Question Italiaanse lokale afdeling

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
77
Reaction score
46
Points
18
Waarom is er geen Itliaanse lokale sectie? Is het mogelijk om die te creëren? Lokale gemeenschappen kunnen heel belangrijk zijn bij dead drops. Natuurlijk heeft dit alles alleen zin als er een behoorlijk aantal gebruikers in geïnteresseerd is. Alsjeblieft @heinsenberg laat het me weten en alsjeblieft italiaanse gebruikers laat het ons weten. Bedankt aan iedereen.
 

ketamineleader

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 26, 2024
Messages
6
Reaction score
12
Points
3
Deals
3
ja, dat dacht ik een paar dagen geleden ook
italiaans ontbreekt
we verzenden elke week naar italië bijna de helft van de klanten zijn italiaans
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
77
Reaction score
46
Points
18
@Fungo lijkt erop dat we de enige twee geïnteresseerden zijn ahahah, er zijn andere mogelijkheden, schrijf me in dm als je iets nodig hebt. :)
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
Fead-druppels zijn vooral in het zuiden van Italië een probleem, je kunt niet onder de kont van een lokale pusher druppelen, alleen thuisbezorging is all'ospedale. Ze zeggen: het geld is van jou dus je kunt kopen waar je maar wilt, maar je kunt niet onder mijn kont verkopen of je bent dood zoals de dead drop :)) Hoe weet je of die plek vrij is of eigendom? Dus je hebt de goedkeuring van de lokale pusher nodig om het risico niet te lopen, dit heeft ook een prijs. Dus misschien is het in andere grote steden in het noorden van Italië mogelijk, maar nog steeds riskant om een heleboel andere redenen. Ciao
 

4synergy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2024
Messages
12
Reaction score
12
Points
3
dit is waar, maar het geldt niet voor stoffen waarvan het bestaan niet bekend is in Zuid-Italië, bijvoorbeeld "meth". de lokale pusher regel die niet langer geldig is sinds stoffen worden verkocht op Telegram, de klant is vrij om te kiezen waar te gaan. natuurlijk is dit absoluut niet geldig voor cocaïne
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
In de hoop dat ze weten wat je anders verzamelt als je ti abbassi a 90 gradi per prenderla t'inculano, mai raccogliere a 90°!!! ;))
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
Dode druppels zijn nu echt een feit en we zijn de eersten in Italië die het doen.
Ik was de eerste die een dead drop verzamelde! Dat verdient een beloning! En ik heb ook de vliegende druppel uitgevonden! Ahahahaah
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
77
Reaction score
46
Points
18
@HEISENBERG we hebben ontdekt dat er een aantal Italiaanse leden zijn, kunnen we een lokale sectie in het forum hebben waar we onze gemeenschap kunnen creëren? het zal interessant en productief zijn, ik kan gemakkelijk een moderator zijn als dat nodig is. We zijn er erg in geïnteresseerd, laat het ons weten. Als je wilt kunnen we er in een pm over praten.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Om een Italiaanse sectie van het forum te maken, hebben we eerst een onderzoek naar de Italiaanse geneesmiddelenmarkt nodig. @donkaz zou er een schrijven, maar heeft dat nog niet gedaan.
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
Ja im in staat om te begrijpen, maar ik zei dat ik niet kon samenvoegen van de 2 parte oorzaak verlopen de trial adobe premium. De andere 2 rapporten zijn door gov ik vertaald in het Engels en als niet geïnteresseerd op hoe de politie is het organiseren van en andere details dan gewoon negeren de laatste 2 links. Dan kan iemand de eerste link downloaden en de 2 parte samenvoegen en opnieuw uploaden. Ik wil geen 75€ betalen voor het samenvoegen van 2 pdf's in 1. Bedankt voor het begrip, het spijt me.
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
77
Reaction score
46
Points
18
@HEISENBERG ok bedankt! We zullen proberen samen te werken om een goed onderzoek voor onze sectie te creëren. :)
 

donkaz

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 27, 2024
Messages
19
Reaction score
20
Points
13
JUfNQLDoiY
Ik heb het al binnen 1 week geüpload zoals gevraagd, maar de link is na 1 week verlopen op de cloud. Nu heb ik het opnieuw geüpload.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,742
Points
113
Deals
666
Heb je mijn antwoord gelezen? Ik heb geen drie documenten nodig, ik heb één onderzoek nodig, waarvan de vereisten worden beschreven in de betreffende thread.
 
Top