemaal droog te zijn. Als je geen föhn hebt, kun je je monster ook in de oven drogen op een lage temperatuur (50-60 graden Celsius).

Dat is het, je bent helemaal klaar! Deze procedure kan gebruikt worden om andere stoffen zoals cocaïne en mescaline te wassen en om de MDMA uit pillen te halen. Zo zag mijn monster eruit na het wassen met aceton. Het zou helderder worden, maar het was in dit stadium nog nat. Je kunt doorgaan met het herkristalliseren van je spul, of hier eindigen. Wacht nu 24 uur, of totdat alle aceton uit het schaaltje en de kristallen is verdampt. Als de geur weg is, kun je aan de slag.
8ozwYb0l3E

Herkristallisatie met isopropanol.

Om dit te proberen, is het raadzaam om te begrijpen hoe dit werkt. Herkristallisatie werkt door je monster op te lossen in een heet (bijna kokend) oplosmiddel (isopropanol in dit geval), omdat de oplosbaarheid toeneemt met de temperatuur. Hierdoor kun je al je monster oplossen in een relatief kleine hoeveelheid oplosmiddel (1 gram MDMA lost gemakkelijk op in 10 ml hete isopropanol). Nu is al je monster, inclusief de onzuiverheden die in het kristal gevangen zaten, in oplossing. Daarom is dit beter dan een acetonoplossing, want hoe fijn je de kristallen ook maalt, er zullen altijd onzuiverheden in de kristallen zitten die de aceton niet kan verwijderen. Als je de isopropanol verwarmt, zullen er ook enkele moeilijker oplosbare onzuiverheden in oplossen. Laat de verwarmde oplossing vervolgens zo langzaam mogelijk afkoelen. De pure MDMA-kristallen zullen uit de oplossing beginnen neer te slaan wanneer de temperatuur daalt. Dit komt doordat MDMA minder goed oplosbaar is in koude isopropanol. Door dit langzaam te doen, kunnen de MDMA-kristallen zich vormen terwijl de onzuiverheden opgelost blijven in de isopropanol (samen met een kleine hoeveelheid MDMA-kristallen). Als je de oplossing te snel afkoelt (d.w.z. me***** in de vriezer stopt nadat je je monster in de isopropanol hebt opgelost), zullen andere onzuiverheden samen met de MDMA weer uit de oplossing knallen, waardoor het product niet zo zuiver is en de kristallen die zich vormen kleiner en minder mooi zullen zijn als gevolg van de lagere zuiverheid.

Wat heb je nodig?

  • 2 glazen bekers (50ml is weer een goede maat voor deze), helaas omdat de isopropanol verwarmd moet worden, kan ik niet aanraden om een normaal glas te gebruiken om het oplosmiddel op te warmen, omdat het zou kunnen versplinteren. Gelukkig kun je deze heel goedkoop en zonder argwaan kopen bij Amazon.
  • Pure isopropanol (99% of hoger) mag ook weer niet verdund worden met andere chemicaliën of water. Ook dit kun je gemakkelijk en goedkoop kopen bij Amazon.
  • Filterpapier (ook hier is koffiefilterpapier prima)
  • Watervrij magnesiumsulfaat (hetzelfde spul dat gebruikt is om de aceton watervrij te maken in de vorige stap)
  • Watervrije aceton (optioneel)
  • Roerstaaf (houten eetstokje is prima)
  • Glazen pipet (optioneel)
Overzicht.
  1. Verwarm watervrije isopropanol tot het net begint te koken.
  2. Gebruik zo min mogelijk hete isopropanol om MDMA in op te lossen.
  3. Laat de isopropanoloplossing langzaam afkoelen om zuivere MDMA-kristallen te vormen.
  4. Haal extra MDMA uit de vuile isopropanol, filter de monsters en droog ze.

Hoe voer je de procedure uit?

Stap 1: Giet wat isopropanol in een glazen bekerglas. Het is beter om meer te gebruiken dan je nodig hebt, omdat je het zult verwarmen en er wat zal verdampen. Gebruik voor 10 g MDMA ongeveer 30 ml om het op te lossen, maar verwarm 40 ml. Vervolgens kun je een steelpan op het oppervlak van een koekenpan boven de kookplaat zetten om de isopropanol op te warmen. Isopropanol is ook zeer brandbaar, dus je moet het nooit direct blootstellen aan de vlam van de kookplaat. Door de opzet van de steelpan boven op een koekenpan te gebruiken, wordt de isopropanol direct van de vlam gebufferd, zodat het risico dat het ontbrandt minimaal is. Plaats het bekerglas met isopropanol op de steelpan en verwarm het tot het net begint te koken. Gebruik de afzuigkap boven je kookplaat als je die hebt, zo niet, zet dan in ieder geval een raam open om de kamer beter te ventileren.

