Ik heb 50 tabletten efedrine, wat kan ik ermee doen?

Samantha69

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jul 21, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Ik heb geen laboratorium, maar wel een keuken en dat is de enige manier waarop ik iets kan maken. Wat kan ik doen met 50 tabletten efedrine als een simpel huisrecept?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,405
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Kaliumpermangenaat verandert het in cathinon, een stapje hoger dan efedrine en een stapje lager dan amfetamine.
 

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 4, 2024
Messages
33
Reaction score
15
Points
8
Het hangt er ook vanaf wat voor soort pillen....
Als ze geen kleverig omhulsel hebben:

Optie №1

Vermalen tot stof en twee keer wassen met ethylalcohol.

Pillenpoeder +100 ml alcohol.
Filteren.
voeg dan nog eens 100 ml alcohol toe en filtreer.
De resulterende alcohol met efedrine HCL erin opgelost verdampen tot droogte terwijl je roert in een dubbele boiler!
efedrine HCL sch*****n met een mesje en wegen.

Voeg voor 1 gram efedrine 0,3 g rode fosfor toe. (dat wil zeggen, voor 10 g efedrine 3 g fosfor)
Doe in een kleine kolf. 50-100 ml (overal te koop)
Meng tot een gladde massa.

volgende stap:
Voeg kristallijn jodium toe aan het resulterende mengsel. Precies dezelfde hoeveelheid als efedrine. 1:1
Meng en schud krachtig, tik het tegen je handpalm.
15-30 minuten.
Het mengsel moet één klont vormen.
Nu sluiten we de erlenmeyer af met een stop waarin een glazen buis (laboratoriumpipet) wordt gestoken, waarvan we eerst de dunne rand afkloppen. De pipet zal fungeren als koelkast

Nu kan deze massa een beetje opgewarmd worden, bijvoorbeeld door het in een kom met heet water te dompelen.
Onze taak is om de klomp langzaam te laten smelten.


Wanneer het klontje smelt, verschijnen er tekenen van koken van onze reactieve massa.
Er verschijnen belletjes aan het oppervlak.
Uit onze pipet - koelkast zal een gas vrijkomen waarvan je de geur nu met niets in het leven zult verwarren!):)
Dit is het gasvormige ( HI )(waterstofjodide) dat vrijkomt. Dit herstelt onze efedrine tot pervintine.
Voeg een paar druppels water toe door onze koelkast (3-5 druppels per gram efedrine, niet meer).
De reactieve massa moet 20-30 minuten in deze toestand worden gehouden.
Onze jodium begint actief op te vallen en weg te vliegen van de reactieve massa
Daarna verhogen we de verwarming tot 150. en roeren we krachtig tot de reactie volledig is.

Hoe weet je dat de reactie klaar is?


Jodium is actief gaan staan uit de koelkast. (en na ongeveer twee minuten is hij gestopt)
De reactieve massa is nu merkbaar lichter geworden.
Nu is het niet meer bordeauxrood van jodiumonzuiverheden
het is niet meer homogeen, en als je het een minuutje laat zitten, zal het fosfor bezinken en zal de vloeistof die overblijft geelroze zijn.

Stap №3
Giet water in de erlenmeyer:
Voor 1 gram efedrine 3 ml water.
Roer en filtreer door een koffiefilter.
En we herhalen de laatste stap nog een keer.......
water.....roeren.....filtratie.
En we voegen het gefilterde water samen.

De EINDE


1,5 ml oplossing is genoeg om je de komende 24 uur wakker te houden.
en zelfs minder voor een beginner.

Na 1,5-2 maanden regelmatig gebruik zul je merkbaar gewicht verliezen, acne zal op je gezicht beginnen te verschijnen. Er verschijnt een lichte blauwheid onder je ogen.
Na een half jaar systematisch gebruik kun je zonder make-up in zombiefilms spelen.:)
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Als je je pillen hebt geëxtraheerd en moreel bereid bent om er drugs van te maken voor consumptie, zou ik niet aanraden om het bovenstaande te proberen... Als je besluit een RP/I2-kook te doen, doe het dan zoals ze in de video's doen.

Ephedrone (cat) is een optie, maar niet de makkelijkste. Meth is naar mijn mening waarschijnlijk de eenvoudigste en beste optie. Als je met pseudo werkt, zijn er meer manieren om het te doen, maar ik kan alleen een RP/I2-kook of een shake and bake (berkenreductie) voorstellen - met ammoniak en lithium. De SnB vereist een beetje huiswerk en veiligheidsmaatregelen en ik zou het niet proberen tenzij je zeker weet dat je begrijpt wat je wel en niet moet doen, en vooral... wanneer je alles moet laten vallen en wegrennen of een brandblusser moet halen enz. Eigenlijk zou je een SnB in een brandblusser kunnen doen zoals de meneer in de meth-aflevering van Hamiltons Pharma. Een gatoradefles of iets dergelijks is echter ook prima...

