Question a-PVP prijs

Interpol

Buying through escrow
New seller
Language
🇩🇪
Joined
Oct 1, 2024
Messages
21
Reaction score
7
Points
3
Hé, ik zal mijn eerste keer a-PVP synthetiseren en het hier gaan verkopen, wat is de prijs voor 1g?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,405
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Ik zou je $100 geven om het te proberen, maar $50 is waarschijnlijk kleinhandel. Dat is gewoon mijn overheersende Amerikaanse mening. Het staat hier bekend als de zombie-gezicht-eter drug.
 

Interpol

Buying through escrow
New seller
Language
🇩🇪
Joined
Oct 1, 2024
Messages
21
Reaction score
7
Points
3
Oké, ik zou u een gratis monster willen geven, maar ik verzend vanuit Duitsland, dus ik weet niet of het aankomt.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,405
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Het zou met de juiste stealth kunnen landen, Duitsland is niet een van onze probleemlanden, maar de verzendkosten zijn krankzinnig (om je iets te sturen begint bij $20 voor het kleinste pakketje. Ik waardeer het aanbod, ik zou je mijn portemonnee kunnen laten zien en dat ik betaal voor monsters die mij gratis worden aangeboden omdat ik onze verkopers steun en een gratis monster is niet gratis voor de verkoper. Ik heb nog 2 andere gratis monsters uit Europa die ik niet heb gebruikt. Geef de arme kinderen de monsters. Wist je dat ik zelf gratis monsters weggeef! Vertel me op dit moment wat je wilt hebben en ik zal het vinden. HEISENBURG betaalt de rekening en geeft de proefmonsters weg, ik ben alleen de agent in de VS. Als we Judy Lui Who (geen echte naam) zover kunnen krijgen dat ze die pallet met velarafenon naar hun pakhuis in de VS brengt, koop ik alles. Velarian (de plant) is hier een invasieve soort, dus ik zou daar kunnen beginnen en in 15 korte synths mijn oprit kunnen bestraten.
 

Interpol

Buying through escrow
New seller
Language
🇩🇪
Joined
Oct 1, 2024
Messages
21
Reaction score
7
Points
3
Dank u voor uw aanbod, ik waardeer het echt, ik zal u een privébericht sturen en u mijn voortgang vertellen. :)
 
Top