MDPV paras ROA

NinjaFlakkaZombie

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
22
Reaction score
43
Points
13
Hei,

Hankin äskettäin jonkin verran MDPV:tä. Kun juuri tutustuin 2ith pyros kun alfa pvp oli huipussaan. Sen suosio olen utelias kuin paras tie. Käytin rakastan korkeaa jos IV pvp joten olen utelias.. onko se vape hyvin. vai pitäisikö minun ohittaa se kokonaan ja mennä suoraan neulaan?
 

Aaron

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 22, 2023
Messages
13
Reaction score
12
Points
3
Tämä on todella helppo kysymys.
On vain YKSI
Kaikkia Pyrroja varten on vain yksi ROA: Vaping.
Kaikki muu menee hukkaan.
 
  • Like
Reactions: vis

NinjaFlakkaZombie

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
22
Reaction score
43
Points
13
tosiaan? pv näyttää olevan jauheessa. mutta joo olin 100-prosenttisesti kanssasi, kunnes paska meni huonoksi ja päätin kokeilla neulaa WOW.
 
View previous replies…

Aaron

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 22, 2023
Messages
13
Reaction score
12
Points
3
Mikä tarkalleen ottaen on jauheen ja höyrystämisen ongelma?
Jos osaat tekniikan (lasin liikuttaminen), voit höyrystää sitä erittäin hyvin.

Neula on vaarallisempi, aiheuttaa enemmän vahinkoa ja pyroille se ei tuo mitään isompaa vauhtia jne.
 
View previous replies…

NinjaFlakkaZombie

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
22
Reaction score
43
Points
13
Oletko sitä mieltä?. olen iv'ed alfa pvp ja vaikka rakastan tätä roa voit tuntea sen polttaa viens ja im varma sen paljon myrkyllisempi. Mutta olen samaa mieltä siitä, että höyrystäminen on paljon pakonomaisempaa. Ainakin voin laittaa neulan alas noin 4-6 tuntia välillä. En menisi niin pitkälle, että sanoisin sitä turvalliseksi roa:ksi... myönnettäköön, että tätä paskaa ei voi kuluttaa turvallisesti... kyse on haittojen vähentämisestä.
 
  • Like
Reactions: vis

NotAsImmortalAsBelieved

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 3, 2023
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
U on täysin oikeassa, ei ole mitään keinoa käyttää pyroja turvallisesti, olen myös haittojen vähentämisen kannalla.
Yritin huomauttaa, että höyryttäminen/tupakointi on haitallisempaa paitsi siksi, että se on pakonomaista - se pilaa keuhkot, hampaat ja pään jne. enemmän kuin 4-6 tunnin välein tapahtuva slammaus, mutta myös siksi, että höyryttäminen vaatii taitoa, koska jos pvp tai pihp jne. palaa tai jopa kuumenee liikaa, se voi mennä kauheasti pieleen hyvin nopeasti.
Olen nähnyt joukko nuoria "siistejä" lapsia täydellisessä psykoosissa vain siksi, että he luulivat tietävänsä paremmin, syytän heidän itsesuojeluvaistoaan, joka ei ole tarpeeksi kehittynyt...
Kaikilla ei ole "mentoria", kuten minulla, joka kertoisi heille, että heidän pitäisi luopua sytyttimistä/polttimoista, muuten heidän pyro-uransa ei kestä kauan....

Olen aina miettinyt, miltä tuntuu IV a-pvp... IV:n otin aikoinaan metaa, loooooooooooon kauan sitten, ja sen jälkeen en ole kokenut mitään sellaista, mihin voisin verrata sitä. Ehkä nyt, kun kirjoitan tätä viestiä, voisin kerätä kokemuksia, jotka voisivat muistuttaa sitä rushia, jos ne laitetaan yh*****.

