Salon

Madre

PR manager
Joined
Sep 6, 2022
Messages
58
Reaction score
140
Points
33
Als je gedetailleerde instructies nodig hebt over hoe je verschillende psychoactieve stoffen synthetiseert,
welkom in de sectieSynthese technologieën en analyse (link).

Als je drugs wilt kopen of verkopen, kun je dat doen in de sectie Markt (link).


Maar de sectie Lounge is een open gespreksruimte waar je alle onderwerpen kunt bespreken.
Houd er rekening mee dat je in deze sectie, net als in alle andere secties van het forum,
je gesprekspartners niet mag beledigen.

Al het andere is toegestaan.

Jongens, wat vinden jullie van ons forum? We hebben een jong, maar veelbelovend project. We staan nog maar aan het begin van onze reis, maar velen van jullie zien nu al het potentieel van het project en de voordelen die het de deelnemers kan brengen. Nu staan jullie aan de basis en we zijn dankbaar dat jullie ons steunen.
Wat ontbreekt er volgens jullie aan onze bron? Wat zou je hier nu of in de toekomst willen zien? Is er iets dat je zou willen toevoegen of veranderen? Schrijf al je wensen en opmerkingen op, we luisteren naar iedereen.

Misschien wil je deelnemen aan het leven van onze bron of een aantal diensten aanbieden?
Schrijf naar mij of Admin HEISENBERG in privéberichten, dan praten we erover.
 
Last edited by a moderator:

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
545
Reaction score
298
Points
63
Ik kan in de toekomst quizzen en online examens overwegen om een goed idee te krijgen van het niveau van de gebruikers die zichzelf willen testen. Ook een educatieve app kan helpen, evenals een sectie waar video's en foto's anoniem kunnen worden gepost voor feedback.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Ik zou graag een andere bijdrage aan het forum leveren dan alleen een actief lid te zijn of een gemeenschapsgroep te leiden.

Aan welke manieren denken jullie? HEISENBERG?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,649
Solutions
2
Reaction score
1,748
Points
113
Deals
666
Dat is eigenlijk een goede vraag.
Ons forumteam is het beste ter wereld in het produceren van nieuwe designer drugs. De medicijnenindustrie is al lang geleden gestopt met ontwikkelen. Weinig mensen durven nog iets nieuws te proberen. Het verbaast me dat MDMA nog steeds trending is van alle bestaande drugs (het is niet moeilijk te begrijpen door google trends voor bepaalde zoekopdrachten te analyseren).
De zogenaamde populairste darknet marktplaatsen hebben enkele tienduizenden verkopen per jaar, het is vergelijkbaar met de dagelijkse straatverkoop in de metropool.
We willen populair worden. Niet alleen populair onder een vrij beperkt publiek dat torus gebruikt en betrokken is bij de synthese van psychoactieve stoffen. Het is onze taak om het paradigma van de hele drugshandel te veranderen. Om de drugshandel veilig te maken voor alle deelnemers. Zodat kopers niet in direct contact komen met verkopers, zodat producenten niet in direct contact komen met distributeurs.
Er zijn drie grote problemen in de drugshandel:
  1. Het verkrijgen van chemische reagentia.
  2. Methoden voor de productie van stoffen
  3. Verkoop

Ons forum lost de eerste twee problemen op. Hier kun je bijna alles kopen wat je nodig hebt voor de productie van de meest populaire stoffen. Rest ons nog het probleem van de verkoop op te lossen.
Hoe denk jij dat de marktplaats van de toekomst eruit moet zien? Wat zal ervoor zorgen dat straatverkopers naar het darknet verhuizen?
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,472
Solutions
4
Reaction score
1,002
Points
113
Deals
1
Je moet het makkelijk maken. Straatverkopers gooien er wat kleren bij en openen de deur. Alles wat nodig is om jezelf te beschermen tegen blootstelling op het internet lijkt overweldigend. Ik ben redelijk internetvaardig voor een oude man, maar staarten, sleutels, exit nodes, een hele aparte computer die nooit op het lichtnet komt... het heeft me ervan weerhouden om te communiceren op de manier die ik zou willen. Het zou me verbazen dat de meeste dealers technische experts zijn.
 

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 6, 2023
Messages
74
Reaction score
63
Points
18
Daar ben ik het mee eens.

Toen ik voor het eerst alles begon te bestuderen, was ik behoorlijk opgewonden. Ik was dingen aan het uitzoeken en toen las ik de beveiligingspost van Heisenberg. (Tussen haakjes Heis dude, geweldige post zoals gewoonlijk. Grade A)

Ik volgde zijn tutorial en deed echt mijn best om het te leren. Maar toen drong het tot me door, als een muggenbeet in mijn voorhoofd... Ik zal geen tijd hebben om te doen wat ik wil doen, want al dat cyberbeschermingsgedoe kost veel tijd! Ik bedoel, het is waarschijnlijk gewoon standaard vakmanschap voor mensen die veel producten verplaatsen, maar ik wil gewoon in mijn keuken spelen, een beetje zelfmedicatie gebruiken, enz.

