hoe marihuana versturen zonder gepakt te worden

ecoito

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 30, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo allemaal, ik heb een vraag. Ik woon in Brazilië, ik heb een marihuanaplantage en ik moet 500g naar een staat in Brazilië sturen. Hoe zou je het versturen zonder gepakt te worden? De staat die ik ga verzenden passeert een andere staat waar het douanekantoor is gevestigd en er zijn röntgenstralen, *****elhonden, enz. Hoe zou je het versturen zonder dat de goederen worden opgepakt of etc.? Hallo allemaal, ik heb een vraag, ik woon in Brazilië, ik heb een marihuanaplantage en ik moet 500g naar een staat in Brazilië sturen. Hoe zou je het versturen zonder gepakt te worden? De staat die ik ga verzenden passeert een andere staat waar het douanekantoor is gevestigd en er zijn röntgenstralen, *****elhonden, enz. Hoe zou je het versturen zonder dat de goederen worden opgepakt of etc.? Kunt u mij wat tips geven? Ik zou het op prijs stellen.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Een vacuümafdichting zou je helpen. Ik woon niet in jouw land, maar wat ik zou doen is de wiet in één verpakking sealen en dan 3 verpakkingen koffie vacuüm sealen. Ik denk dat de kleine koffie de geur van wiet kan overnemen.
 

hermano

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jun 18, 2023
Messages
52
Reaction score
50
Points
18
In mijn land heeft elke winkel zijn eigen sluipmethode, zelfs de mijne.
Niemand zal je de werkwijze gratis vertellen.
Soms worden postbodes gekocht, soms is het gewoon creativiteit van de dealer.
 

hermano

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jun 18, 2023
Messages
52
Reaction score
50
Points
18
Je moet ook nadenken over hoe het zal zijn op het exacte postpunt.
Cctv's, enz.
En zelfs als je pakket wordt afgevuurd, moet je je veiligheid voor dit scenario garanderen.
 

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 12, 2024
Messages
40
Reaction score
38
Points
18
Er is een thread op dit forum
Hoe je ''veilig'' een pakket kunt verzenden
 

CountTrapula

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 8, 2023
Messages
2
Reaction score
7
Points
3
Ik heb wiet internationaal verstuurd door het simpelweg vacuüm te sealen, af te vegen met alcohol en dat in een kraftpapier bubble mailer te doen.
 

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 11, 2024
Messages
79
Reaction score
52
Points
18
Sluit het vacuüm af en verberg de geur.
 
Top