Ik kan pseudoefedrine opgelost in water niet extraheren

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
Gisteren heb ik bij de apotheek een pakje pseudo-efedrine gekocht, dus dat heb ik in het water gedaan om de andere stoffen te verwijderen, maar toen ik de pseudo-efedrine in het water had opgelost en het op het fornuis zette, verdampte het water en lag er alleen nog maar slijm op de bodem van de pan.
Wat heb ik verkeerd gedaan? Kan het zijn dat het vuur te hoog stond? Kan iemand mij helpen?
 

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
68
Reaction score
37
Points
18
Het zouden geen zuivere Susi pillen zijn, het is waarschijnlijk gak op de bodem, je kunt een zuur-base extractie doen en de susi zal conuseren in het apolaire oplosmiddel, ik raad tolueen aan.
 

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
Ik ben op zoek en vond een aantal methoden die me bevielen, bedankt
 
View previous replies…

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
68
Reaction score
37
Points
18
Vergeet niet om de PH te controleren als de Suzi niet alkalisch is voor lakmoes, dan krijg je niets terug van je RM-mengsel als je refluxt.

Nadat je je tolly uit de AB hebt gehaald, destilleer ik het meestal nog een keer zodat het er puur en schoon uitziet voor de hypo/I-kook. Het is een beetje een gedoe, maar het is het waard zodat je je niet op je hoofd hoeft te krabben en je afvraagt wat er mis is gegaan.

Denk aan externe superstoom. Een kwart van de Liebig.
 

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
begrepen. Gewoon een vraag suzi is het pseudo-efedrine?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Proberen om pseudo-efedrine uit pillen te halen met alleen water werkt niet erg goed sinds ongeveer 1990. Er zijn ongeveer een dozijn verschillende chemicaliën die ze aan pillen toevoegen om dat onmogelijk te maken. Als je een foto van de ingrediëntenlijst maakt, kunnen we zien welke methoden ze gebruiken in die specifieke pillen en kunnen we een extractiemethode voorstellen. Er is ook een thread op dit forum die een paar methoden biedt die in de meeste scenario's werken
 

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
Ik heb erover gehoord, maar nu denk ik erover om A/B-extractie te gebruiken
 

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
Dit is de samenstelling van de tabletten: Triprolidinehydrochloride 2,5 mg tablet + pseudo-efedrinehydrochloride 60 mg Hulpstoffen: lactosemonohydraat, zetmeel, magnesiumstearaat, povidon en water.
 

Bmth

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
D3jXKIZJH0

2,5 mg tripro & 30mg PSU Help me alstublieft om deze pil te extraheren, want ik weet zeker dat het niet als eerste zal lukken. 🙏
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Je moet het pilwater eerst alkalisch maken, bij voorkeur met NaOH.... PSE bezinkt in oplosmiddel....en na filteren en schoonmaken, wat dan ook, wordt de PH-waarde met zuur op neutraal gebracht (PH6) Om PSE uit het oplosmiddel in een schone laag water te krijgen, die verkregen wordt na verdamping.

Er kunnen een paar methoden zijn, maar dit is de mijne!
 
View previous replies…

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
Maar is het efficiënt? En is het zo eenvoudig?
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
hoe vaker je dit doet, hoe meer oefening je krijgt .... het is heel eenvoudig... maar controleer of er geen onzin in de pillen zit die een EPH-extractie onmogelijk maken....
 

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
Dit zijn de bestanddelen van mijn medicijn:Triprolidinehydrochloride 2,5 mg
Pseudoefedrinehydrochloride 60 mg
Hulpstoffen: lactosemonohydraat, zetmeel, magnesiumstearaat, povidon en water.

Denk je dat deze methode van jou werkt?
 

Pinkbay

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Sep 20, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Mag ik vragen in welk oplosmiddel pse wordt ingesteld?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Methode 2 resulteerde in een paar hele mooie kristallen en ongeveer 75% rendement bij een eerste poging. Met minder bierwiet en dat soort shit had iemand waarschijnlijk dichter bij de 90% kunnen komen.
 

DirkDiggler

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Feb 5, 2024
Messages
22
Reaction score
10
Points
3
Als je netjes werkt, zonder stress en met je hoofd bij de zaak, zul je goede resultaten behalen..... aanvankelijk had ik een maximum van 60% en toen ik leerde hoe belangrijk netheid en zorgvuldig werken is, behaalde ik een maximum van 93%.
 

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
Ik zal deze methode proberen
 

Raspberry2-3-4

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 26, 2024
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Is het niet mogelijk om uit voedingssupplementen met efedrine te extraheren in plaats van uit tabletten?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,404
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Ik zou denken van wel, zoiets bestaat niet in de VS. Ik weet nog dat het een trieste luie dag was toen ze ze van de plank haalden. Stapelaars en gele hesjes waren ontbijt en lunch.
 

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
Sorry voor de vertraging, ik was mijn accountwachtwoord vergeten.
 

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
mijn tabletten bevatten: Triprolidinehydrochloride 2,5 mg
Pseudoefedrinehydrochloride 60 mg
Hulpstoffen: lactosemonohydraat, zetmeel, magnesiumstearaat, povidon en water.

Kan ik pseudoefedrine verwijderen door gewoon ethanol toe te voegen en het te filteren en in te dampen?
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
41
Points
28
Los het op in alkalisch water, pH 12, en extraheer het dan met tolueen of xyleen.
Was de tolueen vervolgens één keer met water en zorg ervoor dat de alkaliteit niet afneemt. Scheid dan de tolueen en pomp waterstofchloridegas in de tolueen. De kristallen van pseudo-efedrinehydrochloride zullen vallen. Filtreer het bezinksel en droog het.
 
View previous replies…

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
41
Points
28
Nadat de alkaliniteit is uitgevoerd, wordt de pseudo-efedrine base opgelost in de tolueen. Scheid de tolueen van het water, voeg vervolgens schoon gedestilleerd water toe aan de tolueen en scheid het een tweede keer om de natriumdeeltjes te verwijderen. Pomp vervolgens Hcl-gas bij de tolueen. Het pseudo-efedrine Hcl zout zal eruit komen. Filter.
 

Duart77

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 13, 2024
Messages
21
Reaction score
2
Points
3
Hartelijk dank voor je hulp vriend. Weet je welke opbrengst dit proces kan genereren?
 
Top