Question bmk 718-08-1 de procedure is hetzelfde als 5449-12-07 ?

TsssssXxX

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 8, 2023
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Is dit een nieuw BMK-zout? Heeft iemand een mening? Werkt de procedure met 75% fosforzuur? In het Chinees staat Betere opbrengst en goedkoper dan 5449-12-07.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
MouxcOwDB6
S0a3TciHQy

Deze stoffen zijn niet hetzelfde.
 

TsssssXxX

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 8, 2023
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Ik gebruik BMK 5449-12-07, 1 kg BMK levert 1,35 l 75% fosforzuur op. Ik krijg 70% rendement. BmK 718-08-1, denk je dat de procedure hetzelfde is? 75% fosforzuur 1.35L / Kg BMk ? eveneens zure hydrolyse
 

hustlerkid

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 6, 2023
Messages
13
Reaction score
9
Points
3
Deals
3
Gebruik je ook water in deze reactie of alleen 1,35 l zuur op 1 kg bmk?
 

TsssssXxX

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 8, 2023
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Ik heb met de Chinese leverancier gesproken en hij zei dat de BMK cas die hierboven wordt genoemd geen BMK is. Ik heb een tabel ontvangen, ik ben geen chemicus, ik begrijp het niet, maar ik weet zeker dat het iemand kan helpen. Ik dacht dat het een nieuwe BMK was, maar dat is niet zo.
 

Mona857

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 2, 2023
Messages
39
Reaction score
16
Points
8
Deals
1
Er is inderdaad een nieuwe BMK op de Chinese markt verschenen, maar deze verschilt niet van de vorige BMK, behalve dat er enkele verschillen zullen zijn in het uiteindelijke proces.
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
276
Points
63
Je moet het verzepen met base en dan het zuur decarboxyleren in zure omstandigheden.

Voorgestelde procedure voor 200 g:
Los 45 g NaOh op in 1 liter of meer water en verwarm dit tot 60 à 70 °C. Voeg dan al roerend langzaam de BMK als poeder toe (als het geen poeder is maar klonterig, haal het dan door een koffiemolen). Onder deze omstandigheden reageert het direct. Roer nog 10 minuten bij 70 °C. Alles zou nu in oplossing moeten zijn, als er iets niet opgelost is, voeg dan wat meer water toe, als het nog steeds niet opgelost is, is het rot*****i dat je niet wilt. Filter de oplossing (vacuümfiltratie met Celite-pad is het beste, maar een koffiefilter werkt ook, je moet hem wel vervangen als hij verstopt raakt).
Laat afkoelen tot rt (kamertemperatuur) of minder en voeg al roerend 120 ml 37% HCl toe (dat is 45 g HCl, 37% HCl heeft 37 g HCl per 100 g, 30% HCl heeft 30 g HCl per 100 g - let op, het is per gram, niet per volume!) Verwarm tot het begint te schuimen, dat is de CO2 die vrijkomt bij de decarboxylering, roer wanneer het schuimen afneemt nog 10 minuten op de bereikte temperatuur. Stop met verwarmen en voeg 200 g keukenzout toe (grof, vaatwasmachine regeneratiezout is het beste) en roer tot dit is opgelost (of in ieder geval het meeste). Het is nu ook goed afgekoeld en nu voeg je natriumbicarbonaat (bakpoeder) toe wat nog veel meer schuim zal veroorzaken. Doe dit totdat er bij het toevoegen niet veel belletjes meer ontstaan. Waarschuwing! Roer en wacht tussen de toevoegingen, de reactie kan vertraagd zijn en als je het te snel toevoegt schuimt het zeker over!
P2P zal bovenop komen. Scheiden en twee keer wassen met water en het is klaar voor gebruik.

Sla het filteren en het spoelen met water niet over!
Als de uiteindelijke reactie koud is, scheidt P2P zich mooi af van de zout-waterlaag en is er geen oplosmiddel nodig voor de extractie. Als je een oplosmiddel wilt gebruiken, voeg het dan toe vóór het bicarbonaat. Geschikte oplosmiddelen zijn: Tolueen, Xyleen, Ethylacetaat/Nafta 1/1. DCM is hier niet goed.
De opbrengst is (afhankelijk van de kwaliteit van de BMK) ongeveer 120 g P2P uit 200 g BMK.
 

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
53
Reaction score
22
Points
8
Kan deze procedure ook gebruikt worden voor 5449? Of is het voor 718-08-1? De laatste keer dat ik keek was CAS 718-08-1 vloeibaar.
 

MISTERBLUEE

Don't buy from me
New Member
Language
🇳🇱
Joined
Aug 25, 2024
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Wat is de formule met fosforzuur als ik de bmk daarmee wil smelten
 

Mona857

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 2, 2023
Messages
39
Reaction score
16
Points
8
Deals
1
Omdat veel Chinese handelswebsites begonnen zijn met het verbieden van de verkoop van BMK, is het niet langer toegestaan om het CAS nummer 5449-12-7 op deze platforms te vermelden. Om meer mensen in staat te stellen de weergave van BMK producten te zien, tonen veel leveranciers de CAS-nummers van andere producten die er ongeveer hetzelfde uitzien als BMK als titel.
 
Top