Hoe kan ik watervrij hydrazine maken?

Einstein

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 13, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hallo, ik wil lsd maken met deze methode:

Voeg 1,2 g ergotaminehydrochloride toe aan 4 ml watervrij hydrazine en verwarm 1 uur bij 90°. Voeg 20 ml water toe en damp in vacuo, om d-iso-lyserginezuur hydrazine te krijgen. 1 g lyserginehydrazine wordt goed verpoederd en toegevoegd aan 40 ml 0,1 N (ijskoud) HC1-zuur. Hieraan wordt, afgekoeld tot 0°, onder goed roeren 4 ml 1 N Na-nitriet toegevoegd. Voeg in 2-3 min 40 ml 0,1 N HC1 zuur toe om de pH op 5 te brengen. Laat 5 minuten staan, baseer met 1 N NaHCO3, extraheer met 100 ml ether en vervolgens met 50 ml ether. Was de etherlaag met water en droog, damp vervolgens in vacuo in bij 10°. Los het resulterende gele azide op in ongeveer 5 ml diethylamine bij 0° en verwarm dan in een metaalbom bij 60° gedurende 1 uur. Als er geen bom beschikbaar is, kun je volstaan met 3-4 uur verhitten bij 45° in een geventileerde kolf onder een stikstofatmosfeer. Ik zou ook de bom spoelen met stikstof voordat ik hem afsluit en verwarm. Verwijder de warmte na verloop van tijd en laat 2 uur staan (na het aflaten van de druk voor de bommethode) en damp in vacuo om 0,7 g LSD en 0,15 g iso-LSD te krijgen. De iso-LSD doet niets (goed of slecht) als het wordt geconsumeerd, dus je kunt het bij de LSD laten. Je kunt het ook scheiden en omzetten naar LSD zoals in de formules hierboven.

Is er een andere makkelijkere chemische stof om te gebruiken in plaats van watervrij hydrazine?

En zo niet, hoe kan ik het (gemakkelijk) synthetiseren?
 

Einstein

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 13, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ik geef aan dat de enige methode die ik heb is om hydrazine sulfaat om te zetten in waterig hydrazine en dit laatste vervolgens om te zetten in watervrij hydrazine.

Maar dat is lang en saai. Zou er een andere manier zijn om het te doen?
 

shadowsoflite

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Je moet eens kijken naar Claviseps > LSA > LSD

Veel veiliger en praktischer
 
Top