Question Hoe kan ik slagen voor een urinetest op methamfetamine?

Andreasamikas

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 13, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik moet weten hoe ik kan slagen voor een urinetest op methamfetamine. Ik weet dat ik niet mag gebruiken, maar mijn test is dinsdag en de laatste keer dat ik heb gebruikt, is op 1/1/23. Ik heb een doktersverklaring voor Adderall.
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
163
Points
43
urinetest is een van de meest betrouwbare manieren om te testen op drugs, dus je kunt het niet vervalsen of omzeilen. gewoon de afspraak verzetten.
 

archae

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 25, 2022
Messages
77
Reaction score
66
Points
18
Je kunt ook de manier waarop ze urinemonsters standaardiseren omzeilen door een paar dagen voor de test elke dag een lading creatine in te nemen, ongeveer 15 gram per dag. Dit verhoogt het creatinineniveau in je urine, wat wordt gebruikt om te bepalen hoe "geconcentreerd" je urine was.

Als je test niet negatief is, zal hij waarschijnlijk "onbepaald" zijn, wat je extra tijd geeft om schoon te worden voor de volgende test.
 

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 31, 2022
Messages
128
Reaction score
160
Points
43
Doe dat verdomme nooit! Verhoogde creatinegehaltes veroorzaken allerlei problemen in het menselijk lichaam waardoor je levenslang schade aan organen kunt oplopen, vooral aan de lever, de nieren en de huid. Dit leidt uiteindelijk tot een breed scala aan ziekten en aandoeningen, waaronder levercirrose of huidkanker. Je zult ook snel worden begroet met een mooie rode uitslag als je hiermee begint. Weet je waarom je urine er vol mee zit als je het inneemt? Omdat je lichaam het snel kwijt probeert te raken. Weet je wat het in de urine brengt - je lever, gevolgd door de nieren. 😑 Maar je hebt de test toch doorstaan? 🤪(y) Jezus...
 
Last edited:

archae

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 25, 2022
Messages
77
Reaction score
66
Points
18
TLDR: Nee, dat is niet zo. Creatine is veilig.

Luister goed, honderdduizenden bodybuilders en atleten nemen dagelijks creatine zonder enig probleem. Je bent gewoon ongegronde urban legends en angsten aan het verspreiden.

Creatine is het meest bestudeerde gezondheidssupplement na wei-eiwit en er is consequent vastgesteld dat het bijna onschadelijk is voor het lichaam. Tijdens laadfases kunnen atleten wel 20 gram per dag consumeren gedurende 10 dagen om hun spieren te verzadigen. De lever IS NIET op een belangrijke manier betrokken bij de afbraak van creatine en speelt over het algemeen absoluut geen rol bij de directe uitscheiding, alleen bij de omzetting naar een beter in water oplosbare metaboliet. Creatine is nog nooit in verband gebracht met huidkanker en ik heb moeite om me een plausibele route voor te stellen.

Bovendien betekent het vinden van iets in urine absoluut niet dat het actief wordt uitgescheiden door de nieren om het kwijt te raken. Heb je wel eens gehoord van osmotisch evenwicht? Verdiep je eerst in deze zaken voordat je je voordoet als expert op dit gebied, wat ik helaas voor jou ben.

En omdat een bewering geen waarde heeft zonder bewijs om het te staven, heb ik hier voor jou: https://jissn.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12970-017-0173-z;
"De omvang en herhaling van deze bevindingen leveren overtuigend bewijs dat creatinemonohydraat goed wordt verdragen en veilig is om te gebruiken bij gezonde ongetrainde en getrainde individuen, ongeacht leeftijd."
 
Last edited:

ogbonnayauche

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 2, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Het is goed om te horen dat je weet wat je niet moet gebruiken, dat is een stap in de goede richting. Wat betreft het slagen voor de test: helaas kan methamfetamine drie tot vijf dagen in je systeem blijven. Maar omdat je voor het laatst hebt gebruikt op 1 januari, zou je vrij moeten zijn. Het is belangrijk om gehydrateerd te blijven en gezond te eten in de aanloop naar de test, omdat dit kan helpen bij het wegspoelen van giftige stoffen in je lichaam. Zorg er ook voor dat je alle instructies van de testfaciliteit opvolgt.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
De nieuwe urine op het hoofdkantoor zal een multipaneeltest doorstaan, maar als ze het naar een lab sturen, zullen ze zien dat het geen urine is. Iemand die schoon is kan je een monster geven, je hebt 2 ons nodig, verwarm het en plak het op je lichaam of steek het in je reet. Neem elke dag een heleboel creatine en drink een heleboel water vlak voor de test. Dit zal je urine verdunnen, maar dat zullen ze niet weten omdat ze de mate van verdunning baseren op je creatinegehalte.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
Word betrapt, gedraag je verontwaardigd en zeg dat de enige medicatie die je de afgelopen week hebt gebruikt een onschuldige vicks inhalator is.
 

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 10, 2023
Messages
126
Reaction score
85
Points
28
Deals
1
Als het een laboratoriumtest is, is het erg moeilijk om het resultaat te vervalsen. Maar als het een apotheektest is, kun je misschien een plasje van een andere persoon gebruiken.
 

scot62192

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 15, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Weet iemand waar ik een oude versie van Vicks met een hoog (100 mg) gehalte aan methamfetaminederivaat kan kopen? Ik moet zo snel mogelijk laten zien dat ik het gebruikte als reden voor een positieve test. TIA
 
Top