• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Psilocybins NBOMe Ayahuasca Phencyclidine (P*****) Nodig je drugsdealer uit om mee te doen!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Hé, wisten jullie dat als je iemand uitnodigt om lid te worden en hij/zij doet dat, je geld krijgt. Als een persoon die je uitnodigt de status van dealer bereikt, krijg je veel geld, ik denk $100 EN een percentage van de escrow van al hun deals. Er zijn ook andere extraatjes en bonussen.
De Verenigde Staten zijn hier zwaar ondervertegenwoordigd. Ik heb niet geteld hoeveel dealers er zijn, maar niet genoeg. Er is geen aanbetaling (veel markten vereisen er een), de kosten zijn laag, je geld is hier veiliger dan bijna overal ter wereld en misschien wel veiliger dan in je eigen zak. Als je goed nadenkt, is het veiliger om hier te verkopen. Ik heb hier waarschijnlijk voor $5000 aan drugs gekocht en ik ben geen enkele keer opgelicht en ik weet niets over de dealers van wie ik heb gekocht. Ik weet in welke staat het retouradres staat en dat is alles. Er valt geen informatie uit me te martelen, ik weet helemaal niets over de drugsdealers. Niemand komt om 3 uur 's nachts naar hun huis. Niemand zal iets stoms zeggen aan de telefoon. Je rijdt niet rond met drugs. De politie mag geen post openen, dus als drugs in pakjes met frankering zitten, kunnen de agenten het niet openen. Ze moeten de postinspecteur erbij halen
 

theglunkster

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 22, 2024
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
MwKPvTNRpb
GEQXw5ViZO
ZnYoH3BhFc
JeGRx1dgbU
DlX8zKx4PT
VMBQ6IPjhE
OnEmZRz3M2

Heb je gebeld? Lol, maar ik weet niet waarom het besloot om mijn foto's te splitsen in zowel de boven- als onderkant van mijn commentaar.
XO2JAy8p0C
6vLkuiywoZ
T1RDJaIbLx
 

Attachments

  • f59rhUBtTH.jpg
    f59rhUBtTH.jpg
    1.9 MB · Views: 33
  • sCU0Nlz1Ex.jpeg
    sCU0Nlz1Ex.jpeg
    3.4 MB · Views: 31
  • r1oPBNDYV5.jpg
    r1oPBNDYV5.jpg
    729.2 KB · Views: 33

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
*****ING GROSS! Ik kan ze van hier ruiken. Vers gemaaid gras met kattenpis en paardenstront. 😄 heeft ze op de markt gebracht. Ik heb jarenlang paddenstoelen gekweekt en ik kan er niet eens naar kijken zonder over te geven. Dat zijn zeker mooie exemplaren. Genoeg mensen willen ze kopen.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Ik heb een paar leveranciers op een andere markt bekeken en zal een of twee producten testen. Iets wat me is opgevallen op 2 andere markten zijn de geverifieerde verkopersbeoordelingsgeschiedenis en verkoopstatistieken die worden vermeld en die worden overgedragen van andere markten waarop ze hebben verkocht of nog steeds verkopen. Gewoon een idee om ervaren verkopers te interesseren voor het Amerikaanse gedeelte van BB.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Het is me gelukt om een leverancier binnen te halen en ik denk dat hij zich hier helemaal thuis zal voelen. Zodra ik alles terug heb, ga ik hem me***** doorschakelen naar leverancier omdat hij in aanmerking komt...
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Ik hou van de groep hier! We hebben meer mensen nodig
 
Top