A-olie, methanol en zwavelzuur

Mister Man

Don't buy from me
Resident
Language
🇮🇹
Joined
Jun 8, 2024
Messages
13
Reaction score
3
Points
3
Hallo allemaal, laat ik beginnen met te zeggen dat ik geen chemicus ben. Niet zo lang geleden liet een vriend me een methode zien om amfetamine te maken. 100 ml a-olie werd genomen en gemengd met 180 ml methanol, vervolgens werd een tiende van de olie toegevoegd, daarna 10 ml zwavelzuur, wat de reactie veroorzaakte en vervolgens werd alles een dag in de vriezer gelaten. Maar nu vertelde iemand me de afgelopen dagen dat methanol erg giftig is, en dat het vervangen moet worden. Weet iemand waar ik het volgens deze methode door zou kunnen vervangen? De pH van de olie was 12, de pH van het eindproduct was 8.
 

micheldctor

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 4, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Elk oplosmiddel dat je gebruikt is giftig, wat je moet doen is de pasta reinigen van de methanol
 

pommesburger

Don't buy from me
Member
Joined
May 9, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hoe maak je het schoon?
Gewoon laten drogen?
 
View previous replies…

micheldctor

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Jan 4, 2023
Messages
12
Reaction score
5
Points
3
Ik hoop dat de professionals in de groep het beter verduidelijken dan ik, het moet worden gefilterd, gewassen met aceton of gedaan met aceton en dan laten verdampen.
 

Mister Man

Don't buy from me
Resident
Language
🇮🇹
Joined
Jun 8, 2024
Messages
13
Reaction score
3
Points
3
Ja, bij deze methode liet men het een dag verdampen tot het vast was.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
205
Reaction score
144
Points
43
Deals
15
Vacuümfiltratie is zeer nuttig
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
205
Reaction score
144
Points
43
Deals
15
Als je methanol consumeert kun je blind worden ethanol is veel veiliger om te gebruiken
 

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2023
Messages
62
Reaction score
32
Points
18
Zet je methanol in de vriezer de avond voordat je je product gaat maken, verdun je zwavelzuur tot 50% met water.
Meet altijd je ph bij het maken van je product en als je een droog product wilt, kun je een centrifuge gebruiken.
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
205
Reaction score
144
Points
43
Deals
15
Wat is het nut van het verdunnen van zwavelzuur?
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
205
Reaction score
144
Points
43
Deals
15
Dit is wat ik dacht, maar aangezien ik geen expert ben, wilde ik het gewoon verduidelijken en dan reageren.
 

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 29, 2023
Messages
62
Reaction score
32
Points
18
Je verbrandt je amfetamineolie niet en je amfetaminepasta blijft wit in plaats van roze!
 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
205
Reaction score
144
Points
43
Deals
15
Waarom verdun je het niet met het oplosmiddel dat je voor ABE gaat gebruiken? Ik gebruik meestal ethanol en bereid 100 ml zuur gemengd met 100-200 ml ijskoude ethanol. Amfetamine lost gemakkelijk op in water, dus dat is geen goed oplosmiddel voor dit doel.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,812
Points
113
Deals
1
Zoals ik al zei in je DM-bericht, is methanol gevaarlijk en kan het blindheid en de dood veroorzaken (lees Wiki over) als je het niet volledig droogt. Het is de moeite waard om daarvoor IPA of aceton te gebruiken.
 
Top