Meth Synth : on olemassa vaihtoehtoja h3po2 tai punainen fosfori ne ovat saavuttamattomissa

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
PLEASE on olemassa mitään vaihtoehtoja h3po2 tai punainen fosfori ne ovat saavuttamattomissa minun maassani joku auttaa
Minulla on jodikiteitä / naoh / hydriodihappo / hcl / eveeeeryyything minulla on pääsy kaikkeen paitsi näihin kah***** plase joku auttaa
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
66
Reaction score
26
Points
18
Voit käyttää alumiinifosfidia (AlP), mutta siitä voi vapautua myrkyllistä fosfiinikaasua. Tee tämä ulkona tai huuruhuoneessa ja käytä kaasunaamaria ja muuta sellaista. AlP + I2 --> AlI3 + PI3. Alumiinifoliota on käytetty muuttamaan etanolia etyylijodidiksi, mutta ei etaania. Jodi ja punainen fosfori voivat muuttaa etanolin etaaniksi. Alumiinifosfidi sisältää fosforia.

Tässä norefedriini pelkistetään dekstroamfetamiiniksi.
Orp7lDPkS4


Alumiinifosfidi ei ole vitsi. Jos hengität fosfiinikaasua, kuolet.
JHlYWQgeDq


Myrkyllistä fosfiinikaasua.
GqptOKR7WT
 

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
miten edetä kiitos suhteet pseudofed ja jodi ja alumiinifosfaatti ja aika refluksi ja lämpö kiitos
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
66
Reaction score
26
Points
18
Ei alumiinifosfaatti AlPO4. Alumiinifosfidi AlP.
 

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
ja se voisi korvata punaisen fosforin ? hidroidisessa pelkistyksessä ?
 

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
Onko täällä apua
 

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
hei apua onko mitään apua kiitos onko olemassa jotenkin tehdä se ilman punaista fosforia kiitos kaverit minulla on vain i2 (laboratorioluokka) ja hi (57%) kiitos mitään apua onko mitään vaihtoehtoa punaiselle fosforille koska löydän h3po2 ( hypohappo ) löytyykö mitään muuta happoa voi auttaa ?
 

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 6, 2024
Messages
22
Reaction score
3
Points
3
Etkö pääse otteluihin alueellasi? Lyömättömät tyynyt ovat hyvä lähde
 

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
On, mutta se ei ole skaalautuva, koska se vie paljon aikaa, koska hän tulitikkurasiat kotimaassani ovat harvinaisia löytää ..minulla ei ole mitään ongelmaa pse tai ephidrine pillereitä tai hidriodihappo tai jodi kiteet minun ainoa ongelma on red.p ja hypo
 

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 6, 2024
Messages
22
Reaction score
3
Points
3
Täällä on muitakin tapoja hankkia se, jotka olen huomannut. Voit kysyä joltakin asiantuntijalta yksityisviestillä.
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
66
Reaction score
26
Points
18
Hanki alumiinifosfidi. Varmista, että pullo on täytetty Argonilla inerttiä ilmakehää varten. Voit yhdistää jodia (I2), jodivetyhappoa (HI) ja alumiinifosfidia (AlP) sekä argon-ilmakehän (Ar) ja efedriinisi tai norefedriinisi pelkistääksesi dekstrometamfetamiiniksi tai dekstroamfetamiiniksi ja ehkä lisätä heksaaniliuottimen (hiilisytytysneste tai Coleman Camp Fuel).

Alumiinifosfidi (AlP).
ZCD2nu0sQl
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Jos sinulla on jodivetyhappoa, se on kaikki mitä tarvitset pelkistääksesi efedriiniä/pseudoa metaksi. Jodivetyhappoa ja efedriiniä vain refluksoidaan muutaman tunnin ajan.
Hypofosforihapon/punaisen fosforin ja jodin reaktio tekee vain jodivetyhappoa.
 

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
Oletko varma tästä? Luin jostain, että myös punaista fosforia tarvitaan reaktion jatkamiseen, eikö?
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
226
Reaction score
159
Points
43
Punainen p eli fosforipitoisuus syö jodia ja jodivetyhappo on tuote sekä (muistaakseni?) jotain kierrätettävää ainetta (hypo?), fosgeenikaasua ja jonkin verran vettä?
Metamfetamiinin valmistaminen ei ole välttämätöntä, jos sinulla on jo HI:ta (natriumhydroksidihappoa), mutta se kierrätetään ja se reagoi kaiken jodin kanssa, kunnes se loppuu. Tämän vuoksi voit säästää punaisen p:n ja käyttää sitä muutamaan kokkaukseen ennen kuin se on inaktiivinen (tai niin minulle on kerrottu). En ole koskaan kuullut kenenkään pystyvän säästämään hypoa toiseen käyttöön, joten en ole siitä varma. Punainen p suodatetaan yleensä pois liuoksesta EP/PSE:n kanssa tapahtuneen reaktion jälkeen, ja jäljelle jäänyt jodi neutraloidaan natriumtiosulfaatilla ennen sen muuttamista HCl:ksi.

En tiedä tarkkaa mekanismia enkä jaksa etsiä sitä enää..... En ole nähnyt tästäkään liikaa tietoa, koska se on "vanhentunut" menetelmä ja kukaan ei enää viitsi, joten en ole aivan varma, regeneroiko punainen p hydriodihappoa sen jälkeen, kun sitä on käytetty EP/PSE:n pelkistämiseen vai in-situ, vai voiko sitä käyttää vain jodin kanssa reagoinnissa hydriodihapon valmistamiseksi. Ehkä joku, joka todella tietää ja osaa selittää asian, antaa meille luvan...
 

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
Kiitos sen on ollut jonkin aikaa, kun olen lähettää minun kysymys, mutta ei asiantuntijoita täällä ansewer ja olen todella jumissa myös en välitä heittää th Hi jälkeen käyttää sitä, koska sen halpa täällä missä asun joka tapauksessa olit ainoa vastannut kiitos paljon joka tapauksessa
 

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
Oletko varma tästä? Luin jostain, että myös punaista fosforia tarvitaan reaktion jatkamiseen, eikö?
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
330
Reaction score
275
Points
63
Kyllä, hän on oikeassa. HI 57% tekee työnsä hienosti, sitä on kuitenkin käytettävä reilusti liikaa, pitoisuuden on pysyttävä koko ajan > 40%. Voit vähentää tarvittavan HI:n määrää lisäämällä reaktion aikana H3PO4 85 %+, mikä dehydratoi sen ja pitää funktionaalisen HI:n pitoisuuden korkeana. Varovasti, et halua työntää HI:tä ulos!
Toinen tapa on valmistaa HI paikan päällä fosforihaposta ja NaI:sta tai KI:sta.
Ja tietysti H3PO3 toimii erittäin hyvin RP:n tai H3PO2:n korvaajana - sitä tarvitaan enemmän ja korkeammissa lämpötiloissa, mutta se toimii erinomaisesti. H3PO4/NaI tai KI tarvitsee vielä korkeampia lämpötiloja.
H3PO3:a voi etsiä vesiviljely- tai viinitarhoista.
 

stevepreston

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
33
Reaction score
3
Points
8
hi + h3po3 voitko antaa lämpötilan ja ajan refluksin ?
 
Top