Stap 2: Zet je bekerglas met je MDMA-kristallen klaar. Giet nu, zodra de isopropanol net aan de kook is, een klein volume in het bekerglas met je MDMA (niet het hele volume dat je van plan was te gebruiken). De bovenkant van het bekerglas zou koel genoeg moeten zijn om aan te raken zolang het bekerglas niet helemaal vol is, maar je kunt isolerende handschoenen/doek gebruiken als je dat liever doet. Draai de isopropanol rond om het te mengen met de MDMA. Plaats nu het bekerglas met je MDMA en isopropanol op de steelpan om het heet te houden. Blijf kleine hoeveelheden hete isopropanol toevoegen aan je MDMA totdat het net is opgelost. Laat ik dit in duidelijkere bewoordingen herhalen: je wilt een zo klein mogelijk volume isopropanol toevoegen om de MDMA op te lossen, als je te veel isopropanol toevoegt zal de MDMA niet neerslaan uit de oplossing zodra je deze afkoelt of als dit wel gebeurt zal je opbrengst erg laag zijn. Als je per ongeluk te veel toevoegt, kun je wat afkoken om het volume te verminderen zodra de MDMA is opgelost. Blijf de oplossing met de MDMA erin draaien terwijl je isopropanol toevoegt om het oplossen te bevorderen. Als alles is opgelost, moet je een verkleurde oplossing overhouden die er ongeveer zo uitziet als op deze foto.
index.php
Zoals je kunt zien, waren er zelfs na het wassen met aceton nog steeds veel van de bruin gekleurde onzuiverheden die in de isopropanol zijn opgelost.

Opmerking 1: Als er onzuiverheden zijn die onoplosbaar zijn in isopropanol, bijvoorbeeld als je monster vervuild is met keukenzout of talkpoeder, zullen deze helemaal niet oplossen in de isopropanol. Ze zullen overblijven nadat alle MDMA en andere onzuiverheden zijn opgelost en je kunt de oplossing gewoon filteren met filterpapier om ze te verwijderen en de oplossing vervolgens normaal laten afkoelen.
Opmerking 2: In de afbeelding hierboven kun je zien dat ik alleen een koekenpan gebruik om de isopropanol te verhitten en geen steelpan in een koekenpan. Dit is sneller om de isopropanol op te warmen, maar brengt ook meer risico op ontbranding en overkoken van je oplosmiddel met zich mee. Ik doe dit omdat ik veel ervaring heb met het werken met chemicaliën in een lab, ik zou iemand met weinig tot geen ervaring met labwerk/het werken met oplosmiddelen aanraden om de opstelling te gebruiken die ik voorstelde.

