Question metkatinonin synteesi propiofenonista

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
99
Reaction score
66
Points
18
Hei tutkijakollegat,

Olen ajatellut aloittaa tämän projektin, mutta ennen dokumentointia abaut se minun on valittava tapa, jolla halogenoin ketonit.
Vaihtoehdot, joista voin valita :


1. I/CuO - mutta koska jodobromipropiofenoni on nestemäinen, minulla voi olla vaikeuksia uuttaa/puhdistaa ketoni, mikä voi johtaa huonoon värilliseen tuotteeseen, ajattelen, että jos suodatan Cu-saostuman ja reagoin liuokseen natriumtiosulfaatin kanssa, se poistaa voimakkaan jodin värin eikä sotke arvokasta jodiatomiani.

2. N-bromosukkinimidi / pTSA GAA: ssa tai N-bromosukkinimidi / amoniumasetaatti EtOAc: ssa toinen voin saada bromipropiofenoni valmiina etyyliasetaatissa Sn2-reaktiota varten.

3, Br2 DCM: ssä - helpoin mutta myrkyllinen tapa ja minulla ei ole bromia käsillä im ei gona tehdä sitä, mutta silti täytyy antaa rahaa, mutta minulla on kokemusta vain DCM: stä Sn2-reaktiossa ja en tiedä tarkalleen, kuinka hyvin ne reagoivat EtOAc: n kanssa esimerkiksi liuottimena.

Letss nähdä, miten on mielipiteesi halogenointi mikä tapa suositte, miksi ja kumpi woud käytät, jos haloketoni on nestemäinen.
Kiitos etukä***** :))
 

sweettooth

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 14, 2023
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Katso rodium tarkistaa, mitä on seisoo siellä edelleen paperit muita menetelmiä en koskaan nähnyt
 
Top