Metamfetamiinin valmistuksesta

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
53
Reaction score
22
Points
8
Olet varmasti kiireinen, ja kymmenet ihmiset kyselevät sinulta jatkuvasti metamfetamiinin valmistuksesta. Joskus saatat ajatella, että "tästä on jo keskusteluketjuja foorumilla, miksi pitää avata uusia keskusteluketjuja?" Olen kanssasi samaa mieltä.

En halua avata foorumille turhia keskusteluketjuja, mutta kun kysyn ammattilaisjäseniltä näistä asioista, vastaukset tulevat joko hyvin myöhään tai niihin ei vastata lainkaan.

Minulla on sellainen käsitys, että foorumilla on enemmän englantia äidinkielenään puhumattomia kuin englantia äidinkielenään puhuvia. Meillä on vaikeuksia ymmärtää kemian kieltä. Varsinkin jos se on englanniksi. Tiedän tuotannon vaiheet, mutta en ole osannut koota näitä tietoja oikein mielessäni.

Kysymykseni ovat lyhyitä, mutta ne ovat kai tärkeimpien joukossa. Olen varma, että vastauksistanne on paljon apua ihmisille, jotka ovat kiinnostuneita tästä alasta.

1 - Luin, että on helpompaa ja tuottoisampaa syntetisoida metamfetamiinia suoraan P2P:stä kuin syntetisoida amfetamiinia P2P:stä ja muuntaa se sitten metamfetamiiniksi.

Onko metamfetamiinihydrokloridi reduktiivisella aminoitumisella P2P:llä tehokas tapa tuottaa suuria määriä?

2 - Käsittääkseni metamfetamiinihydrokloridin saaminen ei riitä. Se on muunnettava d-metamfetamiinihydrokloridiksi viinihapon avulla. Eikö metamfetamiinihydrokloridia voi käyttää ilman, että sitä muunnetaan d-metamfetamiinihydrokloridiksi?

3 - Koska ihmiset eivät löydä metyyliamiinia, he käyttävät eri menetelmiä valmistukseen. Mutta se on helppo kemikaali syntetisoida. Miksi ihmiset eivät mieluummin syntetisoi itse? Onko siinä jokin haitta, josta en tiedä, mutta joka on laajalti tiedossa kemistien keskuudessa?

4 - Kun haluamme suurentaa tai pienentää mittakaavaa, miten meidän pitäisi päättää käytettävien reagenssien osuudet?

Jos esimerkiksi synteesissä käytetään 500 ml ainetta X ja 500 ml ainetta Y, jos haluamme skaalata sitä pienemmäksi, eikö käy, että teemme molemmista 250 ml?

Kiitos jo etukä***** vastauksesta.
 

DoktorFist

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 29, 2023
Messages
4
Reaction score
4
Points
3
Voit myös pelkistää pseudoefedriiniä hidriodihapon/punaisen fosforin avulla.
Ehkä joku muu auttaa, mutta minulla ei ole tietopohjaa reduktiivisesta aminoitumisreitistä. D-metiini on psykoaktiivinen komponentti. Se, joka saa sinut liikkeelle, levo-metamfetamiini, jota voit ostaa walmartista nenän dekongestantiksi, kirjaimellisesti vaikuttava aine on "levo-metamfetamiini". Roskaa. Haluaisin myös siirtää muualle suomettumisen. "On parempi pitää suu kiinni ja antaa ihmisten olettaa, että olet idiootti, kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset." Isäni sanoi minulle. Olen itse vielä hyvin tuore, joten en haluaisi antaa väärää tietoa.
 

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
53
Reaction score
22
Points
8
Kiitos, että käytit aikaa vastaamiseen.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Hei,

Syy siihen, että et saa vastauksia kysymyksiisi, on se, että niihin on vastattu useita kertoja muissa amfetamiinia / metamfetamiinia koskevissa säikeissä.

Joten vastatakseni väitteeseesi, kyllä tämä säie on tarpeeton.

Ystävällisin terveisin
 

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
53
Reaction score
22
Points
8
Silloin kaikkien pitäisi lukea olemassa olevat kirjat ja tulla kirurgiksi.
 
View previous replies…

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Juuri sitä, mitä opiskelijat tekevät yliopistoissa.

He opiskelevat oppikirjoja ja tulevat kirurgiksi.

Se, mitä sinä teet, on oppikirjojen laiminlyönti ja se, että pyydät professoreilta vastauksia jokaiseen tietokilpailuun panostamatta työhön.
 

