Livin, raskaalla painolla salaisuus.

hermano

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jun 18, 2023
Messages
52
Reaction score
50
Points
18
Se on ollut hieman kommentti toisessa osiossa, mutta sen offtop ja päätin järjestää sen ja huolehtia siitä.

Joten miten toimia normaalissa live, miten vakuuttaa offline-turvallisuus, siitä kappaletta kanssani.


Luulen, että meillä kaikilla on 1-2 ystäviä, jotka tietävät mitään meidän laittomasta toiminnasta jne.
Parempi näyttää heille, että olet tehnyt sen, ja olet ulos, heti!.
Minun maailmankatsomuksessani elämässäsi on luottamuksen hierarkia:

4.Sosiaalinen media, nettikaverit, neightbours jne.

-Kaikki satunnaiset ihmiset, mielestäni ei ole mitään puhuttavaa.

3.Ystävät.
-Kerron mieluummin heidän ympärilleen synteettisen maailman tekaistuja ajatuksia minusta.
-Friendship on sitä, että tuhoaa kateudella.

2.Läheisten sukulaisten piiri, tyttöystävä.
-Parempia näkökulmia siihen. Tiedän hyviä esimerkkejä ihmissuhteista
joissa tyttö jopa puolustaa kaveriaan ja antaa hänelle kaiken anteeksi, mutta
se on yhtä harvinaista kuin timantit.
-Minun mielipi*****i --- Älä luota

1. Perhe

-Riippuu heidän luonteestaan ja moraalistaan, mutta korkeintaan
luotan mieluummin perheeseeni.
-Mutta en ole koskaan kertonut enkä tule koskaan puhumaan mistään rikoksista ja laittomasta toiminnasta,
Jos kyse ei ole luottamuksesta, vanhempianne voi huijata kuka tahansa keskinkertaisesti taitava
että heidän totuuden sanansa ovat parempaa elämääsi varten.
Minun mielipi*****i --- Älä luota salaisuuksiin

Pidä kaikki luottamukselliset tiedot aivoissa ja älä koskaan jaa niitä. Vaikka luulette, että se on helppoa, ettekä koskaan kerro, EI.
Ollaksesi varma, ettet koskaan tee virhettä, toista joka kerta tämä pyhä valtio päässäsi. Vapaus on korvaamatonta.;)
TIHOmrK8wU


Tämä oli osa 1. Kertokaa minulle, oliko se hyödyllinen tai kiinnostava.
 

Kanalratte556

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 13, 2023
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Älä vain luota kehenkään. Parhaista ystävistäsi voi tulla pahimpia vihollisiasi, jos kerrot heille, että tienaat hyvin.
Olen nähnyt niin monien ihmisten joutuvan telkien taakse entisen naisystävänsä takia. He diilaavat huumeita, hankkivat tyttöystävän, erosivat, ja hän meni kertomaan poliisille. Ja sitten jäit kiinni.
 
Top