Vervaardiging van mager

Mathys

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 9, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Hallo, dit is mijn eerste vraag op dit forum😛
Dus als de vraag in de verkeerde sectie staat, laat het me dan weten.

Is het mogelijk om Lean te maken?
En zo ja, hoe?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666
Daarvoor hoef je niet eens scheikunde te studeren.



Meestal is de basis voor lean een sterk voorgeschreven verkoudheidsmedicijn, met name hoestsiroop die zowel promethazine als codeïne bevat. Vrij verkrijgbare verkoudheidsmedicijnen die dextromethorfan als actief ingrediënt bevatten zijn ook gebruikt, omdat ze een vergelijkbaar effect kunnen hebben en een doktersbezoek overbodig maken.[8][9]

Om een drinkbaar mengsel te maken, wordt de hoestsiroop gecombineerd met frisdrank, vooral met fruitsmaak zoals Sprite, Mountain Dew of Fanta, en wordt meestal geserveerd in een beker met schuim.[10][11] Een hard snoepje, meestal een Jolly Rancher, kan worden toegevoegd om het mengsel een zoetere smaak te geven.[1]

Het maskeren van de ongewenste smaak kan het inschatten van de sterkte verminderen, wat een factor is bij overdosering.

(wikipedia)
 

14the$

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 25, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Heeft iemand de exacte recepten kunnen vinden? De samenstelling (verhoudingen) van de ingrediënten per farmaceutisch recept?
 

iamcovid

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
9
Reaction score
1
Points
1
pak wat codeïnepillen en zoek cwe op
 

DavidDavison2021

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 11, 2022
Messages
25
Reaction score
7
Points
3
Heb je kratom en hoestsiroop geprobeerd? Ik mengde de 2 was eigenlijk beter imo
 
  • Like
Reactions: vis

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
Als u wilt weten hoe u de chemische stof (codeïne) zelf maakt en niet alleen het drankje, hmu, dan kan ik u tutorials sturen ^_^
 

PRDGY

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 20, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Hallo Fidelis! Ik wil je vragen hoe ik aan codeïne kan komen" Kun je me een les sturen?
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63

Loki12

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 18, 2022
Messages
52
Reaction score
26
Points
8
Ik weet dat deze thread is opgegraven, maar voor iedereen die in de toekomst onderzoek doet naar dit onderwerp...
1) Extractie van codeïne en promethazine uit tabletten
2) Je siroop moet een basis hebben - glucosestroop, maïsstroop zijn enkele voorbeelden van wat je kunt gebruiken in een noodsituatie. Je kunt zelfs je eigen siroop maken, in dat geval suiker! Als je echter een siroopreplica nastreeft, wil je een RX-samengestelde siroop.
4) De kleuren die in elk merk worden gebruikt kun je online vinden en in de bijsluiters bij de echte flessen. Het zijn kleurstoffen in poedervorm - met vloeistoffen bereik je niet hetzelfde resultaat. Als je een kopie wilt maken, zorg er dan voor dat je dezelfde krijgt (bijvoorbeeld blauw #1 en rood #33).
5) Smaakstoffen kunnen worden gekocht, net als de basis samengestelde siroop of een vergelijkbare smaak kan worden verkregen door trial and error met het mengen van verschillende smaak siropen / smaakstoffen. Het hangt allemaal af van hoe dicht je bij het echte product wilt komen.
 
Top