• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

MDMA Sassafras myytävänä?

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
468
Reaction score
239
Points
43
Deals
1
Tiedätkö, kuinka paljon tarvitaan vain 1 litran valmistamiseen tuosta aineesta...

parempia vaihtoehtoja, jos etsit MDMA-reittiä

mutta eBay myy juurikuorta ja teetä, jos se ei ole synteesejä varten...
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
49
Solutions
1
Reaction score
41
Points
18
Deals
3
Voin toimittaa tuoretta juurikuorta, jos haluat leikkiä ympäriinsä
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
49
Solutions
1
Reaction score
41
Points
18
Deals
3
Voisin myös höyrytislata kuoren ja lähettää hydrosolin
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Voin toimittaa myös juurikääreitä Koillis-Yhdysvalloista. Voin mahdollisesti myös käsitellä sitä. Ilmoittakaa minulle.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Teidän pitäisi vain olla tuolla ulkona saraanikelmun kanssa, kuoria kuori ja kääriä haava. 8 % safrolia öljyssä. Kunpa tietäisin jonkun, joka lähtisi tekemään sitä, se voisi olla hyväpalkkainen työ romuttajalle parina päivänä viikossa.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Ehkä minun pitäisi mennä hankkimaan kasa juureksia, jauhaa ne jauheeksi ja tyhjiöpakata kilopakkaukset tai jotain. Olisin valmis lähettämään sen etukä*****, jos joku pätevä todistaa onnistuvansa lähettää minulle takaisin MDA/MDMA:ta :]

Onko teillä mitään teksia sadonkorjuusta tai tislauksesta tai muusta mitä minun pitäisi tietää? Olen tehnyt siitä muutaman kerran juuresta teetä, mutta se on suurin piirtein kokemukseni...
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,403
Solutions
4
Reaction score
960
Points
113
Deals
1
Luulen, että se tislataan kuten metanoli puusta., vain kuiva tislaus, sitten murtotislaus ja se on siinä. Puhutaan juurikuoresta, mutta mikä tahansa kuori on käyttökelpoista. Minä ottaisin helpon kuoren ja se on siinä. Älä tuhlaa liikaa aikaa, täällä on mormtteja enemmän kuin aikaa. Saatanan kääre on yritys pelastaa puu -
 
Top