Looking for a vendor Zijn er RC-leveranciers van over de hele wereld behalve China?

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
RC-verkopers die aanbevelen


China RC-verkopers zijn nu denk ik meestal oplichters, maar de Europese verkoper in de BB-forumlijst levert deze niet, zijn er andere leveranciers die suggesties doen?
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
442
Reaction score
675
Points
93
Deze stoffen zijn geen probleem om te kopen in Europa en China, ze zijn legaal. Ze zijn niet psychoactief (RC), ze worden gebruikt bij de synthese van cannabinoïden.
 

rickyrick

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2021
Messages
91
Reaction score
48
Points
18
Je kunt een deal sluiten met legitieme Chinese chemische bedrijven voor deze chems.
 

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
wat als (1H-indol-3-yl)(2,2,3,3-tetramethylcyclopropyl)methanon cas 895152-66-6 ?

Is er een leverancier die dit zou kunnen leveren? Ik heb namelijk uit China besteld en ik krijg nu geen antwoord, soms bestellen we gewoon alles in één in plaats van bij meerdere leveranciers met meerdere chemicaliën.
 

Waterman1967

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 23, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Als je naar Duitsland kunt komen, zou je een rijk man zijn. Ik heb daar 2000 liter per maand nodig. Ik heb de aansluiting, maar ik heb iemand nodig die het naar de VS smokkelt. Ik betaal tien dollar per eenheid bovenop de kosten en uitgaven. Dat is lekker eten. Met 20 dollar per maand kun je het goed doen en sparen voor een regenachtige dag. Leg daar contacten. Het overwegen waard.
o o
 

Waterman1967

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 23, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1
Bovendien zou je bij BASF
ne bij BASF, dat is een vrij goede chemieproducent denk ik.
 

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
Sorry, maar ik moet duidelijk zijn wat je bedoelt, heb je 2000L noids nodig van Duitsland naar de VS?
 
Top