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
53
Reaction score
22
Points
8
Olen hyvin pahoillani, mutta siinä ei sanota "opeta minulle, miten valmistetaan metamfetamiinia". Esitän ilmeisesti täsmällisiä kysymyksiä. Kysymyksiä, jotka on esitetty harkinnan ja tutkimuksen kautta. Siinä sanotaan nimenomaan, että ymmärrän menetelmät, en vain osaa koota niitä mielessäni siistiin järjestykseen. Foorumilla ei ole juuri mitään tietoa skaalaamisesta ja skaalaamisesta. Siinä sanotaan myös, että pyysin nimenomaan palautetta muilta kemisteiltä metyyliamiinin käytöstä ja synteesistä. Kysymyksen luonteesta johtuen palautetta tarvitaan muilta kemisteiltä. Koska kyseessä on kysymys kokemuksista.
 

tankikan

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 28, 2021
Messages
37
Reaction score
18
Points
8
Koska hän on lukenut sen, niin hän kysyi. Katso hänen kysymystään, näyttääkö se tyhmältä kysymykseltä? Miten luulet, että opiskelija yliopistossa oppii? Kun he ovat lukeneet kirjan, niin vain he tietävät, mitä kysyä, jos he eivät ymmärrä. Mikä vitsi.
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
41
Points
28
Hei, rakas
Metamfetamiinin synteesin osalta ei ole väliä, onko se peräisin P2P:stä vai amfetamiinista. Tämä riippuu maassasi saatavilla olevista reagensseista.
Toiseksi, suurella foorumilla on säie, jossa selitetään metyyliamiinihydrokloridin synteesi ammoniumkloridista ja formaldehydistä.
Kolmanneksi, tiedät tiedot ja vaiheet vastauksen tuottamisessa.
Jotta se olisi mielessänne tyylikäs ja hyvä järjestely, tarvitaan käytännön harjoittelua. Mieli ei voi tallentaa tietoa. Se voi poistaa osan, mutta käytännön synteesin harjoittaminen pakottaa sen säilyttämään tiedon.
Aloittelijan on tehtävä yksinkertainen asia, joka on veden tislaaminen. Tämä on hyödyllistä lämpötilan hallinnan ja yksinkertaisen tislauslait***** harjoittelun kannalta.
Neljänneksi, laajentamisen ja skaalaamisen laajuus on sinusta kiinni. Sinun on vain kaksinkertaistettava synteesissä käytettävien reagenssien ja välineiden määrä ja oltava samalla hyvin varovainen reagoivien aineiden suh*****.
Ystävällisin terveisin
 

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
53
Reaction score
22
Points
8
Et olisi voinut olla avuliaampi. Kiitos paljon.
 

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
53
Reaction score
22
Points
8
Jos saan ystävällisesti tiedustella, haluaisin esittää muutaman lisäkysymyksen.

Sovelletaanko samaa tekniikkaa myös pienentämiseen? Riittääkö reagenssien ja välineiden määrän vähentäminen yhdellä tai kahdella kertaa? Ja päteekö tämä kaikkiin kemiallisiin reaktioihin?
 

ByHyde

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 21, 2024
Messages
16
Reaction score
7
Points
3
Jos aloitetaan P2P:llä, amfetamiinin saanto on jo ennestään alhainen, ja jos sitä yritetään muuntaa metamfetamiiniksi, seurauksena on vielä merkittävämmät tappiot. Jos lähtöreagenssina käytetään P2NP:tä, tämä muuntaminen on kuitenkin mahdollista. Kiteyttämistä voidaan yrittää käyttämällä kuivaa HCl-kaasua tolueenissa tai eetterissä, suodattamalla saostunut jauhe ja käyttämällä sitten vettä ja etanolia kiteyttämiseen kylvämällä d- ja l-kiteitä.
 

Attachments

  • QOe0ZJsA8B.png
    QOe0ZJsA8B.png
    1.3 MB · Views: 8

calmcatfather

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Jul 21, 2024
Messages
18
Reaction score
4
Points
3
Hei ystäväni. Etsin jotain hyvin selittävää tai täydellistä opasta kuten sinä, mutta halusin sanoa, että yksityiskohtaista tietoa ei tarvitse etsiä. Kun teet niin ja sovellat annettuja tietoja järjestyksessä, alat ymmärtää, mitä tapahtuu, ja alat uskoa, että se, mitä on kirjoitettu, on itse asiassa riittävää tietoa. Tehkää ensin, mitä on kirjoitettu, löydätte vastaukset kaikkiin kysymyksiinne noin 80-90 prosentissa kokeillessanne tai soveltaessanne niitä itse. Älä tee asioita vaikeaksi itsellesi etsimällä yksityiskohtia, kuten minä tein ennen.

Tärkeä lisävinkki: Pidä suu ja kieli kiinni. Älä anna vasemman kätesi tietää, mitä oikea kätesi tekee.
 

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
53
Reaction score
22
Points
8
Siitä on pitkä aika, kun viimeksi kirjoitin tämän. Olen jo onnistunut tässä jonkin verran, mutta kiitos paljon avuliaisuudestanne. Vastauksestasi on hyötyä apua tarvitseville ihmisille. Kiitos. :)
 
Top