Ik heb iemand nodig die me kan leren hoe ik mephedrone kan koken met gewone chemicaliën en op een makkelijke (veilige) manier????

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 21, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Ik weet helemaal niets van scheikunde, maar ik wil het graag leren en ik zou blij zijn als jullie me hier zouden leren hoe ik het makkelijkst mephedrone kan koken?
 

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 19, 2024
Messages
79
Reaction score
60
Points
18
De synthese van 4mmc uit 2-broom-4-methyl-propiofenon is vrij beginnersvriendelijk en rechttoe rechtaan, en ik ben er vrij zeker van dat je alles wat je nodig hebt op de BBmarkt kunt vinden.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,473
Solutions
4
Reaction score
1,003
Points
113
Deals
1
Je kunt gewone chemicaliën niet als reagens gebruiken. Er zijn natuurlijke bronnen voor precursoren, maar dan moeten ze verschillende reacties ondergaan voordat ze directe precursoren worden. 4mmc is een makkelijke synthese van 2b4mp, maar het is niet makkelijk om te beginnen met dingen die je makkelijk kunt krijgen.
De waarheid is dat er niet veel dingen zijn die aan jouw criteria voldoen. Chloroform. Methcathinon uit pseudo-efedrine via kaliumpermogenaat.
 

alwaysalpha

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Oct 21, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Bedankt, hoe kan ik methcathinon maken van pseudo-efedrine?
 

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 4, 2024
Messages
40
Reaction score
17
Points
8
Lees de Metcations-onderwerpen!
Bekijk de video!
Alles staat hier!!!
Maar natuurlijk niet zonder valkuilen!
Al dit forummateriaal is niets zonder persoonlijk praktisch werk! En je eigen wil om te leren en ONTWIKKELEN!
Doorzettingsvermogen en Ervaring zijn nodig! Dit ontwikkel je door veel herhalingen van hetzelfde proces!

Of maak je klaar om $300-500 te betalen voor online training.
Persoonlijk zou ik dit niet doen, zelfs niet voor een hoger bedrag!
Simpelweg omdat ik, terwijl ik je lesgeef, meer dan een kilo van de stof..... zou kunnen synthetiseren. En dit is minstens 4000-5000 als het in de groothandel wordt verkocht...
En dit is alleen nog maar de prijs van methcations! Opiaten en opioïden zijn vele malen duurder...
Groeten: P.VPN
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,473
Solutions
4
Reaction score
1,003
Points
113
Deals
1
De reden waarom we mensen hun eigen onderzoek laten doen, is dat als je niet hard hebt gewerkt om de kennis te krijgen, je het gevaar dat je loopt niet waardeert. Als iemand je geld aanneemt voor een betaald consult, heeft hij de plicht om je persoonlijke veiligheid te garanderen en is hij aansprakelijk als je huis afbrandt. Technisch gezien zou dat nooit aan de orde zijn, omdat het aannemen van iemands geld voor een les in drugschemie meestal wordt aangeduid als samenzwering om een gereguleerde stof te vervaardigen. Twee mensen kunnen echter wel over theoretische scheikunde praten. Je leest de synths, als je meer nodig hebt, vraag het ons en we zorgen voor meer. Als je vragen hebt zullen we ze beantwoorden, maar je moet in ieder geval eerst het spul lezen.
 
Top