Volgens u is de beste manier om kilo's te versturen.

mr_pabloemilio

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 15, 2022
Messages
27
Reaction score
7
Points
8
Hé jongens, ik ben geïnteresseerd in wat jullie denken, wat is de beste en veiligste manier om kilo's drugs vanuit Turkije of Groot-Brittannië naar Polen te sturen? Laten we een beetje praten.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Ik zou een kilo in 2-4 delen splitsen en die drievoudig verzegeld ergens in verstoppen.

Wat voor kilo? Een kilo amfetamine gebruikt veel minder ruimte dan een kilo wiet...
 

whey?

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
19
Reaction score
10
Points
3
Inderdaad, precies weten wat je verzendt zou niet slecht zijn.

Ik neem aan dat de pakketten per brief verstuurd moeten worden, maar omdat ik het land van herkomst niet ken, weet ik niet wat de toegestane afmetingen zijn.

Een idee zou zijn om een rol palletwikkelfolie of een ander verpakkingsmateriaal te kopen dat je verfrommelt en in het pakket stopt, zodat het lijkt alsof het het artikel beschermt, en dan de spullen in de folie verstopt.
Om het authentiek te laten lijken, zou ik een origineel verpakt artikel sturen met een lage waarde aan goederen.

Stuur het geheel als monsterzending met een valse factuur zodat de goederen niet door de douane hoeven te worden ingeklaard en geef een bedrijf op als afzender en idealiter ook als ontvanger.

Zoals KokosDreams al zei, maak er meerdere pakketten van.

Of je zou kunnen proberen om via VPN een Pools label te maken met een Pools verzendadres en Poolse ontvanger, waardoor het lijkt alsof het pakket verkeerd is verstuurd en dus door de douane is gekomen.

Ook hier is het nodig om het zo onbedekt mogelijk te verbergen.
Idealiter een artikel dat na opening weer gesloten kan worden.

PKjF5B4Czu


Hiervoor zou je zelf wat onderzoek moeten doen, want ik ken deze methode alleen van horen zeggen, dus ik kan je niet vertellen of het echt zo werkt.
Je zou eerst een proefzending kunnen opgeven, als je nog genoeg tijd hebt.

Zendingen vanuit landen buiten de EU gaan helaas altijd gepaard met enig risico
 

PeterKeta

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 13, 2022
Messages
14
Reaction score
2
Points
3
Hallo!
Allereerst wil ik zeggen dat dit forum snel mijn voorkeur heeft gekregen en mijn favoriete plek is geworden om onderwerpen te bekijken en inzichten te krijgen. Met dat gezegd hebbende:
Ik wil een discussie starten over het onderwerp wereldwijde scheepvaart. Laat het me weten als je hierover interessante dingen wilt vertellen. In de eerste plaats wil ik iets weten over het vervoeren van pillen en poeders in grote hoeveelheden naar plaatsen zoals AUS/NZ en andere eilanden.
Deze plaatsen hebben veel coke en extacy, maar hoe komt het het land binnen? Er zal altijd een groot risico zijn dat zendingen in beslag worden genomen, maar met dat gezegd hebbende zou ik graag de tips en trucs willen weten die misschien wat onbekend zijn. Mylar en metaal/ lokken etc. is een goede basiskennis maar ik probeer iets te vinden dat de tactiek verheft.
Ik heb de topics over dit onderwerp gelezen die we hier op het forum hebben en dat heeft me erg geholpen. Ik heb zelf ook wat ideeën opgedaan en ik heb ervaring met binnenlandse logistiek, maar ik wil mijn kennis uitbreiden op het gebied van internationale logistiek. (Gewoon voor mijn eigen kennis ;-) )
Ik begrijp dat het niet iets is waar mensen die erbij betrokken zijn openlijk over willen praten. Als iemand mij een messege wil sturen over dit onderwerp dan verwelkom ik dat met veel plezier!
 

Edwganz

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 17, 2023
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
Verstop het in een auto zonder nummerplaten of registratie. Bel dan een sleepwagen om de auto weg te slepen, ervan uitgaande dat je Amerikaan bent. Als je betrapt wordt (wat niet het geval zal zijn) weet de chauffeur alleen dat hij is ingehuurd om de auto weg te slepen en dat je informatie (vooraf betaald contant geld) niet echt is en dat het punt van bestemming iets was dat je op het laatste moment zou veranderen als de vrachtwagen arriveert.
 
Top