Verberg je gegevens op elk USB-apparaat

whey?

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
19
Reaction score
10
Points
3
In de volgende stappen leg ik je een heel eenvoudig voorbeeld uit om je besturingssysteem inclusief al je gegevens draagbaar en onzichtbaar te maken voor ongewenste bezoekers.

Omdat de conversie voor zichzelf spreekt, is deze niet grafisch gedocumenteerd.



Stap 1:


Koop een USB-stick met een hoge leessnelheid en USB 3.1.

In mijn geval een Samsung MUF-128AB.

Met deze afmetingen is hij perfect voor dit doel.

IrFBH3qk5h



Je hoeft alleen de opdruk op de stick te verwijderen.

Vervolgens maak je een bootable stick met een besturingssysteem zoals Windows to go / Linux Mint via "Rufus".

Er zijn een heleboel instructies te vinden op Youtube.

Zodra de installatie is voltooid, ga je naar de bios, start je de stick op en zet je alle relevante gegevens over naar je nieuwe systeem.



Stap 2:


Bestel een USB charching repair kit, die er authentiek uitziet.



Nu zou alles duidelijk moeten zijn.

Neem superlijm en lijm de kabel eerst met de aansluiting van de USB C-kant en dan de connector zelf.

Let op de afstand van de aansluiting tot de connector en dat deze recht is uitgelijnd.

Neem een tang en knip de plastic behuizing van het falsh-apparaat af.

Je zult zien dat er geen verschil is tussen het formaat en het reserveonderdeel.

Lijm het klepje van de andere kant vast en probeer voorzichtig het staafje daar te plaatsen.

Druk niet te hard, verwijder wat plastic aan de binnenkant van het klepje.

In mijn geval was de stick iets groter, waardoor het klepje barstte. Daarom zit de stick een beetje scheef in de behuizing, zoals op de foto's.

Nu heb je een apart besturingssysteem, dat alleen toegankelijk is als je de "oplaadkabel" in de computer steekt en opstart via Bios, dat niet gevonden en in beslag genomen zal worden bij een huiszoekingsbevel, omdat het geen opslagmedium is.

Q5lIZbWzwF



Om er zeker van te zijn dat er niets gebeurt, moet je de kabel na elk gebruik uit de computer halen en in de adapter steken.

Od76y8APoa
TS5pPjWqlB





Voor mensen die nog meer beveiliging nodig hebben, zoals ik, is er nog een stap.



Stap 3:



Koop een andere USB-stick en een KLEINE USB OTG-adapter.

WUPOvFbu1H



Daarnaast heb ik een OXVA xlim SE elektrische sigaret.

PHW9Y3xlIk
NyVKcOgjoF



Deze kan worden geopend door de pin aan de zijkant eruit te halen, zoals te zien is in de video.


Het enige wat je hoeft te doen is de batterij te verwijderen, de OTG-kabel door te knippen en deze aan de USB C-poort te solderen.

FXzYoB37ON



Sluit de nieuwe USB-stick aan, zet hem in elkaar en sluit hem via de datakabel aan op de computer.

E5sdwoiFCE



Start je systeemapparaat op vanaf de kabel, versleutel het en zet de sleutel op de andere.


Klaar!
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Opgeslagen in mijn bibliotheek :) Dit is geweldig!
 

whey?

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
19
Reaction score
10
Points
3
Dank u, ik hoop dat ik kon helpen om uw veiligheid te vergroten.
Natuurlijk zou ik ook graag uw persoonlijke ideeën horen. De mogelijkheden zijn eindeloos als je bedenkt dat bijna alles via USB kan worden aangesloten.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Zeker, ik heb nu geen tijd om het op te zetten en het is niet 100% nodig omdat ik geen verkoper ben, maar ik zal het opzetten zodra de tijd rijp is.
Het zou eigenlijk te gek zijn om alles op te slaan op een USB C-Type en niet een gewone zodat het past bij het uiterlijk van android laders! De meeste notebooks hebben toch wel C-Type poorten... Ik vraag me af of gegevensoverdracht mogelijk is via c-type oplaadpoorten in notebooks, maar dat zal vast het makkelijkst te realiseren zijn.
 

whey?