Stap 3: Zodra alles is opgelost, zet je de kookplaat uit en laat je de oplossing afkoelen op de steelpan, dit zorgt ervoor dat het langzaam afkoelt. Zodra het op kamertemperatuur is, kun je het in de vriezer zetten om de kristallen volledig te laten vormen. Als je een minimaal volume van de isopropanol hebt toegevoegd nadat je het bekerglas 20-30 minuten in de vriezer hebt laten staan, zouden de kristallen zich vrij duidelijk moeten vormen. Soms beginnen de kristallen neer te slaan zodra de oplossing kamertemperatuur heeft bereikt, dit is ook goed. Zoals ik al eerder zei, hoe langzamer je het afkoelt, hoe zuiverder de kristallen zijn. Sommige mensen laten het bekerglas een nacht op kamertemperatuur staan, daarna 4 uur in de koelkast en vervolgens een nacht in de vriezer om ongelooflijk zuivere en grote kristallen te krijgen. Persoonlijk vind ik dit overdreven en ik heb uitstekende resultaten behaald door het bekerglas een uur te laten afkoelen tot kamertemperatuur en het vervolgens 2-3 uur in de vriezer te laten staan. Soms moet kristallisatie worden geïnduceerd zodra het monster is afgekoeld. Als je denkt dat je het juiste volume isopropanol hebt gebruikt om je MDMA op te lossen, maar er na het afkoelen in de vriezer geen kristallen zijn verschenen, kun je op de bodem van het bekerglas krassen met iets als een glazen staaf of een metalen vork. Dit zal vaak kristallisatie opwekken en de kristallen zullen voor je ogen verschijnen. Als dat gelukt is, heb je een bekerglas met je kristallen op de bodem en een overmaat aan verkleurde isopropanol bovenop, die je wilt bewaren. Zo zag mijn MDMA eruit nadat ik de vuile isopropanol had afgegoten.
YesX2ptnKN
Als je geen watervrije aceton tot je beschikking hebt, dan kun je de vuile isopropanol in een bekerglas met je MDMA bewaren, vervolgens kun je de kristallen van de bodem van het bekerglas losmaken met een eetstokje of metalen mes, het mengsel ronddraaien om de kristallen te mobiliseren en vervolgens in een filterpapier gieten om je MDMA-kristallen te verzamelen en de vuile isopropanol in een ander bekerglas bewaren. Als je watervrije aceton hebt, kun je gewoon de vuile isopropanol in een ander bekerglas gieten en de aceton gebruiken om de kristallen los te maken, waarna je het mengsel door een filter giet. Dit is mijn batch terwijl het wordt gefilterd.
GceQPVTOHU
De MDMA die je hebt opgevangen in het filterpapier is nu bijna 100% zuiver, ik heb zuiverheden van meer dan 95% bereikt met deze methode. Het kan nu op dezelfde manier worden gedroogd met een föhn zoals eerder beschreven. Als je aceton hebt gebruikt om de MDMA uit het bekerglas te krijgen, zal het sneller drogen dan wanneer je de MDMA er gewoon hebt uitgegoten met de vuile isopropanol.

Stap 4: Dit is niet verplicht, maar wordt sterk aangeraden om je opbrengst te verbeteren.
In de vuile isopropanol die je hebt opgevangen. Er zit nog wat MDMA. Dit kun je extraheren door de vuile isopropanol af te koken tot er nog maar een heel klein volume over is (ongeveer 5 ml). Daarna laat je het weer langzaam afkoelen zodat de MDMA uit de vuile isopropanol kan neerslaan. Dit zal een kleinere maar nog steeds significante hoeveelheid product zijn. Uit de batch die ik heb laten zien, werd ongeveer een hele gram uit de vuile isopropanol geëxtraheerd. De MDMA die hieruit ontstaat zal niet zo zuiver zijn als de hoofdbatch kristallen, maar nog steeds erg zuiver vergeleken met het uitgangsproduct. Je kunt de kristallen scheiden van de vuile isopropanol op dezelfde manier als hierboven beschreven.

Het bekerglas rechts is de zuiverste hoofdbatch en links is de teruggewonnen batch.
EAzljIBFyd
Hier is het resultaat van de EZ-zuiverheidstest voor de gezuiverde batch. Het komt overeen met de kleur in de rechterbenedenhoek van de grafiek, die een vergelijkbare zuiverheid aangeeft als een 100% zuiver monster MDMA.
XNpa5JL09F
Je hebt zojuist bijna 100% zuivere MDMA gemaakt. Hier zie je hoe de partij eruit zag na alle manipulaties.
VRBf4Cw3lN
 

Attachments

  • zDvQAKfmp4.jpg
    zDvQAKfmp4.jpg
    35.7 KB · Views: 5,412
Last edited by a moderator:

Zeniall

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 27, 2021
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Bedankt, ik zal het proberen!
 

Hans-Dietrich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 4, 2021
Messages
47
Reaction score
45
Points
18
Bedankt, goed werk. De aceton (op dezelfde manier als IPA) die overblijft na het spoelen moet worden bewaard en in de vriezer worden gelegd. Krijg over een paar dagen een kleine bonus.
 

Nayvadius

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 10, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Zou dit onzuivere producten, zoals amfetaminesulfaatpasta, methamfetaminekristallen, MDMA, etc., in feite "farmaceutische kwaliteit" maken? Ik denk dat zolang wat je hebt inderdaad de stof bevat, het niet anders zou moeten zijn dan wat je voorgeschreven zou kunnen krijgen.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Nee, dat is niet zo. Bijvoorbeeld, in je MDMA bevat amph of meth, het zal daar blijven na zuivering.
 
