Bestaat er een videocommentaar of een fotogids over het produceren van Lsd-25 vanuit het niets?

Kai

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 7, 2021
Messages
28
Reaction score
22
Points
3
Ik heb de meeste berichten en literatuur over lyserginezuur gelezen, maar mijn apenbrein begrijpt het beter met wat visuele stimuli. Ik heb nog nooit geprobeerd om lsd te maken en ik wil het voor de eerste keer proberen, maar ik moet zeker weten dat ik niets verkeerd doe. Vid of foto's zal worden gewaardeerd ik ben van plan om het te maken van de morning glory zaden ty voor uw atentie
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
452
Reaction score
691
Points
93
LSD is een zeer complexe synthese en het is moeilijk om de belangrijkste precursor ervoor - lyserginezuur - te vinden. Heb je een bron van reacties voor de synthese?
 

Kai

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 7, 2021
Messages
28
Reaction score
22
Points
3
Ik heb wat basisglaswerk en wat chemicaliën en een grote hoeveelheid morning glory zaad dat ik wilde proberen te synthetiseren om complex te proberen, ik had geen manier of vertrouwen om van een externe bron te krijgen.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
744
Reaction score
1,050
Points
93
We kunnen extractie gebruiken met alcohol, water en ether, maar de zuiverheid zal twijfelachtig zijn.
 

Peacefull

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 4, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Het belangrijkste in deze business is vertrouwen in je acties. Lees aandachtig en handel, je zult slagen!
 

simplechemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 17, 2022
Messages
17
Reaction score
16
Points
3
Ja, maar het is een amide van lyserginezuur... gewoon hydrolyseren
 
Top