• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Marijuana Vraag naar cannabis in de VS?

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
96
Points
28
Op zoek naar nieuwe verkopers om ons momenteel nogal dunne rooster van VS naar VS te vullen. Er zijn overal zoveel Cannabis-dealers, met de legalisatie in meerdere staten die het makkelijker dan ooit maakt voor mensen om high te worden, wat is de echte waarde van Cannabis tegenwoordig? Is er een markt voor hier op BB voor verkoop van VS naar VS?

Ik nodig momenteel verkopers waar ik persoonlijk mee te maken heb gehad uit om langs te komen, denken jullie dat het de moeite waard is om ook achter een aantal grote Cali-jongens op Telegram aan te gaan? Ik volg veel kanalen en er zijn daar een paar echte professionele verkopers die mogelijk wat echt hard spul naar onze markt kunnen brengen. Vorige maand had ik een Sativa met 55% THC, ik weet nog dat ik enthousiast was over dubbele cijfers, het is krankzinnig wat deze jongens tegenwoordig uitbrengen.

De psychedelica in de VS staat ook op een laag pitje, dat zijn de verkopers waar ik tot nu toe achteraan ben gegaan.

MEER WEED??? Wat vinden jullie ervan?

P.S. Marijuana is de slavennaam van cannabis, zoek het op en noem het geen marihuana!!!
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Ik zou graag meer wiet zien in de Amerikaanse sectie. Er zijn zeker een paar dingen waar we meer van zouden kunnen gebruiken. Wiet was vroeger mijn broodwinning, maar nu waar ik woon gaan mensen liever naar de dispo op een verkoopdag dan dat ze de plaatselijke dealer steunen. Meer dan de helft van degenen die ik vroeger kende, zijn allemaal met pensioen gegaan of werden gedwongen om over te stappen omdat het aanbod de pan uit rees en de prijzen stegen. Zelf kweken lijkt tegenwoordig de enige manier om een fatsoenlijk inkomen te verdienen, en het is nog leuker ook. Ik weet niet hoe groot de vraag is, maar er is altijd behoefte aan meer wiet!
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
96
Points
28
Meer wiet!!! Precies mijn gedachten! Toen de legalisatie begon, had ik een serieus moreel dilemma. Mijn dealer werkt al meer dan tien jaar voor mij en ik weiger om hem vuil te maken, dus ik bleef nog een tijdje bij hem kopen, gewoon uit principe. Maar uiteindelijk zei hij me zelfs dat ik wat van de dispo moest ophalen 🔥 en dat ik ook voor hem moest ophalen lol. Hij doet nog steeds zaken voor zover ik weet en ik kan niet wachten om hem naar BB te brengen, een echte professional, Mary is zijn Muze, hij heeft een Stoner van me gemaakt lol.

Op Telegram is het niveau van professionaliteit dat ik heb gezien van die Cali teams verbazingwekkend... snellere klantenservice dan *****ing Target of Bank of America, echt mensen van hoge klasse.

Op dit moment ziet de wietsectie er voor mij uit als een reguliere, 'pre-dispo-days' selectie van drugsdealers. Wat prima is, maar... de mogelijkheden...! Edibles! Hoge THC troches! (die van dispo zijn nog steeds waardeloos) HASH!