Last edited:

Nayvadius

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 10, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Als iemand veilig de puurst mogelijke methamfetamine wil consumeren buiten Desoxyn van een apotheek, zou dit proces dan het op één na beste zijn als het oraal wordt ingenomen? Zelf creëren is geen optie.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,047
Points
93
Desoxyn-tabletten bevatten maïszetmeel, lactose, natriumparaminobenzoaat, stearinezuur en talk. Het is vrij moeilijk om oplosmiddelen te vinden voor een volledige reiniging, maar als er veel van het medicijn is, kunnen we het proberen.
 

Nayvadius

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 10, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
hell yeah ill try it wil je het ook proberen en je resultaten delen bedankt :)
 

JuanoImano4378

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 14, 2022
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
Kan ik dezelfde procedure volgen voor het zuiveren van crystal meth dat bedekt is met een laagje olie?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Hoi, welke olie bedoel je? Is het methamfetaminevrije base?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Bedankt. Ik zal deze methode ook proberen.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Ik lees in sommige bronnen dat het toevoegen van natriumcarbonaat aan de oplossing goed is als er een emulsie wordt gevormd. Natriumcarbonaat vermindert de oplosbaarheid van water, zodat de vrije base van water wordt gescheiden.
Heeft iemand dit geprobeerd?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Het is de moeite waard om NaCl te gebruiken. Levensmiddelenkwaliteit is goed.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Ik had een relatief kleine hoeveelheid MDMA HCl gemaakt van de vrije base voor de nacht in het bekerglas laten staan. De kleur was dus duidelijk licht bruinachtig of gelig, wat dan ook, maar ver verwijderd van de gewenste kleur, zelfs de testen toonden een zuiverheid rond de 95. Kristallisatie van een oververzadigde wateroplossing gaf geen resultaat, evenals aceton. Dus besloot ik een poging te wagen met IPA als laatste redmiddel.

Het verslag over het resultaat komt later. Maar ik kan nu al zeggen dat de hoeveelheid IPA die noble @G.Patton noemde nogal overdreven is. Ik had 22 gr, dus ik begon met 80 ml IPA. Toen het begon te koken - 82.6C, heb ik wat volume verwijderd, tot 60 ml, en langzaam het zout toegevoegd. Het loste volledig op zonder enige moeite. Dus ik hield het een tijdje op de kookplaat.

Aan het eind, toen ik poeder zag opkomen in het bekerglas (maar het kunnen ook onoplosbare onzuiverheden zijn), was het totale volume 71 ml. Het zout zelf neemt 22,0/ 1,1 = 20 ml in beslag. Het IPA-volume zal dus 71 - 20 = 51 ml zijn, wat betekent dat 1 ml heet kokende IPA minstens 0,43 gr MDMA HCl oplost of zelfs meer, laten we eens kijken.

De zuiverheid van IPA is >99,5.

Misschien is het beter om te beginnen met 20 ml IP per 10 gr MDMA?

M3pXx9ZyOR
 
Last edited:
View previous replies…

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
waarom chloride? er zijn andere aminezouten waarmee het product goed gezuiverd kan worden en vervolgens omgezet kan worden in hydrochloride
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Eigenlijk had ik niet verwacht dat één nacht in het bekerglas de vrije base zou beschadigen.
Bedoel je - de vrije base aanzuren met H2SO4 en dan ABE doen met HCl?
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
oxalaat in alcohol maken, amineoxalaten kristalliseren meestal goed en zijn zeer slecht oplosbare stoffen, dan is het mogelijk om onzuiverheden eruit te wassen. Probeer het op een kleine hoeveelheid van de stof! Misschien is de beste optie om de vrije base te destilleren in laag vacuüm met aparte verzameling van destillaat door fracties (spider type mondstuk of gebruik Anstutz-Tile).
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Waarschijnlijk groeien mijn handen uit mijn kont. Ik deed wat ik hierboven beschreef, koelde het bekerglas af tot RT en zette het 2 uur in de vriezer. Het enige wat ik zie, is dat de hele RM volledig bevroren is. Is er een suggestie wat ik moet doen? De procedure herhalen met extra IPA in de RM?

MStTcfsiEg
 
View previous replies…

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
178
Points
43
kleur goed
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Het is beter om het zo langzaam mogelijk af te koelen bij kamertemperatuur zonder te schudden om de kristallen te laten groeien.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
maak je geen zorgen bro het is er allemaal tot je iets weggooit
 
Top