Een goede manier om pakketten te verzenden ?

Kuistot

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 23, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Hallo,
Ik ben mijn eigen bedrijfje begonnen en ik probeer een manier te vinden om pakketten veilig te vervoeren, dus hier is mijn vraag:
Wat is volgens jullie de beste postservice om pakketten naar het binnenland te versturen en niet naar het buitenland? Ik dacht aan Mondial Relay met een valse naam en een vals adres (ik heb een willekeurige bedrijfsnaam en een willekeurig adres gekozen). Voorlopig werk ik alleen met c-liquids, is het veilig om te verzenden en zo niet, waarom?
Nog een fijne dag.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
DPD is het beste voor binnenlandse post, DHL is het beste voor internationale post. Met DPD kun je gebruikmaken van dropshops, waarbij je je pakket bij de dichtstbijzijnde dropshop afgeeft en de ontvanger zijn pakket bij de dichtstbijzijnde dropshop krijgt. C-liquid zou extreem veilig moeten zijn om te verzenden, het ziet er precies hetzelfde uit en ziet er hetzelfde uit en ziet er hetzelfde uit als een normaal pakket met eliquid.
 

bonotuto

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 7, 2023
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Wat is C-liquid?
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
Synthetische cannabinoïde eqliide voor vaping
 

Kuistot

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 23, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Nou, allereerst bedankt voor je antwoord. Ik wil graag meer vragen stellen als je het niet erg vindt.
Wat is het beste advies voor afzenderinfo, ik ben niet zo dom dat ik er zelf een zou zetten, maar is het genoeg om gewoon een bedrijfsnaam te zetten die ik heb verzonnen en een willekeurig adres? Ook wilde ik flyers maken die ik in het pakket zou doen met de goederen, iets met het merk erop en dingen die het zouden laten lijken op een echt legitiem pakket, moet ik dit idee bewaren of weggooien?
Als jullie nog meer advies hebben zou ik jullie dankbaar zijn, ik wil graag zelf ervaring opdoen maar ik wil liever niet in de val lopen.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
Verzin gewoon een echt klinkend adres, zorg er wel voor dat de postcode klopt. Ik gebruik graag echte adressen en verander het nummer in een nummer dat te hoog is om in de straat te staan. Zoek een plek die kantoren verhuurt aan meerdere bedrijven op hetzelfde adres en gebruik hun adres. Het maakt echt niet uit. Ik weet niet in welk land je woont, maar in veel niet-Amerikaanse landen hebben ze geen speurhonden of röntgenfoto's van je post, dus doe wat je wilt. Zoals ik al zei, verpak het als normale vloeistof, als de verpakking scheurt en de inhoud er tijdens het transport uitloopt, wordt het niet echt onderzocht, maar gewoon weer dichtgeplakt. Mensen hebben het druk en sorteerkantoren hebben veel werk. Let ook op vingerafdrukken/haar etc. in het pakket.
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
76
Reaction score
46
Points
18
C-vloeistoffen zijn zeer veilig om te verzenden, ze lijken op andere eenvoudige vloeistoffen. Ik denk dat je de verpakking twee of drie keer vacuüm moet zuigen en elke keer met alcohol moet wassen om elk spoor uit te wissen, gebruik dan een plastic zak om röntgenstraling te voorkomen (over plastic zakken bestaan verschillende meningen, ik denk niet dat ze röntgenstraling helemaal kunnen voorkomen, maar proberen is niet slecht). Vergeet niet om altijd handschoenen te gebruiken, vingerafdrukken kunnen een serieus probleem vormen. Verpak je product in iets legaals.
Het retouradres kan helemaal verzonnen zijn en je naam ook, het zal een kopersprobleem zijn als hij besluit je zijn echte adres te geven, denk er gewoon niet aan. Als je flyers of stickers met je merknaam wilt gebruiken, raad ik aan om ze in de externe stofzuigers te stoppen, zodat alles bij elkaar zit en verborgen blijft. Veel succes! :)
 

Jorg

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 14, 2024
Messages
16
Reaction score
12
Points
3
Vragen ze je niet om je ID als je het wilt versturen?
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
246
Points
43
Zorg ervoor dat je postcode overeenkomt met het gebied waar je vandaan verzendt. Postbezorgers kennen vaak alle namen van adressen en bedrijven in hun gebied.
 
Top