Question een 4MMC LAB maken, waar moet ik op letten? [OPSEC WISE]

ShiftingWaterfall

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 6, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Ik wil beginnen met het maken van 4mmc, maar ik weet niet zeker waar ik moet beginnen. Ten eerste heb ik geen ervaring met scheikunde. Ik wil een klein tot middelgroot lab maken (om maximaal 1kg mephedrone in één keer te maken).
Ik neem aan dat het het beste is om eerst alle chemicaliën te kopen en dan pas het glaswerk? Hoe riskant is het om willekeurige chemicaliën uit de EU te bestellen (kom je dan automatisch op een of andere controlelijst?)
Mijn grootste probleem is dat ik geen plek heb om te koken, behalve thuis. Dat is nogal stom vanuit het oogpunt van opsec. Welke plekken om te koken zouden jullie aanraden? Bedankt.
 

ryry1984

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 20, 2022
Messages
3
Reaction score
9
Points
3
Zoek dus een vriend of iemand die je kunt betalen om hun naam en adres te gebruiken of geef gewoon een valse naam op. (Vanuit het oogpunt van een mogelijke veroordeling, stuur niet alle chemicaliën samen op, maar koppel ze op een onschuldige manier, ook de gecontroleerde precursoren (de serieuze) laat het bedrijf het etiket veranderen. stuur geen apparatuur samen met chemicaliën, stuur ze apart, bij voorkeur op een ander adres of nog beter op 2 verschillende adressen. zorg er gewoon voor dat alles niet samen aankomt. als het niet samen is, heeft de politie geen zaak.
Als je andere misdaden pleegt, wees je er dan van bewust dat je al onder toezicht kunt staan, in dit geval is al het bovenstaande nog belangrijker.
Waar moet je koken? Gezond verstand zou zeggen ergens waar het rustig en afgelegen is, in een landelijke omgeving, vermijd altijd om dingen op te slaan en dingen vanuit je eigen huis te doen. Poep niet voor je eigen deur, dat is regel nummer 1 !!!!!! Ik vond het idee van een appartement op de bovenste verdieping voor een niet al te grote set-up altijd goed. in een halfbezet flatgebouw. Geen ramen waar mensen doorheen kunnen kijken, niemand die je opmerkt/herkent in de hal en je kunt discreet uit de ramen ventileren. Als je ten slotte een verkoper kunt vinden die je kunt vertrouwen, bijvoorbeeld de verkopers hier, zou dat de beste plek zijn om te kopen, omdat je alle naamsveranderingen/stealth kunt aanvragen die je wenst zonder de paranoia dat je denkt dat je wordt opgelicht of erin geluisd.
Dit is overigens slechts mijn mening, veel succes
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Zorg dat je ezels hebt om glas en chemicaliën te versturen (die betaald krijgen voor hun werk, maar niets belangrijks weten).het moeilijkste deel is de locatie en hoe je jezelf daarvan op papier kunt scheiden.tegelijkertijd denk ik dat het belangrijkste is dat niemand de locatie van het lab kent behalve jij.als alleen jij de locatie weet, zijn er veel minder punten van mislukking.zorg voor opslagplaatsen.en heb geld gespaard voor goede advocaten.zoek een distributienetwerk uit voordat je begint en zorg dat je met zo min mogelijk mensen te maken hebt.
 

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2022
Messages
74
Reaction score
21
Points
8
Als je weinig ervaring hebt met scheikunde, geen probleem, ik kan je leren hoe je moet synthetiseren, maar ik ben geen expert, maar wel vrij goed.
 

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
4mmc is heel gemakkelijk te maken je hebt geen laboratoriumglas nodig alleen een fles van
een fles sap een spuit en een apparaat voor het spelen van flessen en een gasmasker met filters
 
Top