Defendant found to be a scammer Lilycao oplichter, vermijd haar

Status
Not open for further replies.

Dragonrevolt

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 24, 2022
Messages
30
Reaction score
16
Points
8
Ik kocht 1 keer voor haar alles was k, nu heeft hij me opgelicht van 2800 usd.
Wees voorzichtig, ik maakte de betaling voor de bestelling, en de dag nadat ik het verzonden hij vertelde me dat hij niet de betaling ontvangen en om hem de transacties id, ik gaf hem de transacties, en dan vertelt hij me dat ze niet het geld ontvangen en om te praten met bitcoin klantenservice.
Heb je ooit eerder van zo'n bitcoin klantenservice gehoord - 😂😂😂😂?
Ik controleerde de transactie en de bitcoin verschijnt in het adres dat ze me gaven, ban @Lilycao het van dit forum alsjeblieft
 

Dragonrevolt

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 24, 2022
Messages
30
Reaction score
16
Points
8
NgFmwe6zPU
 

Attachments

  • BfTIdWMmVU.jpeg
    BfTIdWMmVU.jpeg
    197.9 KB · Views: 68
  • iOAjn7UzM0.jpeg
    iOAjn7UzM0.jpeg
    201.2 KB · Views: 59

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666

Dragonrevolt

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 24, 2022
Messages
30
Reaction score
16
Points
8
het lijkt erop dat hij er eindelijk in geslaagd is om het geld te krijgen en mij het pakket gaat sturen
 

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
124
Reaction score
55
Points
28
Ik heb andere problemen met deze verkoper.

Maar om helemaal eerlijk te zijn, heb ik de pakketten altijd ontvangen.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666
Alle verkopers van dit bedrijf zijn verwijderd van ons forum vanwege talloze klachten over de kwaliteit van de goederen die ze verkopen. En ook vanwege hun onwil om problemen met kopers op te lossen. Sommige problematische situaties worden al maanden opgelost en zijn nog steeds niet opgelost.
 

Dragonrevolt

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 24, 2022
Messages
30
Reaction score
16
Points
8
nu antwoordt hij/zij niet meer
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
315
Reaction score
375
Points
63
jullie moeten haar producten verwijderen, ik heb een scam tag dus het is niet alsof iemand ze gaat kopen, maar toch... neemt onnodig ruimte in op de showcase
 

LilycaoScam

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 30, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
8
Deals
9
Het lijkt erop dat ik nog iets moet zeggen. Ik heb één keer met deze persoon samengewerkt en dat ging heel soepel. We accepteerden escrow omdat ik het volste vertrouwen heb in mijn producten en diensten. Veel leveranciers niet accepteren escrow, maar de tweede keer Omdat we al hebben samengewerkt met elkaar, doen we een deel van bitcoin prive om te voorkomen dat te veel prijsdaling.omdat toen de eerste keer dat we zijn escrow betaling ontvangen, het heeft $ 100 minder en we verloren geld en hij niet betalen geen verschil, heb ik niet klagen op dat moment omdat we vriendelijkheid leverancier.
Deze keer duurde het enige tijd om zijn betaling te ontvangen om onze Bitcoin-rekening te bereiken. Dit is normaal. Bitcoin kost tijd en de rekening is af en toe instabiel. Maar omdat hij eerder met een aantal andere slechte leveranciers had gewerkt en een vervelende ervaring had, behandelde hij iedereen bij voorbaat als oplichter. Het was gewoon een klein betalingsprobleem. Ik vroeg hem te helpen contact op te nemen met de Bitcoin-klantenservice omdat onze account zijn geld niet had ontvangen, omdat we dit probleem eerder hadden gehad en de betaling was opgelost door de klantenservice.
Maar hij heeft geen geduld of gaf ons geen tijd en vertrouwt niemand. Hij denkt dat ik lieg. Ik kan zien dat deze persoon emotioneel erg instabiel is. Hij blijft tegen me schelden en me bedreigen, waardoor ik me gestrest en ongemakkelijk voel, maar toch bleef ik kalm en klaagde ik niet. Tegelijkertijd heb ik het probleem actief voor hem opgelost. Voordat het probleem was opgelost, plaatste hij slechte opmerkingen over mij op bb forum, wat een slechte invloed had.
Ik heb hem al terugbetaald en wil niet meer met deze persoon samenwerken. Dit is een farce en een slechte ervaring. Vermijd deze klant alstublieft. slechts één woord, er zijn veel goede en slechte leveranciers, evenals klanten. Iedereen moet eerlijk worden behandeld en gerespecteerd, ik wil alleen het ware gezicht van deze kwestie en mensen laten zien. Ik wil niets meer zeggen over de rest. Het is nu zinloos. Hij heeft gedaan wat hij wilde doen.
 

Attachments

  • tTV0i2fNOR.png
    tTV0i2fNOR.png
    467.1 KB · Views: 69
  • 2r6s3HeVWF.png
    2r6s3HeVWF.png
    409.2 KB · Views: 62
  • twkYVPHc4E.png
    twkYVPHc4E.png
    423.2 KB · Views: 53
  • pun*****HG4KX.png
    pun*****HG4KX.png
    250 KB · Views: 66
  • lfmvgwVJTE.png
    lfmvgwVJTE.png
    434.9 KB · Views: 61
  • i3dZaAWsNT.png
    i3dZaAWsNT.png
    313.9 KB · Views: 57

Dragonrevolt

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 24, 2022
Messages
30
Reaction score
16
Points
8
@Lilycao,
laten we proberen eerlijk te zijn
Ik stuur je het geld en een dag later vertel je me dat je geen geld hebt ontvangen, ik geef je de id
transactie id en dan vertel je me dat je het geld eigenlijk niet kunt ontvangen.
Wat moet ik dan denken? Dat je het geld niet hebt ontvangen of dat je een probleem hebt
met je account?
Je vertelt me ook dat ik contact moet opnemen met de klantenservice, ik heb je toen uitgelegd dat het geld in je portemonnee zit, welke connectie zou het bedrijf hebben waar ik het geld vandaan heb gestuurd, uiteindelijk heb ik contact met ze opgenomen en ze zeiden precies wat ik je vertelde dat het geld bij de ontvanger is en dat ze er niets mee te maken hebben.
Je liegt ook dat je me het geld terugstuurde, post de transactie-id voor iedereen om te zien😂😂
je bent erg gevoelig voor iemand die coneva bedroog met 2500 usd, als je me 2500 usd geeft kun je met me praten als je wilt, ik vind het niet erg....
@HEISENBERG Ik kreeg geen geld alleen een blok
 

Dragonrevolt

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 24, 2022
Messages
30
Reaction score
16
Points
8
@HEISENBERG kun je lilycao van dit forum verbannen?
Ik begrijp niet hoe ze zo kan liegen. Ze zei dat ze me geld teruggaf.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,647
Solutions
2
Reaction score
1,741
Points
113
Deals
666
Ze is al bestempeld als een oplichter.
 
Status
Not open for further replies.
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.

Top