• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Amphetamine Methamphetamine zakelijk voorstel

hoodnigga4rent

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 28, 2024
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Hoi ik ben lid van laten we zeggen een groep mensen die graag geld verdienen of als je een lil street savvy dan ben ik de mensen en als je pure DEXTROMethamphetamine dan heb je wat ik wil en op mijn beurt heb ik een aantal dingen die je wilt misschien zelfs nodig hebt op mijn beurt heb ik al struinen door de duisternis sinds silk road en nooit iets gekocht zelden hebben genoeg gratis persoonlijk geld en als ik deed ik niet wilde nemen het risico nemen om het te verspillen aan hoop en dromen, maar alles wat ik nodig heb is dat iemand mij bewijst dat hij of zij pure meth heeft en een goede voorraad ervan, zodat ik je een stad vol klanten kan geven die geen idee hebben wat het dark net is, als ze dat wel hebben, weten ze niet hoe ze het moeten gebruiken of staan ze er begrijpelijkerwijs afwijzend tegenover of hebben ze niet de tijd of het geld om te investeren in het uitzoeken wat wat is. een groep 9f mensen geven die voor alle laarzen op de grond bullshit zal zorgen en je zou er nooit door beïnvloed worden of hun naam hoeven te weten zelfs je zou te maken hebben met één persoon die misschien niet altijd dezelfde persoon is shit happens ook niet jouw probleem BTW maar hun doelen en ideeën zijn altijd hetzelfde ik heb gewoon genoeg shit nodig die ik van het dark net heb gehaald om aan hen te presenteren met een soortgelijk voorstel en je zult nooit meer een andere nodig hebben klant nooit opraken van adressen iedereen gaat schurk zou hebben iemand om verantwoording af te leggen aan en nergens te verbergen als ze deden het is niet ongehoord beetje het zou nooit invloed op je iemand geïnteresseerd alstublieft dm me Ik was dit te doen een voor een, maar mensen bullshit en het was kost te veel tijd gewoon DM het is een zeer zeer kleine investering idk een gram of 2 als het moet in iets dat je pensioen plan zou kunnen zijn gewoon zeggen
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Laat het me weten als je nog steeds in de buurt bent en echt bent
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Het is een van mijn favoriete medicijnen
 
Top