Question HOE?! 4mmc onorthodoxe opstelling

white7proton

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 6, 2023
Messages
78
Reaction score
25
Points
18
Mijn vraag is, ik ken iemand die om voor de hand liggende redenen privé blijft en ook niet zomaar zijn installatiedetails wil delen, maar uit gesprekken waarin hij per ongeluk dingen heeft gezegd over hoe hij functioneert, ben ik te weten gekomen dat hij erg onorthodox werkt in de zin dat hij geen scheikundige apparatuur gebruikt, maar kuipen en gemakkelijk toegankelijke apparatuur die er niet verdacht uitziet. Hun 4mmc batchgrootte is 3,75kg per batch en ze doen deze elke dag de hele dag, waarschijnlijk tot en boven de 30 tot 40kg per week en dat zijn degenen die ik uit gesprekken heb opgemaakt. Ik vind het verbijsterend.

Mijn vraag is hoe ze dit in hemelsnaam allemaal voor elkaar krijgen, hij heeft 2 jongens die hij per kg betaalt, ik begrijp gewoon fysiek niet hoe ze zoveel kunnen doen? Zie ik iets over het hoofd? Ik ben aan het oefenen met batches van 100 gram, maar zelfs dan is het nog moeilijk. Enig idee hoe of wat zo'n opstelling eruit zou zien, wat er gebruikt zou worden enz. Ik ben gewoon verbijsterd. Alle geheimen van het vak om een dergelijke taak uit te voeren zouden dankbaar worden ontvangen. Ik ben een en al oor en wil echt alle ins en outs leren.
 
Top