Het lijkt een statistische waarheid dat een bepaald percentage van de forumleden wetshandhavers zijn. Gewoon iets om over na te denken.

Dus ik vraag me af of het niet goed genoeg is om gewoon verbinding te maken via een VPN en verder te gaan met mijn vertrouwde Tor-browser?

Ideeën?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
@HEISENBERG Om het derde probleem op te lossen denk ik dat het darkweb moderner moet denken :)

Misschien zijn er nu nieuwe basisprincipes, niet alleen zoals dead drops, maar ook om het makkelijker te maken voor verkopers om hun bedrijf op te schalen als je het vergelijkt met het runnen van elke andere vorm van online business, omdat dit de opties zijn waarmee illegale drugsbedrijven op het darkweb tegenwoordig concurreren.
Ik denk dat het de taak van marktplaatsen is om die structuren in te bouwen.
Voorbeelden hiervan kunnen zijn:
  • Beveiliging (XMR, PGP, strengere voorwaarden voor nieuwe forumleden/nieuwe verkopers, Web3 technologieën voor 2FA)
  • UI/UX ontwerp
  • Bruikbaarheid
  • Advertentie-opties
  • Mogelijkheid om marketingpromoties te integreren
  • Mogelijkheid om marketing-/winkelprestaties te meten
  • Prikkels voor nieuwe klanten om lid te worden van het platform
  • Hogere eisen voor verkopers
    • kwaliteitscontrole
    • betere foto/video-inhoud voor drukproeven en inhoud
    • systeem op niveau
    • escrow alleen voor nieuwe verkopers
    • Minimale dagelijkse online tijden om een betere klantenservice te garanderen
Ik denk ook nog steeds dat dead drops een geweldige oplossing kunnen zijn om nieuwe klanten te stimuleren het darkweb te gebruiken.
Maar om dit toegankelijk en modern te maken, moeten nieuwe verkopers eerst gestimuleerd worden om op het darkweb te gaan verkopen.
Ik denk dat dan, zodra het aanbod kan worden verbeterd (aanbod, kwaliteit, prijs), de vraag zal volgen.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
@HEISENBERG om iets toe te voegen zou ik zeggen dat de markt van de toekomst een schone structuur van dode druppels met een hyrachiarisch systeem zou moeten bevatten.
Binnen dit systeem zou het niet alleen mogelijk zijn om vlaggen te krijgen voor klanten/verkopers, maar ook om deze te levelen. Die niveaus geven je de mogelijkheid om automatisch hoger op de ladder te komen, gedecentraliseerd, op basis van de kwaliteit van het werk dat je levert.
Dit kan zowel gebaseerd zijn op een kwantitatief scoresysteem als op een kwalitatief systeem dat gebaseerd kan zijn op klantbeoordelingen.
Decentralisatie zou hier een cruciaal onderdeel van zijn om ook de veiligheid te garanderen.
Aanvragen van verkopers zouden een gedecentraliseerd proces moeten zijn waarbij de gemeenschap betrokken zou kunnen worden in de vorm van een open steekproefproces op basis waarvan de gemeenschap de aanvraag van de verkoper accepteert of weigert.
Hetzelfde geldt voor nieuwe productlijsten van elke verkoper. Als een verkoper bijvoorbeeld een groot aantal negatieve feedbacks verzamelt, kan de verkoop worden stopgezet en moet de verkoper eerst de bestaande klachten oplossen en de kwaliteit van het product opnieuw bewijzen aan de gemeenschap om opnieuw te worden aanvaard voor de verkoop.
Dit concept op basis van decentralisatie en gemeenschap zou een heel eind kunnen komen en zou kunnen worden opgenomen in de hele structuur van de marktplaats.

Ik hoop dat deze ui*****zetting niet te ongestructureerd was, maar ik denk dat het goed heeft beschreven hoe decentralisatie de wereldwijde drugshandel ten goede kan komen.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,649
Solutions
2
Reaction score
1,748
Points
113
Deals
666
Veel van wat je schreef is vanzelfsprekend. Ik ben het met bijna alles eens.
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Dit is de willekeurige plaats om dingen te typen. MDMA maken van Sass is moeilijk. En daarmee bedoel ik het verkrijgen van goede Sass. Ik moet de drugs een tijdje laten staan en deze website afstruinen naar iemand die goede Sass verkoopt.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,472
Solutions
4
Reaction score
1,002
Points
113
Deals
1
Het groeit als onkruid in het oosten van Noord-Amerika. Ik kan elk moment een bosje gaan oogsten. Ik zou de rest van mijn leven bomen kunnen villen en zou het aantal sassafrasbomen in het oosten van Noord-Amerika niet aanraken.
 
Top