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
19
Reaction score
10
Points
3
Helaas zal een dubbelzijdige usb C kabel niet werken, omdat er nog geen opslagmedium in dit formaat is, dus moet er een usb A poort beschikbaar zijn voor een oplaadkabel.
Als je je zorgen maakt over de aansluiting zelf, kun je natuurlijk de bovengenoemde reparatieset gebruiken zoals bedoeld, alleen soldeer je de stick dan van achteren vast.

Of je kunt een apparaat met usb C-ingang gebruiken zoals uitgelegd in stap 3, waarbij het opslagmedium zich in het apparaat zelf bevindt, dat alleen zichtbaar is als het via een OTG-kabel op de computer is aangesloten.
Bijvoorbeeld een voeding voor een mobiele telefoon.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Wat ook cool zou zijn, is een gaming headset of iets dergelijks, en de stick daarin verbergen... ze hebben meestal gewone USB-poorten.
 

whey?

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
19
Reaction score
10
Points
3
Had ik ook aan gedacht. In dit geval zou het type aansluiting er niet toe doen, omdat er een adapter moet worden gebruikt, zoals hierboven in de afbeelding.

Ruimte zou genoeg zijn voor dit project.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
De revolutie wordt niet uitgezonden op de televisie :) Like your signature :)
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Bedankt dat je dit op mijn radar hebt gezet kerel, ik zal binnenkort wat dingen gaan knutselen, ik ben heel erg verbaasd
 

Mohammed_Lee

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
44
Reaction score
8
Points
8
Ik heb een paar Usb-aansluitingen in mijn muur, allemaal voor het laden van apparaten. Slechts een van hen is gemanipuleerd met een sandisk micro usb. ziet er hetzelfde uit van de buitenkant en ik denk dat je echt een hoop shit moet hebben gedaan voor de popo om je sockets eruit te scheuren.
(ook heel goed want ik ben nogal een prutser als het op perifals aankomt al 2 van die kleine sticks kwijt).
 

Mohammed_Lee

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
44
Reaction score
8
Points
8
(natuurlijk ook mogelijk met draagbare opladers)Alles wat je nodig hebt is een klein stickje van je coice en dit:
 

Attachments

  • 3NakExlH54.png
    3NakExlH54.png
    192.6 KB · Views: 279

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
599
Points
93
Ik vind het idee om het in een gaming headset of iets dergelijks te verstoppen, zodat het nog steeds gebruikt kan worden, ook al is het gemanipuleerd, erg leuk.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Dit is vakwerk! Ik vind het geweldig! Heb je er een paar verprutst voordat het lukte? Ik vraag me af of ik dit kan doen en het er normaal uit kan laten zien (geen met lijm bedekte kromme massa).
 

Mohammed_Lee

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
44
Reaction score
8
Points
8
Als er meer mensen geïnteresseerd zijn, kan ik een howto posten wanneer ik daar tijd voor heb.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,405
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Ik ben niet technisch genoeg om dit nu te implementeren en ik heb er vandaag ook geen grote behoefte aan, maar als ik om me heen kijk, zijn er bergen dingen waarmee ik dit zou kunnen doen. Bluetooth-luidsprekers ....Ik heb stopcontacten in mijn muur met USB-aansluitingen. Ik heb er een die ik in een sigarettenaansteker van een auto kan steken, een multiplex-oplader en de andere 2 USB-aansluitingen blijven opladers. Videogamecontrollers. USB-oplaadgereedschap (zoals ik 3 rotors heb die USB opladen.... Er is een open markt voor iemand om deze spyware te maken en te verkopen.
 
Top