Veel succes,
o7
 

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 4, 2024
Messages
33
Reaction score
15
Points
8
Mijn persoonlijke mening is dat berkenreductie veel gevaarlijker is dan de hierboven beschreven methode.
En van de methode die ik beschreef naar methamfetamine is er maar 1 stap.
Zuur-base extractie en isolatie van het eindproduct door aanzuren.
En dat is het.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Ik ben het ermee eens dat een rode P-koker, met goede ventilatie, in theorie een beetje veiliger is. Bedenk, wat zou erger zijn? Schudden en bakken met een popfles in je achtertuin of zo... of een rode P-koker, met goed glas in de kelder of garage enz. Afgezien van het werk omhoog, ze zijn allebei "one-step" reducties, zolang je HI of Lithium in ammoniak koolwaterstof. Ik probeer niet te discussiëren, ik probeer alleen een nieuweling te helpen begrijpen... zoals ik wou dat mensen die er verstand van hebben de tijd namen om dat met mij te doen, in plaats van een stel clowns die praten over hun drugsimperium van hoeren en sportauto's, maar ik dwaal af..

Ik probeer niet te zeggen dat jouw methodes onveilig zijn. Deze specifieke methode/uitleg lijkt gewoon een beetje excentriek en ingewikkeld voor wat een rode P-kok zou moeten zijn, het doet me bijna denken aan een push/pull waarbij de helft van de woorden ontbreekt. Als je iemand nieuw wilt inwijden, moet je een aantal dingen uitleggen en hem waarschuwen voor risico's enz. Zodat ze het begrijpen. Daarom stelde ik de video's voor - alles wordt op een duidelijke en professionele manier uitgelegd. Ik zeg alles, maar ik bedoel vooral het opruimen - de veiligheid. Helaas, mijn vriend, zie ik niets over natriumthiosulfaat of iets dergelijks om overtollig jodium te neutraliseren. De zure dampen van HI zijn niet al te vriendelijk, maar het is eigenlijk het fosgeen waar je je ook zorgen over moet maken. Hoe zit het met het wassen van het eindproduct met aceton?

Ik bedoel, je vertelt iemand eigenlijk dat je de reactieoplossing gewoon kunt filteren en dat het dan klaar is om geconsumeerd te worden. Het is eigenlijk een orale krokodiloplossing - geen onzin, het zal je in een zombie thriller veranderen...
Als je jezelf aan land niet verdrinkt met fosgeen door je longen en organen in HCl te veranderen, zul je binnen 6 maanden tot een jaar van binnenuit wegrotten met het meth-krokodil sap...

Waar ik vandaan kom is, zoals ik al zei, proberen nieuwkomers te helpen begrijpen, en niet alleen vage of onvolledige instructies/recepten doorgeven, vooral zonder enige veiligheidswaarschuwing. Ik heb zelfs een keer een klootzak gehad die me vertelde dat als je meth kookt, je hoger wordt van de dampen dan wanneer je het schiet of wat dan ook. Als nieuwkomer in zoiets gevaarlijks en mysterieus en onvergeeflijks als scheikunde, neem dan de tijd om te leren en te studeren en te onderzoeken en te lezen en alles te vragen wat je kunt en doe niets als je niet zeker bent van de resultaten. Zoals die oude quote over "als je iets wilt leren, lees dan niet één boek, lees er 10." Er is alle informatie die je nodig hebt alleen al op deze site. Onthoud dat je gemakkelijk twee normaal gesproken goedaardige huishoudelijke producten samen kunt voegen en je leven en dat van anderen kunt verpesten... en je zult niet eens weten wat je overkomt - bleekmiddel en ammoniak bijvoorbeeld.
... Gewoon omdat iemand op het internet zei: "Hé, zo maak je meth" ... "Ja?...Oh cool, ...ik heb dat spul thuis op ......................💀."

Kortom, zoals ik vaak tegen mensen op BB zeg, "volg niet zomaar instructies op zonder het eerst te begrijpen" - Lees, lees, lees....
 

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 4, 2024
Messages
33
Reaction score
15
Points
8
Daar ben ik het mee eens!
Je moet altijd leren!
Ervaring wordt opgedaan door herhaalde herhalingen van hetzelfde proces.
Het loutere feit dat je de video bekijkt, geeft je geen inzicht in het proces!:)
Als iemand een pistool koopt, geeft hem dat niet onmiddellijk de vaardigheid en ervaring om ermee te schieten.
P.S. En ik schreef over zombies!))
 
Top