• Bine ai venit în secțiunea românească a forumului. Nu uitați că postarea contactelor (jabber, telegram, signal și altele) va duce la un ban permanent! Dacă vă decideți să cumpărați sau să vindeți ceva fără a folosi escrow și pierdeți bani, nu vă vom putea ajuta.

Joku Romaniasta, joka voi yhdistää minut psyhedeliinien kanssa?

ogk288

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 24, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Etsin jotakuta Romaniasta, joka voisi hankkia minulle psyhedeleitä
 

FENTAMAS

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 2, 2024
Messages
84
Reaction score
66
Points
18
Sinun on parempi selventää, olisiko se tarkoitettu henkilökohtaiseen käyttöön vai tarvitsetko joitakin suuria eriä.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
531
Reaction score
287
Points
63
Minulla on osaamista psykedeelien valmistamisesta olemassa ja satun olemaan Romaniassa. Jos pyrkimys saada psykedeelien sattuu sisältämään synteettistä kemiaa, pitäisi tietää, että saarnaan kemiaa ja tiedän kaiken, mitä tarvitaan ja mistä. Etsin arvokkaita harjoittelijoita (erityisen kiinnostuneita nuorista lahjakkaista), ***** tämän kaikille, jotka osoittautuvat arvokkaiksi tai tulevat houkuttelevan tarjouksen kanssa. Minulla on maine antaa palveluksiani ilmaiseksi myös huonolla tavalla.
 

kpach

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 26, 2023
Messages
60
Reaction score
37
Points
18
Kokeile romanialaista alaosaa, lisää tämä url-osoitteeseen /b/Romania/
 

*****taa

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 21, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hei kaverit uusi cluj ja etsivät henkilökohtaista huomaamaton tarjoukset met ja savu jos joku voi auttaa on erittäin kiitollinen
 
Top