Btw tykkäsin nuuskailla pieniä pvp:n kuoppia putkien välissä, koska se loi aikaväliä putkien välille, joten höyrystämisestä saatiin kunnon rysäys.:)
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
3 sitä voidaan ehdottomasti käyttää vastuullisesti itse asiassa se tavallaan pakottaa myös nollapalautuksen takia jotta voidaan tuottaa enemmän dopamiinia ja sitten on takaisinoton estäminen vie aikaa tiedon puute tästä yhdisteestä on ainoa asia mikä siinä on vikana ja kuka voisi sanoa että yhdistettä on mahdotonta käyttää vastuullisesti sitä kutsutaan nyt sano se itsellesi jos et kuuntele niin ehkä se olet sinä jolla on ongelma
 

Rollsroyce

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 7, 2023
Messages
2
Reaction score
3
Points
3
Ellet ole itse kokeillut IV:tä, sinulla ei ole aavistustakaan siitä, millaista se on🚀
 

NinjaFlakkaZombie

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
22
Reaction score
43
Points
13
En halua myydä sitä hyvänä ideana ja kyllä se on uskomattoman tuhoisaa enkä todellakaan suosittele sitä, mutta mitä tulee kommenttiisi kiireestä. (Kokemukseni on a-pvp: n ja muutaman muun pyron kanssa) paljon kuin kokaiini kiire ei ole vain voimakkaampi, vaan melkein muuttunut erilaiseksi voimakkaammaksi korkeaksi. Se on hyvin tuhoisaa.
 
  • Like
Reactions: vis

NinjaFlakkaZombie

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
22
Reaction score
43
Points
13
Haluan myös huomauttaa, että ihmiset olen heroiini syystä se ei ole pakko huumeita. Kokaiini ja pyrot tekevät sinusta punttityynyn alle päivässä, koska se tunne ei koskaan ole tyytyväinen. Olen enemmän utelias ihmisistä, jotka ovat jo kokeilleet tätä tietä ja vapingia tai jos mdpv on yleensä vaikeampi vspe tai on erilainen roa kuin klassinen pyros kuten a-pvp. Se on kallista enkä halua tuhlata sitä.
 
  • Like
Reactions: vis

petemall

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 8, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hei! Voisitko ystävällisesti dm siitä, mistä voisin löytää joitakin myös?
 

petemall

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 8, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Vastaus on lihaksensisäinen injektio. Kyllä kaverit, uskokaa tai älkää, tämä on paras ROA pyroille. Parhaat vaikutukset ja lähes olemattomat sivuvaikutukset
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
Aivan kuten olen mxe ahhh staattinen ja että melkein oh vittu, joka ei koskaan tulee

Iv 20mg mdpv on kaikkien aikojen toiseksi euforisin yhdiste imo vain tarkkaile annosta suuremmat annokset eivät ole hauskoja turvallisia ne eivät edes vaikuta kestoon im rambling mutta ne tuhoavat täysin nopeuden halun

Two cents
 

ElFakkquito631

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 3, 2024
Messages
11
Reaction score
10
Points
3
Useimmat pyrot ovat loistavia nolla nic -vapemehun ja hyvän mod-tankin kanssa. Se on helppoa ja tehokasta. Säästää paljon tuotetta ja saa silti sinut revittyä
Met-pillit ovat hyviä, mutta käytän mieluummin vahalle tarkoitettua divine tribe v4:ää, mutta se on siisti, koska voit käyttää hydro whipiä ja kiinnittää sen kuivabongiin. ***** niin kammioidakseni hirviöosumia. Minusta tuntuu, että vesi imee pyroja, joten en käytä sitä.
Boofing on lähellä i.v.:tä.
I.V. on kuningas. Jos sulla on puhdas syntetisaattori niin kuin Espanjassa s.i. vuosia sitten, joka ei vittuillut suonillesi, mutta muut syntetisaattorit vittuilisivat mun paskalle pahasti. A-pihp ja aphp poltti mun suonet loppuun. En aio enää ottaa i.v:tä. Mutta se rush on niin paljon parempi kuin paras kokaiini se on uskomatonta ja jos apvp koskaan tulee takaisin tai keksin miten sitä tehdään aion mennä pisimpään ryyppäämään ikinä lol ja ostaa niin paljon kuin minulla on varaa.
 

biotechwix

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 1, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
tein ennen paljon pevee erityisesti silloin, kun oli laillinen ja voin vahvistaa, että freebasing on paras pevee.
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
127
Reaction score
71
Points
28
40mg Iv 20mg mxe dopamine tsunami, 40mg Iv 20mg mxe dopamine tsunami.
 
Top