Question BMK CAS 718-08-01 conversie naar P2P???

skanderbeg

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
70
Reaction score
35
Points
18
Heeft iemand dit nieuwe BMK zout geprobeerd en welke conversieroute naar P2P hebben ze gebruikt? Het is eigenlijk overal nu elke nieuwe bmk-advertentie die ik zie deze CAS gebruikt.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,407
Solutions
4
Reaction score
963
Points
113
Deals
1
Niemand heeft gereageerd, dus ik zal je bericht met dit onderwerp aanvullen. Hoe doe je dat? Ik zou het waarschijnlijk in een dag kunnen uitvogelen, maar een chemicus zou het me***** weten. Je moet 2 koolstoffen verliezen 2 oxygenen 2 dubbele bindingen vervangen en een O ruilen voor een amine.
RTxzW0u3eG
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
276
Points
63

CAS 718-08-01

3-OXO-4-FENYLBOTERZUUR ETHYLESTER

Verzepen met base en dan het zuur decarboxyleren? Het lijkt erop dat het identieke proces als de oude PMK wordt geadviseerd.

In je plaatje laat je een magische omzetting van BMK naar amfetamine zien die niet bestaat. Je maakt eerst P2P en dan de amine. Minstens twee stappen.
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,407
Solutions
4
Reaction score
963
Points
113
Deals
1
Ja, ik ben geen chemicus, maar ik kon zien dat je er niet in 1 stap kon komen, dat zou een hele kettingreactie zijn. Hé, kijk eens wat er gebeurd is, ik heb wat tekeningen gepost en toen kwam jij en stopte er wat puzzelstukjes in. Ik spreek voor velen van ons als ik zeg dat we je commentaar en inzichten waarderen. 😘
 

Ihml

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Mar 3, 2024
Messages
9
Reaction score
10
Points
3
BMK (benzylmethylketon) is dezelfde verbinding als P2P (1-fenyl-2-propanon), alleen verschillende namen.

Het is ook P2P -> formylderivaat -> amine, niet direct amine.
 

skanderbeg

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
70
Reaction score
35
Points
18
Je maakt een grapje, toch?
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
276
Points
63
Dit is een kleurloze tot lichtgele olie. Als wat je hebt een vaste stof is, is het niet de oorspronkelijke verbinding. Mogelijk is het al verzeept. Doe wat in water en controleer de ph. Als het blauw is op lakmoespapier dan is het precies dit en kun je het in veel koud water gooien en direct zuur toevoegen (elk mineraal zuur, fosforzuur, HCl...) tot ph = 1 en dan langzaam verwarmen tot er belletjes verschijnen (CO2 afgesplitst, de decarboxylering) en op deze temp houden tot er geen belletjes meer zijn, klaar. Roeren roeren roeren. Belangrijk.
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Dus jullie denken dat dit zout kan vormen met naoh zoals glycidaten en dan gehydroliseerd met zuur, ik denk dat directe hydrolisatie zal werken? Ik wacht om een monster van dit product te krijgen en zal het zo snel mogelijk testen.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
276
Points
63
Het grappige is dat noch hier, noch bij glycidezuurderivaten sprake is van hydrolyse. We hebben verzeping, wat ook de-esterificatie van een zuur is, dat wordt omgezet in zijn zout in het proces, en ja je genie zuren vormen zouten met basen en zo zal boterzuur er een vormen met natrium! We hebben decrboxylering, dat wil zeggen vernietiging van het organische zuur en bij glycidaten is er een herschikking van een epoxide. Maar er is absoluut nergens sprake van hydrolyse.
Maar het spul is al illegaal in China en zal snel verdwenen zijn.
 
View previous replies…

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,813
Points
113
Deals
1
Deze stof is niet verboden CAS 718-08-01
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Ja, ik heb het ware woord niet gebruikt omdat de procedure zoals jij die beschrijft zo dom rechttoe rechtaan is, en 718 is nieuw en ik heb andere informatie. Weet je zeker dat het met naoh moet worden gereageerd voordat het wordt gedecarboxyleerd?
 

skanderbeg

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
70
Reaction score
35
Points
18
Het is niet verboden in China, het is overal en die andere CAS 10250-27-8 beide zijn nu overal.
 

skanderbeg

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
70
Reaction score
35
Points
18
Ik ga een kg bestellen en deze dagen bijwerken.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,407
Solutions
4
Reaction score
963
Points
113
Deals
1
Ja, ik ben geen chemicus, maar ik kon zien dat je er niet in 1 stap kon komen, dat zou een hele kettingreactie zijn. Hé, kijk eens wat er gebeurd is, ik heb wat tekeningen gepost en toen kwam jij en stopte er wat puzzelstukjes in. Ik spreek namens velen van ons als ik zeg dat we je commentaar en inzichten waarderen 😘 ( mijn liefdesbrief aan @OrgUnikum)
 
Top