Ik vraag me af hoe FedEx verzending van Duitsland naar Australië werkt.

testmehey

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 22, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo allemaal,

Stel, ik probeer een kleine hoeveelheid illegale stoffen van Duitsland naar Australië te verzenden, maar ik wil het proces versnellen in plaats van 2-12 weken te wachten op Deutsche Post. Als ik met FedEx in zee ga, maak ik me een beetje zorgen over het inklaringsproces, ik zou geen echte naam of adres op het pakket zetten, maar ik ben bang dat ik misschien wat invoerzaken moet goedkeuren bij binnenkomst in Australië of moeten de douanepapieren die bij de zending uit Duitsland worden ingediend voldoende zijn om het door de douane te laten gaan zonder dat ik hoef te melden aan wie het wordt geleverd?

Bedankt!
 

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
42
Reaction score
30
Points
18
Ik denk dat je niet naar het agentschap hoeft te gaan om het product op te halen, FedEx levert al rechtstreeks aan de klant.
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
164
Reaction score
160
Points
43
Naar bestemmingen zoals Australië en de Verenigde Staten is het veiligste wat ik gevonden heb een lange reguliere post.
Australië is bijzonder riskant, daarom kosten medicijnen daar zoveel.
 

K1tty

Vacation
Resident
Joined
Oct 4, 2023
Messages
25
Reaction score
24
Points
18
Bij elke expediteur kun je het label online boeken en je ook een factuur voor de douane laten bezorgen, de factuur afdrukken en naast het label op de doos leggen.
Zorg ervoor dat je alle vereisten controleert voor het land waarnaar je wilt verzenden. De VS vereist bijvoorbeeld 3 facturen in/buiten het pakket.
 

LiveviL

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 21, 2024
Messages
8
Reaction score
8
Points
1
Heb je tips voor het ontvangen van grotere bestellingen op een bestemming? Huis waar niemand woont, hotels?
 
Top