Ik denk dat de productkeuze de grootste aantrekkingskracht van de disposer heeft, natuurlijk speelt de prijs ook een rol, maar over het algemeen denk ik dat stoners die veel bestellen vooral één ding willen: consistentie. Het is fijn om te weten dat je ZEKER wiet hebt aan het eind van de dag wanneer je het wilt hebben. Door al die producten hier te plaatsen, denk ik dat meer mensen bereid zullen zijn om bij iedereen te kopen...
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Ik houd graag een beetje achter de hand, maar ik rook het nog maar zelden. Het is zo'n beetje de rot*****i die Elvis heeft gedood. Ik ben meer geïnteresseerd in geur en smaak dan in meer dan 25% thc. Vroeger had ik een oude vriend die verhuisde naar Colorado en hij verkocht me zijn slechte fenotoppen heel goedkoop.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,408
Solutions
4
Reaction score
965
Points
113
Deals
1
Er is vraag naar, maar er is ook een enorm aanbod. De eerste recreatieve apotheken zijn net geopend in mijn staat
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Waar ik ben, zijn de enige mensen die het op de ouderwetse manier kopen, de mensen van de oude school waar ik mee ben opgegroeid en van heb geleerd. Mijn eigen kweek gaat allemaal naar mijn ouders voor hun pensioen. Ze hebben me ermee opgevoed en me jarenlang voorzien totdat ze officieel met pensioen gingen, dus ik vind dat ze het verdiend hebben. Ik heb nog nooit een cent aan een dispuut gegeven en zal dat ook nooit doen. Waarom 100 betalen voor een kwart liter als je het belastingvrij kunt krijgen voor de helft van de prijs. Dus de THC is geen 25%, het is nog steeds wiet van goede kwaliteit die waarschijnlijk rond de 19% zit en we zetten je naam ook niet in een computersysteem met al je gegevens. Er klopt iets niet aan om dat te doen tegen dezelfde staat die ons vroeger arresteerde en dat nog steeds zal doen als ze je betrappen op kweken of verkopen zonder hun toestemming en de juiste vergunningen, licenties etc. Technisch gezien kweken en verkopen zij illegaal op federaal niveau, dus wat maakt hen legaal en ons niet? $$. Zoveel jonge rokers kennen nu niet eens meer het gevoel van naar een wietroker thuis gaan, zitten met goede muziek, een beetje roken en het voor hun neus laten afwegen en soms zijn er ook opties om uit te kiezen. De ervaring maakt er ook deel van uit, maar die is veranderd in een commerciële deal. Budtenders... :)
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
96
Points
28
ZO waar @prophet, ik heb al jaren geen goede 'smoke sesh' meer gehad. en je maakt goede punten over de gebruikersbeschrijvingen, het federale niveau blijft me dwarszitten, hoe lang kan Fedz dit nog door de vingers zien? Het is allemaal een 'deken trekken' weg... Ik vind het geweldig om te zien dat je voor je mensen zorgt, een echt "crimineel verzekeringsplan", broeders die broeders helpen. Dingen veranderen, maar ze veranderen ook niet zo veel.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Mijn stamgasten van vroeger vonden het leuk om tijdens een rooksessie de zak uit te zoeken of te kijken hoe die werd afgewogen. Tijdens zulke gelegenheden worden veel andere deals gesloten die de rest van het beschikbare spul openen. Wanneer je 10 verschillende kopers op een dag hebt en ze allemaal verschillende mensen kennen, helpt dat de zaken en kun je altijd andere goodies vinden wanneer dat nodig is als je tevreden terugkerende klanten hebt. Over wiet gesproken, ik zat eraan te denken om hasj te kopen en aan te bieden, maar ik zou de vraag moeten testen zodat ik niet met alles opgescheept zit. Lokaal is hasj voor mij beperkt... Ik dacht aan 15 of zo per gram? Ik weet het nog niet zeker...
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
96
Points
28
Ja man, het is echt een kunst om gewoon te schieten met je dealer. Ik heb horrorverhalen gehoord over dealers die hun klanten uren lieten wachten, maar ik dacht altijd dat die persoon het gewoon niet snapte.

Ik ben nu al heel wat jaren een regelmatige wietliefhebber en ik heb nog steeds geen hasj gevonden. Voor die prijs zou ik zeker een paar gram kopen. Van wat ik heb gezien op de andere markten zou het een koopje zijn, waarschijnlijk zou het snel gaan.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
89
Reaction score
72
Points
18
Deals
18
Ja, ik vroeg me af hoe het zou verkopen. Ik weet dat de dispo-prijs hoog is voor hasj waar ik ben. Ik zag het voor $50 per gram, ik dacht van NO WAY. Halverwege de jaren 80 was het zo'n 8 dollar, rond 2005 of zo was het 12 dollar de laatste keer dat ik het had. Ik dacht dat wax voor $17 per gram aantrekkelijk zou zijn, dat is het lokaal ook, maar hier nog niet zo veel. Als ik het bedrijf had, zou ik ounces verkopen in plaats van grammen.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
130
Reaction score
96
Points
28
Ik behoor tot TPB's Ricky's School of Thought on Weed: Just get it in you' geldt natuurlijk voor meer dan alleen wiet, maar al die verdomde 'reviews'... "het rook naar kastanjes toen het werd geopend, de terpeensmaak is fruitig en romig", rot op, het is wiet, shit smaakt naar wiet, als ik er hoger van word, doe ik het graag. Waxen, zanden, boters, al die troep is veel te duur bij mij in de buurt. Variatie zou geweldig zijn voor de markt.
 
Top