Tread ? haluan vain joitakin neuvoja vinkkejä.... CAS bmk jauhe ulkona

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
Joten joidenkin ponnistelujen jälkeen aloitamme tyhjin käsin

cas 5449-12-7 muuntaminen tuottaa fosforihappoa 75/85 tai rikkihappoa 98...

***** tämän ulkona minulla on 1kg bmk glykidaatin natriumsuolaa.

Vinkkejä en omista vielä mitään lasitarvikkeita, paitsi adaptereita ja hissin...

siinä ajassa kun en sekoita tai akkuni sekoittaa lisään muurahaishappoa nh4karbonaattiin... vai onko jotain nopeampaa parempaa tapaa saada formamidia ?? lämmitän vain liuosta 160c:een tunniksi.. tyhjiötislaus ei nyt onnistu.

sen kuulostaa tai näyttää siltä, että olen laiska, mutta en voi tehdä joitakin testejä ***** sen 3 vaiheessa 1kg bmk jauhe -->p2p seuraavana yönä höyrytislauksen ja formamidin valmistuksen, vaihe 3 leuckart

Kaikki vinkit ovat erittäin tervetulleita
käytä ruostumattomasta teräksestä valmistettua kattilaa ?
hdpe ensimmäistä muuntamista varten p2p refluX tarvitaan saannon merkityksessä tai vain lisätä happoa.
lasi saadaan leackartin vaiheessa.

Kiitos kaikista neuvoista

ps vihaan tätä tapaa työskennellä kemikaalien kanssa normaalisti nautin todella vain reaktion seuraamisesta ja ajan ottamisesta.. mutta nyt en voi ja minulla ei ole kokemusta tästä tyylistä.
 

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
256
Reaction score
279
Points
63
Hienoa päättelyä!
Mutta kaikki synteesiin liittyvät ongelmat käsitellään paremmin täällä - b/amfetamiinit-fenyylietyyliamiinit.2/
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
Joka tapauksessa yritin, mutta se ei ole linkki, jos sen pitäisi olla, en tiedä... minun anteeksipyyntöni.

ps joku kokemusta natriumkalkista ja karboksyylihapon natriumsuolan reaktiosta...
Lisään siis cas 5449-12-7 -nimistä kalkkijauhettani kalkkijauheeseen( Soodakalkki on NaOH:n ja CaO:n seos).
Kertokaa minulle, miten siirrän sen oikeaan paikkaan
 

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
256
Reaction score
279
Points
63
Jos et pysty avaamaan linkkiä, siirry kohtaan "synteesitekniikat ja analyysi".
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
Löysin sen! ei ollut täällä pitkään aikaan... vähän eksyksissä.
 

StarWars

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 7, 2022
Messages
132
Reaction score
71
Points
28
Miksi u ostaa jauhe bmk glicydate jos on Simple tehty nopeus p2np ja myös on Simple tehty p2np ??
 

Brain

Expert Pharmacologist
Joined
Jul 6, 2021
Messages
256
Reaction score
279
Points
63
Hienoa!
Mutta jos sinulla on lisäkysymyksiä, muista kysyä!
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
wy sen halvempi ??? p2np maksaa sinulle 300 / kg bmk jauhe 150 / kg ja vihaan rautaa sotku. ja minulla ei ole Nabh4 kuin sen suuri esiaste.
 

UsernameRequired

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 5, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Jos en erehdy saanto on parempi P2NP -> P2P ja voit yrittää tehdä P2NP bentsaldehydillä. Foorumilla julkaistiin yksityiskohtainen video siitä, miten se tehdään. Bentsaldehydi on yleisesti ottaen erittäin halpaa ( saan sitä itse noin 40$/kg ).
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
kyllä tai voit tehdä sen tolueenista mutta nitroetaanista ? aldol-reaktio yritin sitä kerran mutta tein jotain wrom ja nitroetaanin saaminen ei ole niin helppoa ?
 

Botsauto-Dutchland

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
86
Reaction score
42
Points
18
tehdä p2np tarvitsen nitroetaani sen myös kallista, se ei ole sen arvoista minulle the
glykidaatti on halpa ja ainoa happo, jota tarvitaan muuntamiseen, ja ammoniumformiaatti/formamidi on myös halpaa ja näitä kemikaaleja on helppo saada.
 
Top