• Forumun Türkçe bölümüne hoş geldiniz, kişilerinizi (Jabber, Telegram, Signal, vb.) göndermenin kalıcı bir yasakla sonuçlanacağını unutmayın! Emanet hesabı kullanmadan bir şey almaya veya satmaya karar verirseniz ve para kaybederseniz, size yardımcı olamayacağız.

Dead Drop Dode druppels in Turkije - Welke stad?

The best city for dead drops?

  • Istanbul

    Votes: 23 52.3%
  • Ankara

    Votes: 5 11.4%
  • Izmir

    Votes: 3 6.8%
  • Bursa

    Votes: 2 4.5%
  • Antalya

    Votes: 3 6.8%
  • Konya

    Votes: 3 6.8%
  • Adana

    Votes: 0 0.0%
  • Şanlıurfa

    Votes: 0 0.0%
  • Gaziantep

    Votes: 0 0.0%
  • Mersin

    Votes: 5 11.4%

  • Total voters
    44

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
684
Points
93
Deals
65
Hé Breaking Bad-gemeenschap

Als je niet weet wat een dead drop is, lees dan hier: Dode druppels

Ik zou graag willen weten waar jullie geïnteresseerd zijn in het ontvangen van dead drops voor alle soorten producten. De poll is eerder locatie gerelateerd dan product gerelateerd.

Voel je vrij om je stem achter te laten in de poll, als je gebied/stad er niet bij staat kun je je feedback achterlaten in de commentaarsectie.

Groeten,

Gordon
 

lucine

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 28, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ik zou niet gaan kloten met landen waar een zware straf staat op drugsbezit, -distributie of -handel. Er zijn zoveel andere plaatsen in de wereld. Waarom zou je iets riskeren?
 

Trcrime

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 8, 2024
Messages
1
Reaction score
3
Points
3
Er is een drugsmarkt in heel Turkije. We sturen heroïne en marihuana naar Europa en cocaïne wordt binnen de route van het land gedistribueerd. Wat wil je in het land vinden?
 

oppengruppen

Don't buy from me
New Member
Joined
May 26, 2024
Messages
4
Reaction score
3
Points
1
Hallo man, ik heb al gereageerd op de "vacature" met betrekking tot Turkiye, maar ik wilde jou ook even spreken!

Het zou vrij eenvoudig moeten zijn om de optimale steden en vooral specifieke districten eruit te pikken. We kunnen erover praten via het communicatiekanaal van jullie voorkeur. Ik heb veel ervaring met crypto en de drugsmarkt (specifiek de drugsmarkt in Turkije).

Ik hoop snel van jullie te horen! :D
 
Top