Question hulp bij propinolchloridesynthese

TucoSalamanca.

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2023
Messages
196
Reaction score
26
Points
28
Ik heb een reagens zoals in deze video, kan ik propinolchloride krijgen door enkelvoudige destillatie?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
je moet PROPIONIC ACID CHLORIDE meerdere keren hardop lezen en dan lezen over het chloreringsreagens... het is onverstandig om dit als beginner te proberen.
 

TucoSalamanca.

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2023
Messages
196
Reaction score
26
Points
28
Ik probeerde de distilleerketel te distilleren bij 75 graden 40mm hg.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
heeft het gewerkt? de betrokken stoffen zijn een echt gevaar of op zijn minst zeer onaangenaam om mee om te gaan.
 

TucoSalamanca.

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
May 7, 2023
Messages
196
Reaction score
26
Points
28
het maakt veel stank, ik had een halfgelaats gasmasker maar dat brandde in mijn ogen.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,407
Solutions
4
Reaction score
963
Points
113
Deals
1
Ik heb dit eerder bekeken en ik ben vergeten wat voor chloor ze gebruikten. Ik heb al een tijdje een fles proprionzuur die ik kocht toen ik dronken was. Ik heb het nooit geopend. Ik geef het liever weg dan dat ik het weggooi, wat misschien een grote nee is. Ik denk niet dat mijn vrouw het lekker zal vinden. Ze is geen fan van keukenchemie. Ze houdt niet meer van chemie in de badkamer. Als ze had gezien wat er gebeurde toen ze niet thuis was 🫡 wat moet ik er dan mee? Of ik laat het ergens achter waar zelden gereisd wordt, vermeld de coördinaten en iedereen die het wil, kan het gaan halen.
 
Top