• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Washington chewbacchuksen uudelleen käyttöönotto

Corbeau

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 21, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Hei S. S. Dead American Dream -aluksen merirosvot!!!! Kirjoitan tämän keinona kertoa teille kaikille, että minulla on uusi tili tästä hetkestä lähtien. Olin täysin unohtanut tämän sivuston viime vuonna, enkä ollut käynyt täällä, mutta sitä ennen olin melko paljon lymyillyt ja kopioinut reseptejä muistikirjaani.


Se on totta, minusta tuntui järkevältä varmistaa, että jos jotain tapahtuu ja kyky päästä nettiin on poissa käytöstä pitkään aikaan, olen silti kunnossa. Älkää kutsuko minua preppariksi, olen mieluummin pragmatisti, ja minulla on nuo reseptit, jotta kun paska iskee tuulettimeen, mikä näyttää päivä päivältä väistämättömämmältä, olen valmiina alkemian tietojeni ja taitojeni avulla. Henkilökohtaisten tarpeideni hierarkiassa huumeita korkeammalla ovat vain rakkaus/perhe, ruoka, ilma ja vesi, mutta ne kaikki ovat melko tasaväkisiä ensimmäisellä sijalla.

Paljonko luulet, että mies, joka osaa tehdä kemiaa, jotta ydinholokaustista selviytyneet saisivat lääkkeitä ja kivunlievitystä, on arvokas/arvostettu? Vitsailen, tavallaan.

Toivon todella, ettemme lopulta päädy voittamaan kaikkea sitä paskaa, jota huumepolitiikka ja vankilateollisuuskompleksi ovat tehneet tällä tavoin, niin paljon kuin haluaisinkin pystyä käyttämään kasvattamiani ja kuivaamiani unikoita joihinkin todella hauskoihin ja kiehtoviin kokeiluihin, jotka vaatisivat A. A:ta. Minusta tuntuisi katkeransuloiselta, jos ydinholokausti antaisi minulle tuon mahdollisuuden. Hyvä on, joten voin nyt mennä nukkumaan tietäen, että joku lukee varmasti uudelleen esittelypostini ja että vaikutan varmasti hullulta.


Olen täysin outo, myönnän sen, mutta olen vain pyyhkiytynyt, hiukan kemiallisesti parannettu ja tiedän, että pelot maailman tilasta ja psykopaattiset verenhimoiset johtajamme ovat universaaleja pelkoja, joten minusta tuntui aika ok mennä sinne. Mutta siinä kaikki toistaiseksi, toivottakaa onnea, että saan selville salasanani vanhaan tiliini, jotta voin unohtaa, että tein tämän postauksen, ja toivottavasti tekin saatte!
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Näin Hunter S. Thompsonin nyrkin, jonka Depp teki Coloradossa, ja ostin Woody Creek Tavern -t-paidan. Sortsin pyhiinvaellus.......
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
531
Reaction score
248
Points
43
Tervetuloa takaisin!
 
Top